Başarılı Araç Fotoğrafları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mt.Akina
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Honda-Accord_Sedan_2.4_European_Version-2003-1280-02.jpg

Honda-Accord_Sedan_2.4_European_Version-2003-1280-0c.jpg


Çok güzeldir. Cenazeye dönmemişini bulup alan keyifle kullanır (yakıt hariç).
 
Ekli dosyayı görüntüle 32257
Ekli dosyayı görüntüle 32256

Çok güzeldir. Cenazeye dönmemişini bulup alan keyifle kullanır (yakıt hariç).
Komşumuzda 2.4'ü vardı zamanında kullanmıştım. Hakkaten güzel arabaydı. İlginç şekilde apaçiler çok seviyor bu arabaları ne zaman görsem saçma sapan jantlar filan. Zaten stock olanları bile yorgun gözükmeye müsait farları vs erken bırakıyor kendini üstüne bu tip dandik modifiyelerle güzelim araba heba oluyor
 
Komşumuzda 2.4'ü vardı zamanında kullanmıştım. Hakkaten güzel arabaydı. İlginç şekilde apaçiler çok seviyor bu arabaları ne zaman görsem saçma sapan jantlar filan. Zaten stock olanları bile yorgun gözükmeye müsait farları vs erken bırakıyor kendini üstüne bu tip dandik modifiyelerle güzelim araba heba oluyor
"Apaçinin eliti" = Accord.

Sevdiğim arabadır ama maalesef böyle :) Sadece otomatik olması sebebiyle elemiştim zamanında.
 
Hiç bir parasal sıkıntın olmadan biri eşinle birlikte aile aracı, biri de kendin kullanacağın olmak üzere ömrün boyunca değiştirmeme şartı ile 2 araba seçme şansın var deseler hiç arada kalmadan tercihim siyah sevmeme rağmen AMG Paket Obsidian Black/Taba kombinasyonlu bir w218 Facelift CLS bir de w205 Facelift C estate olurdu herhalde...
Ekli dosyayı görüntüle 31718Ekli dosyayı görüntüle 31719Ekli dosyayı görüntüle 31720Ekli dosyayı görüntüle 31721Ekli dosyayı görüntüle 31722Ekli dosyayı görüntüle 31723Ekli dosyayı görüntüle 31724Ekli dosyayı görüntüle 31725Ekli dosyayı görüntüle 31726
benim gözümde CLS dediğin, shooting brake olacak :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
Ekli dosyayı görüntüle 32257
Ekli dosyayı görüntüle 32256

Çok güzeldir. Cenazeye dönmemişini bulup alan keyifle kullanır (yakıt hariç).
Yaşıma istinaden ilgimi hiç çekmez d ve e segmenti araçlar. Fakat accord'un sportiflikle harmanlanmış ayrı bi havası var. Temiz 2.4 (lpgli olmak şartıyla) oldukça keyifte verir. Apaçilerin saldırmasının sebebi ise bi dönem gerçekten keşfedilmemiş ve ucuzdular, şimdi temizleri iyi para.
 
Eskiye daldım yine, kısaltma editi. :D

Geçmişte 92 ve 05 Accord kullandık (ikisi de 2.0), ikisinin de satılma nedeni yakıt tüketimiydi. Özellikle bu kasa bayağı iyidir. Ancak yakıt tüketiminin yanında servise girince de Civic'in iki katına yakın bir masraf çıkıyordu, tutar olarak hatırlamıyorum 13-14 yıl geçti üzerinden.

Az da olsa 2.2 dizeli vardır (onlar manuel), onu da seven bir kitle vardı.

Yaşıma istinaden ilgimi hiç çekmez d ve e segmenti araçlar. Fakat accord'un sportiflikle harmanlanmış ayrı bi havası var. Temiz 2.4 (lpgli olmak şartıyla) oldukça keyifte verir. Apaçilerin saldırmasının sebebi ise bi dönem gerçekten keşfedilmemiş ve ucuzdular, şimdi temizleri iyi para.

