O hala aynı hatta 4. silindir yüzünden daha az güçlü, ama ben biraz daha üzerine koydum.
Bir haftada yaşadıklarım sayesinde...
Ekli dosyayı görüntüle 29423Ekli dosyayı görüntüle 29424
Kaçak kat çıktık belediye gelmeden uzayalım
Ekli dosyayı görüntüle 29423Ekli dosyayı görüntüle 29424
Kaçak kat çıktık belediye gelmeden uzayalım
Hahahaha forum zabıtası Son 2 senede iyice yaygınlaştı ama sektör ekipman sağlayıcı firmalar olark çok zayıf umarım o kısımda gelişir.Beğen yerine ilk rapor’a bastım. Kaçak kattan ihbar ediyordum sizi az kalsın bu tarz görüntülerin Türkiye’de çoğalması dileğiyle. Umarım ülkede çeki topuzu ve ona takılan bisiklet, karavan, römork, at taşıma arabası, yat, motosiklet, jetski römorku vs. gibi şeyler de yaygınlaşır. Bagaj bagaj gibi römork römork gibi, arabalar da hakkı verilerek kullanılır
oooooff nefissss
Bi kaçak kat fotoğrafı da benden
Bu kurlardan dolayı gelecek zamlarla geriye gitmez umarım :/ en son baktığımda sadece çeki topuzu aracı sıfır alırken 13bin TL civarındaydı. Bir de üstüne 6-7bine taşıyıcı kimse almaz diye düşünüyorum. Tavan rayları da genelde 300-400 Euro’dan aşağı değil. Taşıyıcı da bir o kadar. 7-8 binlik minimum maliyet ciddi rakam.Hahahaha forum zabıtası Son 2 senede iyice yaygınlaştı ama sektör ekipman sağlayıcı firmalar olark çok zayıf umarım o kısımda gelişir.
ya servisler adam öpüyor, dışarda bosal marka çeki demiri 2000 den başlıyor aracına göre ki bosal da en iyilerdendir. Tavan barları ise benim araca özel mont blanc marka kilitlemesiz model 900 tl bisiklet askısını ikinci el thule aldım 550 tl ama sıfırı suan 900 civarı.
İşçilik ve malzeme kalitesi olarak maalesef size katılmıyorum aracın içinde a ve c serilerinde görülebilecek bir çok malzeme kullanılmış. Hatta bazı kısımlar çok daha kötü kalitede , özellikle orta konsol , vites , torpido. Bunun başlıca sebeplerinden biri de mercedesin EQC’yi sustainable yapmaya çalışması.Bu kez Mercedes’in elektriklileri tanıtma kapsamında bir etkinlik düzenledi ve ben de EQC için yazılmıştım. Beraber birkaç saat geçirdik kendisiyle. Araba bayağı güzel olmuş. Bu kadarını cidden beklemiyordum. Öncelikle işçilik C ve E serisi gibi değil kesinlikle S sınıfı seviyesinde. En ufak detaylara kadar çok güzel malzeme kullanmışlar. Havalandırma menfezlerinden tutun sunroof camını tutan metal malzemeye kadar kalite akıyor arabadan. Bunun dışında hayatımda bindiğim açık ara en sessiz arabaydı. Yol sesi bile gelmiyor resmen. Motor sesi tamam da yol sesinin bu kadar kesilebildiği bir arabaya binmemiştim daha önce. BMW i3, BMW 225XE, Tesla Model 3, VW e-Up gibi modelleri kullanmıştım şimdiye kadar ama bu araba hepsinden çok daha farklı diyebilirim. Hem kalite, hem gidiş anlamında. Cidden farklı bir seviye bu araba. Hızlanması da rolercooster tadında. Bayağı bayağı yapıştırıyor insanı koltuğa. İçin çekiliyor resmen full gaz yaptığında. Yalnız bence bu kadar fazla güç gerçekten tehlikeli. bir anda öyle hızlanıyor ki kazaya çok yatkın sanki. Gerçi çok güven veriyor araba ama alışkın olmayan biri gaza basınca eli ayağına dolaşabilir. Resmen o gücü gördükten sonra gaz pedalına basmaya korkuyorsun Fotoları da bırakayım:
Ekli dosyayı görüntüle 29510Ekli dosyayı görüntüle 29511Ekli dosyayı görüntüle 29512Ekli dosyayı görüntüle 29513Ekli dosyayı görüntüle 29514
Sürdürülebilir demek istediniz sanırım. Pek takılmam böyle şeylere de gözüme battı kusura bakmayınİşçilik ve malzeme kalitesi olarak maalesef size katılmıyorum aracın içinde a ve c serilerinde görülebilecek bir çok malzeme kullanılmış. Hatta bazı kısımlar çok daha kötü kalitede , özellikle orta konsol , vites , torpido. Bunun başlıca sebeplerinden biri de mercedesin EQC’yi sustainable yapmaya çalışması.
İşçilik ve malzeme kalitesi olarak maalesef size katılmıyorum aracın içinde a ve c serilerinde görülebilecek bir çok malzeme kullanılmış. Hatta bazı kısımlar çok daha kötü kalitede , özellikle orta konsol , vites , torpido. Bunun başlıca sebeplerinden biri de mercedesin EQC’yi sustainable yapmaya çalışması.
Ohrid , tatlılarıyla meşhur diye duymuştum . Keşke gitmişken tadlarına bakma fırsatınız olsaymışEkli dosyayı görüntüle 29586
Ekli dosyayı görüntüle 29587
36 Saatlik maceramızın devamı:
Merak ediyorsanız bir iş için Ohrid'e gitmemiz gerekmişti. Biz de uçak vs. ile uğraşıcağımıza Astra'ya atlayıp gittik. (Akşam gidip sabah dönüşe geçtik, hiç bir halt anlamadım.) Bu fotoğraf ise ''bitki sulama molası'' sırasında, sınırda yaşayacağımız maceradan habersiz pozumuz. (Plakanın 2021'de bitmesine rağmen ruhsat 2019'da bitiyormuş. Aslında salması gerekiyordu ama ''çorbayı'' çok seven bir arkadaş olduğundan çorbamızın tadına bakmadan salmadı i...)
1 saatlik bir sürüş deneyimim olmuştu kısa da olsa karşılaştırma fırsatı buldum. Cyi de zaten 4 senedir sürüyorum benim araçla arasında iç malzeme kalitesinde çok bir fark yoktu ama klasik bi bismillah paket c180 sedana göre tabi daha iyiİçine bindiniz mi bilmiyorum ama fotoğraflardan açıkçası ben de öyle düşünmüştüm. Kardeşi sayılabilecek GLC ile aynı malzemeyi kullanma oranı %15. İçindeyken de gerçekten fark edilir bir kalite farkı var. Mesela neredeyse tüm serilerde atıyorum kapı kilit çubuğu siyah plastiktir, bunda o bile metal. Ambiyans ışıkları çok daha farklı diğer serilerden. Benzer taraflar özellikle C’ye göre tabii ki var ama işçilik kalitesi C’nin ve hatta E’nin bence çok üstünde. Yalıtım olarak da yine karşılaştırabileceğim tek model belki S sınıfı olur, o derece iyi. Hele Tesla ya da BMW i’lerin çok ötesinde buldum ben malzeme kalitesini de, işçiliğini de, sessizlik ve konforunu da.