- Aşırı geniş ön yaşam alanı, hatırı sayılır geniş arka yaşam alanı
- Eski klasikleri saymazsak deneyimlediğim tek kapı araçlar arasında arkaya geçişi en kolay olan araba.
- Lego gibi, modüler araba. Resmen üst donanıma geçirebilirsiniz. Doğan görünümlü şahin yapabilirsiniz.
- Ön koltukların bel destekleri çok iyi.
- Tek dokunuşla açılıp kapanan elektrikli camlar, kontak kapattıktan sonra anahtarı çıkarana kadar bu özelliğin çalışabilmesi, camları açık unutup inseniz bile anahtarla açık camları kapatmak mümkün. 2001 yılı için çok iyi özellikler
- 1.2 atmosferik motor için komik gelecek ama yüksek hızlarda otoyol sürüşlerinde motorun çekişi
Şaşırtıcı şekilde 130-180 hızlanması 1.4, hatta bazı C sınıfı 1.6 motorlar kadar başarılı. 5. viteste 200'de devir kesiciye de girebiliyor. Tabii karşılığında varil varil benzin istiyor :')
- Basmayınca çok ekonomik kalabilmek mümkün.
- Klima var
- Yürütme maliyeti. Düşük mtv, düşük sigorta, baz donanıma ve küçük motora bağlı olarak bazı parçalar daha ucuz. Üst donanımlarda tekstil kaplamalı bazı yüzeylerin benimkinde sert plastik olması sayesinde iç mekan yaşını göstermiyor =)
- Görüş açıları. Aynalar yandaki 2 şeridi gösterebiliyor. Arka cam ve sileceği de kocaman (40cm)
- Sırtlık eğimi çift kademeli ayarlanabilen arka koltuklar. Bagaj ucu ucuna yetmediği zamanlarda hayat kurtarıyor.
- Orijinal direksiyon kutusuyla şehir içinde manevralar ve park etmek çok rahat. Eni de günümüz A sınıfı araçlar kadar ya var ya yok, her yere girip çıkmak mümkün.
- 20 yıllık B sınıfı bir araba için yol tutuşu hiç fena değil.
Bir bu kadar da olumsuz yönleri var tabii ama konumuz bu değil :d
- Eski klasikleri saymazsak deneyimlediğim tek kapı araçlar arasında arkaya geçişi en kolay olan araba.
- Lego gibi, modüler araba. Resmen üst donanıma geçirebilirsiniz. Doğan görünümlü şahin yapabilirsiniz.
- Ön koltukların bel destekleri çok iyi.
- Tek dokunuşla açılıp kapanan elektrikli camlar, kontak kapattıktan sonra anahtarı çıkarana kadar bu özelliğin çalışabilmesi, camları açık unutup inseniz bile anahtarla açık camları kapatmak mümkün. 2001 yılı için çok iyi özellikler
- 1.2 atmosferik motor için komik gelecek ama yüksek hızlarda otoyol sürüşlerinde motorun çekişi

- Basmayınca çok ekonomik kalabilmek mümkün.
- Klima var

- Yürütme maliyeti. Düşük mtv, düşük sigorta, baz donanıma ve küçük motora bağlı olarak bazı parçalar daha ucuz. Üst donanımlarda tekstil kaplamalı bazı yüzeylerin benimkinde sert plastik olması sayesinde iç mekan yaşını göstermiyor =)
- Görüş açıları. Aynalar yandaki 2 şeridi gösterebiliyor. Arka cam ve sileceği de kocaman (40cm)
- Sırtlık eğimi çift kademeli ayarlanabilen arka koltuklar. Bagaj ucu ucuna yetmediği zamanlarda hayat kurtarıyor.
- Orijinal direksiyon kutusuyla şehir içinde manevralar ve park etmek çok rahat. Eni de günümüz A sınıfı araçlar kadar ya var ya yok, her yere girip çıkmak mümkün.
- 20 yıllık B sınıfı bir araba için yol tutuşu hiç fena değil.
Bir bu kadar da olumsuz yönleri var tabii ama konumuz bu değil :d