Arabanızın Fotoğrafları

Arabanızı seviyor musunuz


  • Kullanılan toplam oy
    693
IMG_20200922_163952.jpg

O hala aynı hatta 4. silindir yüzünden daha az güçlü, ama ben biraz daha üzerine koydum.
Bir haftada yaşadıklarım sayesinde...
 

Beğen yerine ilk rapor’a bastım. Kaçak kattan ihbar ediyordum sizi az kalsın 😬 bu tarz görüntülerin Türkiye’de çoğalması dileğiyle. Umarım ülkede çeki topuzu ve ona takılan bisiklet, karavan, römork, at taşıma arabası, yat, motosiklet, jetski römorku vs. gibi şeyler de yaygınlaşır. Bagaj bagaj gibi römork römork gibi, arabalar da hakkı verilerek kullanılır :)
 
Son düzenleme:
Beğen yerine ilk rapor’a bastım. Kaçak kattan ihbar ediyordum sizi az kalsın 😬 bu tarz görüntülerin Türkiye’de çoğalması dileğiyle. Umarım ülkede çeki topuzu ve ona takılan bisiklet, karavan, römork, at taşıma arabası, yat, motosiklet, jetski römorku vs. gibi şeyler de yaygınlaşır. Bagaj bagaj gibi römork römork gibi, arabalar da hakkı verilerek kullanılır :)
Hahahaha forum zabıtası :D Son 2 senede iyice yaygınlaştı ama sektör ekipman sağlayıcı firmalar olark çok zayıf umarım o kısımda gelişir.
 
Yolun açık olsun evlat 😏 Bugün aracımı sattım hayırlısı ile.İnşallah alan arkadaş sorunsuz, kazasız, belasız biner uzun yıllar.Ama ayrılık zor oldu.Bir de eve gelir gelmez bizim ufaklığın (2 yaş) kanepeden atlayıp bileğini burkmasından sonra taksi ile acile gidince içim cız etti.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20200923_215531.jpg
    IMG_20200923_215531.jpg
    681.5 KB · Görüntüleme: 0
Hahahaha forum zabıtası :D Son 2 senede iyice yaygınlaştı ama sektör ekipman sağlayıcı firmalar olark çok zayıf umarım o kısımda gelişir.
Bu kurlardan dolayı gelecek zamlarla geriye gitmez umarım :/ en son baktığımda sadece çeki topuzu aracı sıfır alırken 13bin TL civarındaydı. Bir de üstüne 6-7bine taşıyıcı kimse almaz diye düşünüyorum. Tavan rayları da genelde 300-400 Euro’dan aşağı değil. Taşıyıcı da bir o kadar. 7-8 binlik minimum maliyet ciddi rakam.
 
ya servisler adam öpüyor, dışarda bosal marka çeki demiri 2000 den başlıyor aracına göre ki bosal da en iyilerdendir. Tavan barları ise benim araca özel mont blanc marka kilitlemesiz model 900 tl bisiklet askısını ikinci el thule aldım 550 tl ama sıfırı suan 900 civarı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcb
ya servisler adam öpüyor, dışarda bosal marka çeki demiri 2000 den başlıyor aracına göre ki bosal da en iyilerdendir. Tavan barları ise benim araca özel mont blanc marka kilitlemesiz model 900 tl bisiklet askısını ikinci el thule aldım 550 tl ama sıfırı suan 900 civarı.

