Şunu beğenip kaçıyorum ben
Şunu beğenip kaçıyorum ben
Ozon mavisi mi?Soldaki 1994 Spring ilk aracım.Fotoğraf da bir o kadar nostaljik çıkmış, sene 19(20)14.Ve yine bir Renault 9.
Jantlarimla gündeme gelmek istemiyorum
Jantlarimla gündeme gelmek istemiyorum
Ozon mavisi değil tam ismini bilmiyorum ama R9 Springler'de opsiyon olan metalik yeşil rengine sahip normalde Broadway rengi yani.Ozon mavisi mi?
Sen o tozlu yollardan nasıl geldin? @FurkanKarka Fotoyu çektiğim yerde mi yıkadın Benim sabah kırmızı olan araba dönüşte gül kurusuydu.
Ekli dosyayı görüntüle 15399
Soldaki 1994 Spring ilk aracım.Fotoğraf da bir o kadar nostaljik çıkmış, sene 19(20)14.Ve yine bir Renault 9.
Aslında ilk araç olarak çok güzel oldu, hidrolik olmayan direksiyon, karbüratör, ve tamamen mekanik bir düzende araç kullanmayı öğrenmek insana güven katıyor.R9'un samimi havasını söylemiyorum bile, buram buram memleket kokuyor.Fotoğraf buram buram Renault kokuyor. O dönemlerde bu araca sahip olmanız şahsımca çok güzel hocam. Şimdi o temizlikte binmek imkansız.
Broadway ile de biz mi yapsak napsakAslında ilk araç olarak çok güzel oldu, hidrolik olmayan direksiyon, karbüratör, ve tamamen mekanik bir düzende araç kullanmayı öğrenmek insana güven katılıyor.R9'un samimi havasını söylemiyorum bile, buram buram memleket kokuyor.
R12'deki havayı vermez, Flash olması falan gerekir.Broadway ile de biz mi yapsak napsak
R12'deki havayı vermez, Flash olması falan gerekir.
@FurkanKarka Caterham tur nasıldı?Güzeldir umarım.
Sonrasında otoparka git normal arabaya bin. Senin en azından megane coupe, ben olsam günlerce bunalıma girerdim, malum otoparktaki araba octi olacaktıFazlasıyla heyecanlı, bir yandan da böyle bir şansın elime geçmiş olmasının farkına varamamış şekilde bekledim Caterham'ı.
İnsanlar telefonları ile bol bol fotoğraf çekilirken sırf anı yaşamak için telefonumu kapatarak bindim araca. O anın büyüsünü kaçırmak istemezdim. Sonuçta bu ilk piste çıkışım ve ilk böyle bir araca binişim olacaktı. Beş dakikalık bekleyişin ardından sürücü geldiğinde aracı stop ettirdi, çalıştırmayı da bilmiyormuş.
Anlık bir "biniyoruz ama patlamayalım" korkusuyla oturdum yolcu koltuğuna. Egzoz ile küçük bir yangın teması sonrası araca yerleştim. Küçük bir "abi kaç basıyor bu?" muhabbeti sonrası tur başladı. Önümüzde tahminen 2014 model Mustang ile tura başladık. Bir gözüm çalışmayan kadranda, bir gözüm rüzgardan kapalı. Yüzüme Mustang'in lastik parçaları sıçrarken virajlara tahmin edemeyeceğim hızlarda girmeye başladı araç. O an anladım ki; videolarda izlediğimiz gibi değilmiş, bu bambaşka! Hatırladığım kadarıyla 150 HP civarında ki aracın o denli hızlı gidebilmesi, o denli istikrarlı viraja girmesi kabul edilebilir değil. Her apex yapılışında "bu defa gidiyor muyuz?" düşüncesi aklımdan çıkmadı, ama bir o kadar da güven vericiydi. Yanlış hatırlamıyorsam ortalama 1 dakika 15-20 saniye civarı rüyanın sonunda araçtan indiğimde kendimi yenilenmiş ve tutkulu hissettim!
Önümde Mustang, pist ve Caterham. Güzelden de öte, muazzamdı @Mt.Akina
Vay be ağzımın suyu aktı deyim yerindeyse.Kadranın çalışmaması ve sürücünün istop ettirmesi ilk tecrübe için oldukça korkutucu olmuş, ama Caterhamın yol tutuşunu deneyimlemek bana göre çoğu süperspor'dan daha kıymetli, açılışı dorukta yapmışsın bundan sonra 90-100 bglik arabayla pist kesmez seni yahu.Fazlasıyla heyecanlı, bir yandan da böyle bir şansın elime geçmiş olmasının farkına varamamış şekilde bekledim Caterham'ı.
İnsanlar telefonları ile bol bol fotoğraf çekilirken sırf anı yaşamak için telefonumu kapatarak bindim araca. O anın büyüsünü kaçırmak istemezdim. Sonuçta bu ilk piste çıkışım ve ilk böyle bir araca binişim olacaktı. Beş dakikalık bekleyişin ardından sürücü geldiğinde aracı stop ettirdi, çalıştırmayı da bilmiyormuş.
Anlık bir "biniyoruz ama patlamayalım" korkusuyla oturdum yolcu koltuğuna. Egzoz ile küçük bir yangın teması sonrası araca yerleştim. Küçük bir "abi kaç basıyor bu?" muhabbeti sonrası tur başladı. Önümüzde tahminen 2014 model Mustang ile tura başladık. Bir gözüm çalışmayan kadranda, bir gözüm rüzgardan kapalı. Yüzüme Mustang'in lastik parçaları sıçrarken virajlara tahmin edemeyeceğim hızlarda girmeye başladı araç. O an anladım ki; videolarda izlediğimiz gibi değilmiş, bu bambaşka! Hatırladığım kadarıyla 150 HP civarında ki aracın o denli hızlı gidebilmesi, o denli istikrarlı viraja girmesi kabul edilebilir değil. Her apex yapılışında "bu defa gidiyor muyuz?" düşüncesi aklımdan çıkmadı, ama bir o kadar da güven vericiydi. Yanlış hatırlamıyorsam ortalama 1 dakika 15-20 saniye civarı rüyanın sonunda araçtan indiğimde kendimi yenilenmiş ve tutkulu hissettim!
Önümde Mustang, pist ve Caterham. Güzelden de öte, muazzamdı @Mt.Akina
Sonrasında otoparka git normal arabaya bin. Senin en azından megane coupe, ben olsam günlerce bunalıma girerdim, malum otoparktaki araba octi olacaktı
Vay be ağzımın suyu aktı deyim yerindeyse.Kadranın çalışmaması ve sürücünün istop ettirmesi ilk tecrübe için oldukça korkutucu olmuş, ama Caterhamın yol tutuşunu deneyimlemek bana göre çoğu süperspor'dan daha kıymetli, açılışı dorukta yapmışsın bundan sonra 90-100 bglik arabayla pist kesmez seni yahu.