Başarılı Araç Fotoğrafları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mt.Akina
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hakosuka1.jpeg

Hakosuka2.jpg
Hakosuka3.jpg

Hakosuka4.jpeg
Hakosuka5.jpg

Hakosuka6.jpg

Hakosuka8.jpeg

Hakosuka9.jpeg

Haosuka10.jpg

Günlük kullanmalık lüks bir sedan mı istiyorsunuz? Şak! İşte size bir sedan!

Sevgilinizle beraber pahalı bir yere gitmek için şık bir coupe mi istiyorsunuz? Şak! İşte size bir coupe!

Tüm sülale tatile çıkmak için bir SW mi istiyorsunuz? Şak! İşte size bir Wagon!

Haftasonları gazlamak için bir spor otomobil mi istiyorsunuz? Şak! Karşınızda bir GT-R!

Veya ''Boş ver yolları, ben tamamen piste çıkacağım'' mı diyorsunuz? Şaaaakk! İşte karşınızda bir yarış otomobili!

Yani karşınızda C10 Skyline ailesi! (a.k.a Hakosuka)

Modüler platform dediğin şey böyle olmalı.
(Edit: Konunun 500. cevabı olmuş. Nice 500 mesajlara!)
 
Son düzenleme:
Bu motorları hangi siteden veya nereden bulabilirim ?
Güzel soru.
Ben tüm fotoğrafları genellikle şu siteden buluyorum. Orada bazı otomobillerin iç, kaput altı ve cutaway dediğimiz şeffaf fotoğrafları oluyor. (Şu geçen hafta bizden istediğin şey işte.)

Mesela yukarıda gördüğün 10 fotoğraftan 8 tanesini bu siteden aldım. (Dağın önünde olan ve kaput altı hariç.)
Buraya yükleyeceksen dikkat etmen gereken şey boyutunun fazla büyük olmaması. (Galiba 3 MB sınır var.)

Veya orada yoksa arama motoruna örneğin "Astra Cutaway" yazıp bulabilirsin.
 
Güzel soru.
Ben tüm fotoğrafları genellikle şu siteden buluyorum. Orada bazı otomobillerin iç, kaput altı ve cutaway dediğimiz şeffaf fotoğrafları oluyor. (Şu geçen hafta bizden istediğin şey işte.)

Mesela yukarıda gördüğün 10 fotoğraftan 8 tanesini bu siteden aldım. (Dağın önünde olan ve kaput altı hariç.)
Buraya yükleyeceksen dikkat etmen gereken şey boyutunun fazla büyük olmaması. (Galiba 3 MB sınır var.)

Veya orada yoksa arama motoruna örneğin "Astra Cutaway" yazıp bulabilirsin.
Eyvallah ustam
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
Z Proto1.jpeg
Z Proto2.2.jpeg

Z Proto3.jpeg
Z Proto4.2.jpeg
Z Proto5.jpeg
Z Proto6.jpeg

Z Proto9.3.jpeg

Z Proto7.2.jpeg
Z Proto8.2.jpeg

Z Proto10.2.jpeg

Evet... Z Proto'nun geçen hafta tanıtılmasından sonra bazı şeyler daha belli oldu. Ben de hazır güzel fotoğraflarını bulmuşken bunları paylaşayım dedim.

Öncelikle araba adından da anlaşılabileceği üzere Proto, yani konsept ile üretim modeli arası bir yerde. O yüzden üretim versiyonunda genellikle tepki çeken ön ızgarayı değiştirebilirler, bu R35 Proto'da da böyle olmuştu.

Otomobil Nissan'ın meşhur FM platformu üzerine kurulu. Bu platform R35, Fuga, Elgrand, Z33 (350Z) ve Z34 (370Z) gibi modellerle paylaşılıyor, yani kendisi ağır makyajlı bir 370Z. Ancak 370Z'den 14 cm kadar daha uzun. Ayrıca otomobilin mühendisi hepimizin R35'ten tanıdığı Hiroshi Tamura olacak.