Çeki demirinde elektrikli olup tamponun altına gizlenenler öyle pahalı. Sabit duranlar çirkin göründüğü için zaten pek tercih edilmiyor. Elektrikliler de maalesef işte pahalı. Bosal'ınkini takınca düğmeye basıp tampon altından çıkaramıyorsun, otomatik olarak arka park sensörü devreden çıkmıyor, ekranda çeki uyarısı çıkmıyor, aracın elektrik bağlantısı ile uyumu her zaman iyi olmuyor vs. vs. Bir de üstüne ruhsatı değiştirme saçmalığı var. Yoksa en iyi çeki demirleri hep 500 Euro civarında olmuştur. O da artık 4500 ediyor. Şu an stoktakilerden 2000'e verebilirler ama kur etkisini ileride görürüz diye düşünüyorum, maalesef :(. Tavan barlarında da benim gördüğüm 150 Euro sınır bir değer. Üstündeki her ürüne güvenebilirsin. o da sizin dediğiniz rakama yakın 1100'e falan alınır. Bisiklet askısını ise iyi almışsınız. Thule'ninkiler (gerçi ağırlığına göre değişiyor ama) 2000'e kadar çıkabiliyor. Bu fiyatlarla tavan rayı yine en mantıklı seçenek haline geldi. Bir de raya da box da takarsın, bisiklet de takarsın, yatta çadır bile takabilirsin. O açıdan da hemen her araçta olması gereken şeyler tavan rayı ya da çeki demiri diye düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: emreozukan
Bu kez Mercedes’in elektriklileri tanıtma kapsamında bir etkinlik düzenledi ve ben de EQC için yazılmıştım. Beraber birkaç saat geçirdik kendisiyle. Araba bayağı güzel olmuş. Bu kadarını cidden beklemiyordum. Öncelikle işçilik C ve E serisi gibi değil kesinlikle S sınıfı seviyesinde. En ufak detaylara kadar çok güzel malzeme kullanmışlar. Havalandırma menfezlerinden tutun sunroof camını tutan metal malzemeye kadar kalite akıyor arabadan. Bunun dışında hayatımda bindiğim açık ara en sessiz arabaydı. Yol sesi bile gelmiyor resmen. Motor sesi tamam da yol sesinin bu kadar kesilebildiği bir arabaya binmemiştim daha önce. BMW i3, BMW 225XE, Tesla Model 3, VW e-Up gibi modelleri kullanmıştım şimdiye kadar ama bu araba hepsinden çok daha farklı diyebilirim. Hem kalite, hem gidiş anlamında. Cidden farklı bir seviye bu araba. Hızlanması da rolercooster tadında. Bayağı bayağı yapıştırıyor insanı koltuğa. İçin çekiliyor resmen full gaz yaptığında. Yalnız bence bu kadar fazla güç gerçekten tehlikeli. bir anda öyle hızlanıyor ki kazaya çok yatkın sanki. Gerçi çok güven veriyor araba ama alışkın olmayan biri gaza basınca eli ayağına dolaşabilir. Resmen o gücü gördükten sonra gaz pedalına basmaya korkuyorsun :D Fotoları da bırakayım:

CC316822-FC7C-4143-A259-79A220CBB7BA.jpeg
65A9B239-2FE6-482C-87DD-4811602F8CF2.jpeg
1D3F1F93-4BE2-470C-A256-66745E31A362.jpeg
0AE870E1-FCF3-400E-A3A9-FA02466E64F7.jpeg
038286D2-0B43-42EF-870B-45A9F8FDEB3E.jpeg
 
Bu kez Mercedes’in elektriklileri tanıtma kapsamında bir etkinlik düzenledi ve ben de EQC için yazılmıştım. Beraber birkaç saat geçirdik kendisiyle. Araba bayağı güzel olmuş. Bu kadarını cidden beklemiyordum. Öncelikle işçilik C ve E serisi gibi değil kesinlikle S sınıfı seviyesinde. En ufak detaylara kadar çok güzel malzeme kullanmışlar. Havalandırma menfezlerinden tutun sunroof camını tutan metal malzemeye kadar kalite akıyor arabadan. Bunun dışında hayatımda bindiğim açık ara en sessiz arabaydı. Yol sesi bile gelmiyor resmen. Motor sesi tamam da yol sesinin bu kadar kesilebildiği bir arabaya binmemiştim daha önce. BMW i3, BMW 225XE, Tesla Model 3, VW e-Up gibi modelleri kullanmıştım şimdiye kadar ama bu araba hepsinden çok daha farklı diyebilirim. Hem kalite, hem gidiş anlamında. Cidden farklı bir seviye bu araba. Hızlanması da rolercooster tadında. Bayağı bayağı yapıştırıyor insanı koltuğa. İçin çekiliyor resmen full gaz yaptığında. Yalnız bence bu kadar fazla güç gerçekten tehlikeli. bir anda öyle hızlanıyor ki kazaya çok yatkın sanki. Gerçi çok güven veriyor araba ama alışkın olmayan biri gaza basınca eli ayağına dolaşabilir. Resmen o gücü gördükten sonra gaz pedalına basmaya korkuyorsun :D Fotoları da bırakayım:

Ekli dosyayı görüntüle 29510Ekli dosyayı görüntüle 29511Ekli dosyayı görüntüle 29512Ekli dosyayı görüntüle 29513Ekli dosyayı görüntüle 29514
İşçilik ve malzeme kalitesi olarak maalesef size katılmıyorum aracın içinde a ve c serilerinde görülebilecek bir çok malzeme kullanılmış. Hatta bazı kısımlar çok daha kötü kalitede , özellikle orta konsol , vites , torpido. Bunun başlıca sebeplerinden biri de mercedesin EQC’yi sustainable yapmaya çalışması.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve babayimben
İşçilik ve malzeme kalitesi olarak maalesef size katılmıyorum aracın içinde a ve c serilerinde görülebilecek bir çok malzeme kullanılmış. Hatta bazı kısımlar çok daha kötü kalitede , özellikle orta konsol , vites , torpido. Bunun başlıca sebeplerinden biri de mercedesin EQC’yi sustainable yapmaya çalışması.
Sürdürülebilir demek istediniz sanırım. Pek takılmam böyle şeylere de gözüme battı kusura bakmayın:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: MTZ
İşçilik ve malzeme kalitesi olarak maalesef size katılmıyorum aracın içinde a ve c serilerinde görülebilecek bir çok malzeme kullanılmış. Hatta bazı kısımlar çok daha kötü kalitede , özellikle orta konsol , vites , torpido. Bunun başlıca sebeplerinden biri de mercedesin EQC’yi sustainable yapmaya çalışması.