Geçen hafta çok temiz duran bir 2.4 benzinli gitti, 112 bin lira mı ne istiyordu. 160+ yazan var o hâlen satılık, engelli plakası vardı. O fiyatla durur zaten.

2005-2008_Honda_Accord_Euro_sedan_01.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara ve mrtkap
Eskiye daldım yine, kısaltma editi. :D

Geçmişte 92 ve 05 Accord kullandık (ikisi de 2.0), ikisinin de satılma nedeni yakıt tüketimiydi. Özellikle bu kasa bayağı iyidir. Ancak yakıt tüketiminin yanında servise girince de Civic'in iki katına yakın bir masraf çıkıyordu, tutar olarak hatırlamıyorum 13-14 yıl geçti üzerinden.

Az da olsa 2.2 dizeli vardır (onlar manuel), onu da seven bir kitle vardı.



Geçen hafta çok temiz duran bir 2.4 benzinli gitti, 112 bin lira mı ne istiyordu. 160+ yazan var o hâlen satılık, engelli plakası vardı. O fiyatla durur zaten.

Ekli dosyayı görüntüle 32258
Apaçi derken sizi veya sizde kullanları kast etmemiştim böyle düşünmenize üzüldüm açıkçası. Yalnız civic kabilesinde kabile reisleri baya seviyor bu arabaları. Bir F30 kadar yaygın değil ancak etrafta gördüğüm accord maalesef bu durumdaydı
 
  • Haha
Tepkiler: sputnik
Apaçi derken sizi veya sizde kullanları kast etmemiştim böyle düşünmenize üzüldüm açıkçası. Yalnız civic kabilesinde kabile reisleri baya seviyor bu arabaları. Bir F30 kadar yaygın değil ancak etrafta gördüğüm accord maalesef bu durumdaydı

Yok yok alınıp bir şey yazmış değildim, baktım yazdığım yanlış anlaşılıp konu uzayabilir mesajımı kısalttım. Sorun yok. :D
Düzenlemeden önceki hâlide @msansertekin 'in apaçinin eliti kelimesi için yazmıştım açıklama mahiyetinde. Alıntı yaptığım mesajda apaçi kelimesinin geçtiği bile şimdi farkettim, o kadar üzerinde durmamışım. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
Eskiye daldım yine, kısaltma editi. :D

Geçmişte 92 ve 05 Accord kullandık (ikisi de 2.0), ikisinin de satılma nedeni yakıt tüketimiydi. Özellikle bu kasa bayağı iyidir. Ancak yakıt tüketiminin yanında servise girince de Civic'in iki katına yakın bir masraf çıkıyordu, tutar olarak hatırlamıyorum 13-14 yıl geçti üzerinden.

Az da olsa 2.2 dizeli vardır (onlar manuel), onu da seven bir kitle vardı.



Geçen hafta çok temiz duran bir 2.4 benzinli gitti, 112 bin lira mı ne istiyordu. 160+ yazan var o hâlen satılık, engelli plakası vardı. O fiyatla durur zaten.

Ekli dosyayı görüntüle 32258
112 lira şu piyasada fazlasıyla hakkıdır. Hala f/p olabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
Mazda Roadster Coupe Type-S: Sadece 179 Adet Üretilen Özel MX-5

İlk coupe denemeleri NA kasada başlasa da, seri üretime ancak NB kasada geçebildi. Roadster modelinden sadece 10 kg daha ağır olan otomobil, ilk başta 200 adet üretilecekti, fakat fiyatı sebebi ile talep görmeyince 179 adet satılabilmiş.

Sadece Japonya'da satılan bu arabada dört farklı versiyon vardı: Standart, Type-S, Type-A ve Type-E.
Type-E ve Type-A, b*k gibi bir body kit (Göz sağlığınız için fotoğrafını koymadım.) ve otomatik şanzımanla gelirken, standart model 5 ileri bir manuel şanzıman ile donatılmıştı. Type-S ise 1.8 litrelik BP-Z3 kodlu motor motordan 146 hp güç alırken (Kaynağına göre değişiyor.) 6 ileri manuel şanzıman ve Torsen ile gücü arkaya iletiyordu.

