Zincir değişmişse herhangi bir sorun çıkartmaz.
Çıkacak olan sorunlarda ufak tefek şeyler olur. Maddi olarak üzmez.
Alırken zincirinin değişip değişmediğini sorun. Gözle görülecek bir yerde değil, o yüzden bakım kaydını isteyin.
Birde kalitesiz yakıttan ve düşük devirde kullanımdan dolayı motor içi kurum bağlayabiyor.
N57 örneği:
Motor içi bu hale gelirse çekişi eskisi gibi olmaz, yakıt artar, avans sesleri duyarsınız, en önemlisi sabah ilk çalışmada rölantide dalgalanma titreme benzeri şeyler olur.
Onunda önüne geçmek için 5000 km'de bir 100 - 150 km boyunca düşük vites, yüksek devir, uygun hız (4000 d/d üstünde) kombinasyonu ile kullanmak gerekiyor. Böylece hem motor içi hem dizel partikül filtresi yoğun ısı ile basınç ile temizleniyor.