İçine bindiniz mi bilmiyorum ama fotoğraflardan açıkçası ben de öyle düşünmüştüm. Kardeşi sayılabilecek GLC ile aynı malzemeyi kullanma oranı %15. İçindeyken de gerçekten fark edilir bir kalite farkı var. Mesela neredeyse tüm serilerde atıyorum kapı kilit çubuğu siyah plastiktir, bunda o bile metal. Ambiyans ışıkları çok daha farklı diğer serilerden. Benzer taraflar özellikle C’ye göre tabii ki var ama işçilik kalitesi C’nin ve hatta E’nin bence çok üstünde. Yalıtım olarak da yine karşılaştırabileceğim tek model belki S sınıfı olur, o derece iyi. Hele Tesla ya da BMW i’lerin çok ötesinde buldum ben malzeme kalitesini de, işçiliğini de, sessizlik ve konforunu da.
 
Son düzenleme:
Astra33_LI.jpg

Ön2.2.jpg

36 Saatlik maceramızın devamı:

Merak ediyorsanız bir iş için Ohrid'e gitmemiz gerekmişti. Biz de uçak vs. ile uğraşıcağımıza Astra'ya atlayıp gittik. (Akşam gidip sabah dönüşe geçtik, hiç bir halt anlamadım.) Bu fotoğraf ise ''bitki sulama molası'' sırasında, sınırda yaşayacağımız maceradan habersiz pozumuz. (Plakanın 2021'de bitmesine rağmen ruhsat 2019'da bitiyormuş. Aslında salması gerekiyordu ama ''çorbayı'' çok seven bir arkadaş olduğundan çorbamızın tadına bakmadan salmadı i...)
 
Ekli dosyayı görüntüle 29586
Ekli dosyayı görüntüle 29587
36 Saatlik maceramızın devamı:

Merak ediyorsanız bir iş için Ohrid'e gitmemiz gerekmişti. Biz de uçak vs. ile uğraşıcağımıza Astra'ya atlayıp gittik. (Akşam gidip sabah dönüşe geçtik, hiç bir halt anlamadım.) Bu fotoğraf ise ''bitki sulama molası'' sırasında, sınırda yaşayacağımız maceradan habersiz pozumuz. (Plakanın 2021'de bitmesine rağmen ruhsat 2019'da bitiyormuş. Aslında salması gerekiyordu ama ''çorbayı'' çok seven bir arkadaş olduğundan çorbamızın tadına bakmadan salmadı i...)
Ohrid , tatlılarıyla meşhur diye duymuştum . Keşke gitmişken tadlarına bakma fırsatınız olsaymış :)

Bu arada bitki sulama molası / doğal gübre :D iyi gelmiştir otlara :D
 
  • Haha
Tepkiler: fujiwara
İçine bindiniz mi bilmiyorum ama fotoğraflardan açıkçası ben de öyle düşünmüştüm. Kardeşi sayılabilecek GLC ile aynı malzemeyi kullanma oranı %15. İçindeyken de gerçekten fark edilir bir kalite farkı var. Mesela neredeyse tüm serilerde atıyorum kapı kilit çubuğu siyah plastiktir, bunda o bile metal. Ambiyans ışıkları çok daha farklı diğer serilerden. Benzer taraflar özellikle C’ye göre tabii ki var ama işçilik kalitesi C’nin ve hatta E’nin bence çok üstünde. Yalıtım olarak da yine karşılaştırabileceğim tek model belki S sınıfı olur, o derece iyi. Hele Tesla ya da BMW i’lerin çok ötesinde buldum ben malzeme kalitesini de, işçiliğini de, sessizlik ve konforunu da.
1 saatlik bir sürüş deneyimim olmuştu kısa da olsa karşılaştırma fırsatı buldum. Cyi de zaten 4 senedir sürüyorum benim araçla arasında iç malzeme kalitesinde çok bir fark yoktu ama klasik bi bismillah paket c180 sedana göre tabi daha iyi