Sakarya -> Bahçelievler -> Bahçeşehir -> Sakarya
Rodaj diye bir şey yok bas marşa gi.....2023 Corsa 1.2 puretech 130 eat 8
Kütahya yolculuğunda giderken
100 km'de 5.7 litre yakmıştı.
Donerken de
100 km'de 4.3 litre yaktı.
Rodajin sonuna yaklaştıkça tüketim düşmeye başladı.
Ekli dosyayı görüntüle 43017
Kime dediysem aynısını söylüyor zaten ahahahRodaj diye bir şey yok bas marşa gi.....
Şaka şaka
Abi bizim Freelander'da rodaj 3500km sürdü zorunluluktan. Ama devir çevirdikçe motor kendine geliyordu. Bana kalsa adam akıllı bir 200km sürekli devir çevirirdim de babam gerek yok dedi ve geçti.Kime dediysem aynısını söylüyor zaten ahahah
Dur daha bin km'yi doldurdum servise gidip yağ değiştireceğim. Şimdi servisi ikna etmesi var daha
Şimdi 1000 km'yi geçti. 3 bin deviri hiç geçmedim. 1500 km'ye kadar kademeli devir cevirmeye başlayacağım. Ondan sonra rodaj evresini de bitiriyoruzAbi bizim Freelander'da rodaj 3500km sürdü zorunluluktan. Ama devir çevirdikçe motor kendine geliyordu. Bana kalsa adam akıllı bir 200km sürekli devir çevirirdim de babam gerek yok dedi ve geçti.
Benzer senaryo: Maşukiye -> Maslak -> İzmit -> Maşukiye Trafik mrafik dahil.Sakarya -> Bahçelievler -> Bahçeşehir -> Sakarya
Ekli dosyayı görüntüle 43018Ekli dosyayı görüntüle 43019
2016 Avensis 1.6 D4D
899 km ortalaması 5,43lt / 100 km olarak hesapladım.
Totalde 2500 km yol yapmış oldum 20 gün içerisinde diğer istatistikleri de toparlayıp daha sonra paylaşacağım.
Bu tarz anlatım daha iyi hocam bence .Ekli dosyayı görüntüle 43045
Bu sefer rotamız Trabzon'dan memleket Kastamonu Cide'ye dönüş. Yine ful bagaj ama bu sefer 4 kişi gerçekleşti bu yolculuğumuz. Tek araba olmanın rahatlığı ile daha seri bir yolculuk oldu.
Özellikle Sinop'dan Boyabat'a giden yol (Dranaz Geçidi) gittiğim en keyifli ancak bir o kadar tehlikeli yollardan biri oldu. Kendimi Euro Truck Simulator'deki Scandinavia DLC'sinde hissettim Gidiş-geliş, tüneller, inişler-çıkışlar ve bol virajları ile tehlikeli ve hızlı bir yol, zifiri karanlıkta bixenon farların iyi iş çıkardığını söyleyebilirim. @Cenk abinin dediği gibi iyi bir aydınlatmanın ne kadar önemli bir güvenlik ekipmanı olduğunu anlıyorsun. Yollarda çok az araba vardı ancak olanlarda önünü görmekte zorlandığı için gidemiyordu diyebilirim.
Boyabat'a kadar ki ortalama şöyle; (Bunun içerisinde köyden iniş, ve 20dk kadar rolantide bekleme var.)
Ekli dosyayı görüntüle 43046
Hedefe kadar ki diğer veriler şöyle:
94,4 km 6,0 Lt / 100 km 1,19h
167,6 km 6,4 Lt / 100 km 2,45h Özellikle yolun bu kısmı (Kastamonu Merkez-Cide) oldukça ağır bir yol. Yeri geldiğinde 2.vitese kadar düşmek durumunda kalıp, aracın gücünün cüssesine göre yetersiz kaldığını oldukça hissettiğim bir bölüm oldu Yolda çok fazla selden kalan hasarlar olduğu için dikkatli ve yavaş gitmek gerekiyor.
Totalde yolculuk:
801 km 6,08 LT / 100 km olarak gerçekleşmiş oldu.
Bonus:
Muhtemelen pirinç tarlalarının yakınından geçerken nasibimizi aldık, temizlemesi gerçekten zor hala bir kısmı duruyor
Ekli dosyayı görüntüle 43047
Benimkiler yakıt tüketiminden ziyade biraz yol hikayesi gibi oluyor kusuruma bakmayın
Aynı yolun dönüşü. Karaman - Ankara. Ortalama hız 100 iken yakıt 6ya yaklaşmış. Bagaj, hatta ön koltuk dahi iğne sığmayacak kadar dolu, arabada 2.5 kişi var. Ortalama hızı Konya’nın saçma çevre yolları düşürüyor. Hayatımda gördüğüm en iğrenç ve saçma, şöförlerin de garip olduğu yol. Neyse.Mini Countryman 1.5 benzinli ve All 4
Ankara - Konya arası sakin kullanım verisi.
Ekli dosyayı görüntüle 42817
Çok az yakmayan ama sabrın varsa az yakma potansiyeli olan bir araç. İlginç bir şekilde ağır araba, 1500 kg üzeri
1.0 tsi motor mu?
Aynen eTSI olmayan manuel 1.0 tsi1.0 tsi motor mu?