@Berkin istersen aşağıdaki araba 38.400$ karşılığı senin olabilir. Peugeot'da bot olmayı düşün istersen?

Roadster Coupe.jpg
Roadster2.jpg
Roadster3.jpg
roadster4.jpg
roadster5.jpg
roadster6.jpg

Yanlış hatırlamıyorsam 2019 dan beri ilanda: https://www.contempoconcept.com/product-page/mazda-miata-roadster-coupe-type-s
 
Son düzenleme:
Mazda Roadster Coupe Type-S: Sadece 179 Adet Üretilen Özel MX-5

İlk coupe denemeleri NA kasada başlasa da, seri üretime ancak NB kasada geçebildi. Roadster modelinden sadece 10 kg daha ağır olan otomobil, ilk başta 200 adet üretilecekti, fakat fiyatı sebebi ile talep görmeyince 179 adet satılabilmiş.

Sadece Japonya'da satılan bu arabada dört farklı versiyon vardı: Standart, Type-S, Type-A ve Type-E.
Type-E ve Type-A, b*k gibi bir body kit (Göz sağlığınız için fotoğrafını koymadım.) ve otomatik şanzımanla gelirken, standart model 5 ileri bir manuel şanzıman ile donatılmıştı. Type-S ise 1.8 litrelik BP-Z3 kodlu motor motordan 146 hp güç alırken (Kaynağına göre değişiyor.) 6 ileri manuel şanzıman ve Torsen ile gücü arkaya iletiyordu.

@Berkin istersen aşağıdaki araba 30.000$ karşılığı senin olabilir. Peugeot'da bot olmayı düşün istersen?

Ekli dosyayı görüntüle 32282Ekli dosyayı görüntüle 32283Ekli dosyayı görüntüle 32284Ekli dosyayı görüntüle 32285Ekli dosyayı görüntüle 32286Ekli dosyayı görüntüle 32287
Bunu alıp binmeyeceksin ya. 30.000'de çok büyük bir para değil, sınırlı üretilmesine rağmen çok değerli bir araç olmadığı için rakam öyle kalmış sanırım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
Mazda Roadster Coupe Type-S: Sadece 179 Adet Üretilen Özel MX-5

İlk coupe denemeleri NA kasada başlasa da, seri üretime ancak NB kasada geçebildi. Roadster modelinden sadece 10 kg daha ağır olan otomobil, ilk başta 200 adet üretilecekti, fakat fiyatı sebebi ile talep görmeyince 179 adet satılabilmiş.

Sadece Japonya'da satılan bu arabada dört farklı versiyon vardı: Standart, Type-S, Type-A ve Type-E.
Type-E ve Type-A, b*k gibi bir body kit (Göz sağlığınız için fotoğrafını koymadım.) ve otomatik şanzımanla gelirken, standart model 5 ileri bir manuel şanzıman ile donatılmıştı. Type-S ise 1.8 litrelik BP-Z3 kodlu motor motordan 146 hp güç alırken (Kaynağına göre değişiyor.) 6 ileri manuel şanzıman ve Torsen ile gücü arkaya iletiyordu.

@Berkin istersen aşağıdaki araba 38.400$ karşılığı senin olabilir. Peugeot'da bot olmayı düşün istersen?

Ekli dosyayı görüntüle 32282Ekli dosyayı görüntüle 32283Ekli dosyayı görüntüle 32284Ekli dosyayı görüntüle 32285Ekli dosyayı görüntüle 32286Ekli dosyayı görüntüle 32287
Yanlış hatırlamıyorsam 2019 dan beri ilanda: https://www.contempoconcept.com/product-page/mazda-miata-roadster-coupe-type-s
Miata Coupe diye değil de başka bir isimle ve farklı tasarımla satsalar iyi iş yapardı bence.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara