Isparta'dan gelirken otobüslerin çevrildiği yer mi orası müdürüm
Yuok, soğuk olan yer burası456456456 kere otobüs çevrilen yer mi orası müdürüm
Neyse müdürüm ayrıntılar kalsınYuok, soğuk olan yer burası![]()
Dıştan R-9 GTC'ye benziyor ama içini görünce spring olduğu anlaşılıyor.
Dikkatinizi tebrik ediyorum, o jant kapakları herhangi bir R9 kapağı değil, piyasada çok zor bulunan ve 90-91 R9'larden önce ülkeye ithal olarak giren Renault 9 GTL-GTC gibi GTE(Broadway) olmayan modellerinde bulunan jant kapakları. Bende o dönem sadece 2 tane bulabildiğim için aracın sadece ön tekerlerine takayım demiştim. Açıkçası görünüm olarak dediğiniz gibi GTL-GTC gibi ithal kasalara benzetmeyi amaçlamıştım, çoğu kişi anlamasa da bir kişinin aracı satmış olsam da anlaması beni mutlu ettiDıştan R-9 GTC'ye benziyor ama içini görünce spring olduğu anlaşılıyor.
forumda benden başka spring kullanan/kullanmış birini görünce mutlu oluyorum
Hocam gözüme takıldı da elektronik ateşleme beyin olmadan nasıl oluyor r12 distribütörü takılmış olabilir mi ona benzettim. Benim springde de r12 takılı çünkü.
Aslında enjeksiyonlu araç gibi düşünmeyin, sadece elektrik sisteminde eski nesil karbüratörlü araçlarda platinli ateşleme olur, yanılmıyorsam 94 ve sonrası belki 95'te olabilir tam emin değilim, platinli sistemde platin azaldığında ateşleme zayıflattığı için elektronik bir sisteme döndüler ayrıca eski nesil Spring'lere oranla da çok az bir güç artışı oldu, yaklaşık 59(60)-67(68) bg kadar az bir farkla yeni nesiller bir tık daha güçlendi.Hocam gözüme takıldı da elektronik ateşleme beyin olmadan nasıl oluyor r12 distribütörü takılmış olabilir mi ona benzettim. Benim springde de r12 takılı çünkü.
Hocam platini meksefeyi az değiştirmedim bilirim. benim dediğim konu aracın üzerinde ki bobin platin ateşlemeye ait. siz elektronik dediniz. Orayı oturtamadım.Aslında enjeksiyonlu araç gibi düşünmeyin, sadece elektrik sisteminde eski nesil karbüratörlü araçlarda platinli ateşleme olur, yanılmıyorsam 94 ve sonrası belki 95'te olabilir tam emin değilim, platinli sistemde platin azaldığında ateşleme zayıflattığı için elektronik bir sisteme döndüler ayrıca eski nesil Spring'lere oranla da çok az bir güç artışı oldu, yaklaşık 59(60)-67(68) bg kadar az bir farkla yeni nesiller bir tık daha güçlendi.
Bakın burada platinli ve elektronik ateşlemeyle alakalı bilgi bulabilirsiniz.
platinli.
![]()
Klasik (Distribütörlü) Ateşleme Sistemi Nasıl Çalışır Parçaları Nelerdir
Klasik ateşleme sistemi nedir, görevi yapısı parçaları video animasyonlu anlatım. distribütörlü ateşleme sistemi. Klasik ateşleme sistemi nasıl çalışır.otomobilteknoloji.blogspot.com
elektronik.
Kısacası ECU ile alakalı olan kompleks bir sistem değil sadece ateşlemeyi yapacak organlardaki ufak tefek farklılıklar denilebilir. Biri mekanik diğeri elektrikli![]()