HABER BMW 1 Serisi, sedan gövde ile Avrupa'ya mı geliyor?

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Geçtiğimiz yıl tanıtılan BMW 1 Serisi Sedan, ilk başta Çin’e özel bir model olarak planlanmıştı. Ancak Mercedes’in A-Sedan ile pazara girmesi, Bavyeralı üreticinin yeni bir hamle yapmasına neden olacak gibi görünüyor!

BMW 1 Serisi Sedan, Çin’den sonra Avrupa’ya gelebilir!

Bu yıl Meksika pazarında satışa sunulmaya başlanan model, yakın zamanda hatchback kardeşi ile birlikte makyaj operasyonundan geçecek. Münih’te hafif bir kamuflaj ile görüntülenen sedan model ile ilgili gelen haberler ise oldukça enteresan. Çin pazarına özgü üretilen aracın, Avrupa pazarında A-Sedan’dan pay çalmak için şansını deneyebileceği söyleniyor. Hatta iki gövde tipinin makyajlı versiyonunun eş zamanlı duyurulması da yüksek bir ihtimal olarak görülüyor.

Makyajlı 1 Serisi Sedan; ön far, ızgara, tamponlar ve etek çizgisi olmak üzere kapsamlı bir yeniliğe gidecek. 138 beygir güç üreten 1.5 litre ve 2.0 litre hacmindeki 195 beygir TwinPower motor seçeneklerinin ise muhafaza edilmesi bekleniyor. Son olarak aracın ülkemize vergi avantajlı 1.5 litrelik motor seçeneği ile gelmesi durumunda başarılı satış rakamlarına ulaşabileceğini söyleyebiliriz.

1 arasında 10











Read the whole post here.
 
1 serisinin sedan olması hiç de yadırganacak bir durum değil bence. Neticede C segmentinin piyasada ki yeri ve konumu belli. En dişli rakipleri a ve a3'ün de sedan versiyonu var. Haliyle buralardan pay kapmayı istemesi mantıksız değil. Bu arada otomobil önden tahrikli olacak diye biliyorum. Bazı kaynaklar bu şekilde belirtmiş.
 
2 serisi Sedan var ve zaten C segmentinde 1 serisi A Sedan ve A3 Sedan rakibi olacak ise 2 coupe nereye konumlanacak. Moda ya bak. Sedan istiyorsan 3 serisi var daha küçük istiyorsan git 2 coupe al. Mantar gibi model bitiyor
 
Son düzenleme:
2 serisi Sedan var ve zaten C segmentinde 1 serisi A Sedan ve A3 Sedan rakibi olacak ise 2 Sedan nereye konumlanacak
2 serisini sadece spor versiyon olarak uretme karari almak zor bir sey degil. 1 serisi artik maliyet azaltimi yuzunden onden tahrikliye gectiyse, buna daha genis kitlelere de hitap edebilmek icin sedan versiyonu da ekledilerse belli ki daha kompakt bir model olmasini istiyorlar.

Neticede mercedes cephesinde de a serisinin altyapisina sahip sedan versiyon olan cla modeli olmasina ragmen a sedan uretme karari aldilar. Bir planlari vardir muhakkak bu markalarin.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve Sailor
Genel olarak bu aralara model sıkıştırma furyasını mantıklı bulmuyorum. Tıpkı golf T roc yetmezmiş gibi T cross Saçmalığı gibi ortalık model kaynıyor. Premium larda ele düşmeye başladı C E S X ruh kayboldu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: M.Shadows
2 serisini sadece spor versiyon olarak uretme karari almak zor bir sey degil. 1 serisi artik maliyet azaltimi yuzunden onden tahrikliye gectiyse, buna daha genis kitlelere de hitap edebilmek icin sedan versiyonu da ekledilerse belli ki daha kompakt bir model olmasini istiyorlar.

Neticede mercedes cephesinde de a serisinin altyapisina sahip sedan versiyon olan cla modeli olmasina ragmen a sedan uretme karari aldilar. Bir planlari vardir muhakkak bu markalarin.
önden çekişli olması aslında bizim gibi petrolhead'ler hariç kimseyi alakadar etmiyor abi zaten :D 1 serisi sahibi olupta arabanın arkadan itiş olup yanlayabildiğini bilen çok az kişi var :D
 
önden çekişli olması aslında bizim gibi petrolhead'ler hariç kimseyi alakadar etmiyor abi zaten :D 1 serisi sahibi olupta arabanın arkadan itiş olup yanlayabildiğini bilen çok az kişi var :D
Zaten belli ki bmw'yi de pek alakadar etmemiş ki platformu o veya bu sebepten değiştirdiler :D Evet, arkadan tahriğin sakin sürüşlerde bile bir konfor kattığı gerçek. Fakat iyi bir hazırlık ve üretimle önden tahrikli bmw 1 de çok güzel sürüş dinamiği ve konfor sunabilir müşterilerin hepsini tatmin edecek şekilde.
 
Son zamanlarda 2 markayı takdir ediyordum. Birincisi Peugeot yeni tasarımlarla sınıf atladı sahip olmak istenilen otomobiller üretmeye başladı. İkincisi Bmw çünkü arkadan itiş ve Mercedes aksine en iyi tutuş konfor dengesine sahip Almanı üretiyor gerçek premium. Bmw arkadan itmek zorunda :) Dükkanda is amaçlı arkadan itiş transit var o bile keyifli arkadan itiş candır :)
 
Son zamanlarda 2 markayı takdir ediyordum. Birincisi Peugeot yeni tasarımlarla sınıf atladı sahip olmak istenilen otomobiller üretmeye başladı. İkincisi Bmw çünkü arkadan itiş ve Mercedes aksine en iyi tutuş konfor dengesine sahip Almanı üretiyor gerçek premium. Bmw arkadan itmek zorunda :) Dükkanda is amaçlı arkadan itiş transit var o bile keyifli arkadan itiş candır :)
Arkadan itisli bmw kaldi mi hala ?
 
Bence cok gereksiz olucak zaten 2 serisini cikarttilar 1’in sedani E87 kasada harika ama F20 nin sedani ne bileyim yavan kalir gibi:oops: