Arabanızın Fotoğrafları

Arabanızı seviyor musunuz


  • Kullanılan toplam oy
    693
WhatsApp Image 2024-06-01 at 18.09.23.jpeg
 
geçen hafta 1.0 tsi olanı kullanmıştım, güzel araba, arkasının genişliği, konforu, malzeme kalitesi iyi, fren ve hızlanma da iyi,
ses sisteminin genel kalitesini beğenmemiştim sadece, hayırlı olsun
Teşekkür ederim, Afyon’dan Eskişehir’e dönerken biraz anlamaya çalıştım arabayı.

-Araba genel olarak konfor odaklı bir araç, darbe sönümlemesi gayet iyi. İçeriye çok yansıtmıyor darbeyi. Ama 18 jant ve 15mm daha alcak suspansiyon sistemi sayesinde de virajlarda tutuş/yatma oranı tatlı.

-Motor 1.5 tsi Act ama süzülme modunu beğenmedim. Benim bmw ayağımı gazdan çekince sürtünmeyi minimuma indirip süzülmeye başlıyor. Bu 2 silindir moduna geçiyor ama kendi kendini motor freni ile yavaşlatıyor. Süzülerek gitme hissi pek yok yani.

-Dsg araba hareket eder etmez 2 ye takma alışkanlığını burda da sürdürüyor. Az gazla arabayı sıfırdan kaldırmak biraz tatsız o nedenle. Sport mode bi nebze daha iyi karar veriyor.

-İç malzeme kalitesi yeterli, teknik olarak B segmentinden olan bir araçtan biraz daha fazlasını sunmayı başarıyor. Segmentindeki rakiplerinde test ettiklerimden daha iyi hatta.

-Genişliği neredeyse bir üst segmentteki rakiplerinden bile yer yer daha iyi. Skoda bu konuda gerçekten harikalar yaratıyor.

-Ses sistemi olarak Monte Carlo donanımda 8 hoparlör mevcut. Ben yinede beklentimden fazlasını buldum. Ufak bi eq ayarından sonra keyifle dinlenebiliyor.

Ben genel olarak arabayı baya beğendim, 3 kişilik bir ailenin ihtiyaçlarını rahat rahat karşılar, kullanıcısını üzmez.
 
Son düzenleme:
-Dsg araba hareket eder etmez 2 ye takma alışkanlığını burda da sürdürüyor. Az gazla arabayı sıfırdan kaldırmak biraz tatsız o nedenle. Sport mode bi nebze daha iyi karar veriyor.
2ye erken atma durumu yaş kavrama mondeoda da mevcut, yarı otomatik araçların genel özelliği galiba
 
Benim kullandığım şanzıman da getrag 300dct ama böyle yavaş hızda ikiye atıpta yığılma hissiyatı yaşatmıyor hiç, ilginç valla 🤔.
Jatco JF506E 5 ileri tam otomatik şanzımanlı Freelander 1 2.5 v6 10km/h hıza çıkınca direk 2.vitese atıyor ve araç bayılmıyor. Hatta otopark rampasında manuelde 2.viteste kalkıp direk ivmelenerek çıkabiliyorum.
 
Jatco JF506E 5 ileri tam otomatik şanzımanlı Freelander 1 2.5 v6 10km/h hıza çıkınca direk 2.vitese atıyor ve araç bayılmıyor. Hatta otopark rampasında manuelde 2.viteste kalkıp direk ivmelenerek çıkabiliyorum.
Verdiginiz gaz orani ile alakali olabilir, benim bahsettigim durum %5-10 luk bir gaz pedali komutu ile yavaşça yürütme senaryosuydu.
 
Verdiginiz gaz orani ile alakali olabilir, benim bahsettigim durum %5-10 luk bir gaz pedali komutu ile yavaşça yürütme senaryosuydu.
Gazı köklemediğimiz sürece araç 1.viteste kesinlikle kalmıyor. Zaten 2.vites diğer viteslere göre kısa oranlı olduğundan araç ivmesini düşük gaz oranında bile iyi kazanıyor. Bence durum hacim ve düşük devir torkuyla alakalı. Çünkü Aisin TF-60SN (09G) şanzımanlı Passat B6 2.0TSI'da 10km/h hızda direk ikiye geçiyor ve düşük gazda ivmelenmeye devam ediyor. Dediğim gibi bence olay hacim ve alt devir torkuna bağlı.
 
@Onatygt Olabilir ama kıyasladığınız sistemlerde ortak bir nokta da göremedim, yanlış bilmiyorsam bahsettiğiniz iki şanzımanda tam otomatik. Bambaşka iki sistemi karşılaştırırken sadece tek bir farka yormak sonucu çok anlamlı olmuyor. O nedenle örnek verirken kendi aracım ile kıyaslamıştım. Ayni hacim, turbo besleme, çift kavrama şanzıman.
 
@Onatygt Olabilir ama kıyasladığınız sistemlerde ortak bir nokta da göremedim, yanlış bilmiyorsam bahsettiğiniz iki şanzımanda tam otomatik. Bambaşka iki sistemi karşılaştırırken sadece tek bir farka yormak sonucu çok anlamlı olmuyor. O nedenle örnek verirken kendi aracım ile kıyaslamıştım. Ayni hacim, turbo besleme, çift kavrama şanzıman.
Bu durum sadece çift kavramalarda yok demek istedim bende.
 
  • Beğeni
Tepkiler: BorgaXxX