Motor/Şanzıman olarak kesin bir açıklama yok ancak Skyline 400R'dan (Aman R33 400R ile karıştırmayın) tanıdığımız VR30DDTT motorun kullanılacağına kesin gözü ile bakılıyor. Bu motor giriş versiyonunda 300 hp/400 nm üretirken, üst versiyonlarda 400 hp/475 nm üretiyor. Şanzıman konusunda altı ileri manuel kesin ancak otomatik konusu daha belli değil. 370Z'den alınma 7 ileri Jatco TK da kullanılabilir, veya yeni bir şanzıman da geliştirilebilir.

Son olarak tanıtımdan sonra açıklanan bazı bilgileri de paylaşayım:

Roadster düşük satış rakamları yüzünden olmayacak deniyordu (Hatta 370Z'de kaldırıldı galiba.) ancak Tamura onay bekliyoruz, üretebiliriz dedi.

Avrupa'da emisyon yüzünden satılmayacak. (Ancak sonradan import edilebilir belki.)

Nismo versiyonunun hibrit olacağı açıklandı.
 
Ekli dosyayı görüntüle 29545Ekli dosyayı görüntüle 29546
Ekli dosyayı görüntüle 29547Ekli dosyayı görüntüle 29548Ekli dosyayı görüntüle 29549Ekli dosyayı görüntüle 29550
Ekli dosyayı görüntüle 29552
Ekli dosyayı görüntüle 29554Ekli dosyayı görüntüle 29555
Ekli dosyayı görüntüle 29557
Evet... Z Proto'nun geçen hafta tanıtılmasından sonra bazı şeyler daha belli oldu. Ben de hazır güzel fotoğraflarını bulmuşken bunları paylaşayım dedim.

Öncelikle araba adından da anlaşılabileceği üzere Proto, yani konsept ile üretim modeli arası bir yerde. O yüzden üretim versiyonunda genellikle tepki çeken ön ızgarayı değiştirebilirler, bu R35 Proto'da da böyle olmuştu.

Otomobil Nissan'ın meşhur FM platformu üzerine kurulu. Bu platform R35, Fuga, Elgrand, Z33 (350Z) ve Z34 (370Z) gibi modellerle paylaşılıyor, yani kendisi ağır makyajlı bir 370Z. Ancak 370Z'den 14 cm kadar daha uzun. Ayrıca otomobilin mühendisi hepimizin R35'ten tanıdığı Hiroshi Tamura olacak.

Motor/Şanzıman olarak kesin bir açıklama yok ancak Skyline 400R'dan (Aman R33 400R ile karıştırmayın) tanıdığımız VR30DDTT motorun kullanılacağına kesin gözü ile bakılıyor. Bu motor giriş versiyonunda 300 hp/400 nm üretirken, üst versiyonlarda 400 hp/475 nm üretiyor. Şanzıman konusunda altı ileri manuel kesin ancak otomatik konusu daha belli değil. 370Z'den alınma 7 ileri Jatco TK da kullanılabilir, veya yeni bir şanzıman da geliştirilebilir.

Son olarak tanıtımdan sonra açıklanan bazı bilgileri de paylaşayım:

Roadster düşük satış rakamları yüzünden olmayacak deniyordu (Hatta 370Z'de kaldırıldı galiba.) ancak Tamura onay bekliyoruz, üretebiliriz dedi.

Avrupa'da emisyon yüzünden satılmayacak. (Ancak sonradan import edilebilir belki.)

Nismo versiyonunun hibrit olacağı açıklandı.
Önden eski 350z ile yeni aston martin dizaynını harmanlamışlar gibi, arkasını, pek beğenmedim Nissan 180sx lerin arka tasarımına benzemiş. Onun haricinde verileri petrolhead için heyecan verici