Caddy 1.0 102 bg....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1.0 ticari mi olur spor gazetesi diyerek tepkimi koyuyorum


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ham agirligi 1400 kg. Tek basina surenlere ortalama haliyle yeter. Ama bu arac coluk cocuk bagaj dolu seyahat icin alinir cogunlukla. Her bir yolcuyu ortalama 60 kg'dan hesaplasak iyimser bir hal ile sofor haric 4 kisi 240 kg eder. Bagaji da girtlak doldur kabaca 300 kg eder. 1700 kg'a cikan bir ticaride benzinli 1.0 motor ne isler cikarir anlamak icin muneccim olmaya luzum yok. Aerodinamisi kendisinden cok daha iyi olan ruzgar direnciyle cok daha az muhattap olan ve kendisinden daha guclu 1.6 dizel 1500 kg'lik d segment araclarin bile performanslari ortada. Bu ticari full yuklenip 1700 kg'a yaklasan agirligiyla bolu dagiymis toroslarmis vs. cok can sıkar. Fiyat avantaji var, alinir mi alinir ama ne oldugunu bilerek almak lazim.
 
Ham agirligi 1400 kg. Tek basina surenlere ortalama haliyle yeter. Ama bu arac coluk cocuk bagaj dolu seyahat icin alinir cogunlukla. Her bir yolcuyu ortalama 60 kg'dan hesaplasak iyimser bir hal ile sofor haric 4 kisi 240 kg eder. Bagaji da girtlak doldur kabaca 300 kg eder. 1700 kg'a cikan bir ticaride benzinli 1.0 motor ne isler cikarir anlamak icin muneccim olmaya luzum yok. Aerodinamisi kendisinden cok daha iyi olan ruzgar direnciyle cok daha az muhattap olan ve kendisinden daha guclu 1.6 dizel 1500 kg'lik d segment araclarin bile performanslari ortada. Bu ticari full yuklenip 1700 kg'a yaklasan agirligiyla bolu dagiymis toroslarmis vs. cok can sıkar. Fiyat avantaji var, alinir mi alinir ama ne oldugunu bilerek almak lazim.

1400 den çok 1500 demek daha doğru olur. Bu arabayı daha çok şehir içinde geniş aile aracı almak isteyenler için mantıklı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
1400 den çok 1500 demek daha doğru olur. Bu arabayı daha çok şehir içinde geniş aile aracı almak isteyenler için mantıklı.
Zaten alıcı kitlede bunun için alır. Arada ailesi ile pikniğe gider gelir efendime söyleyeyim altı hafif yüksek olsun orda burda sürtmesin için alır bu arabayı kalitesi için alır bu arabayı markası için alır. Bu arabayı alan profil tutupta 500 kişi memlekete gitmeye çalışmaz diye düşünüyorum.
 
Ben kendi adıma eski kafalı biriyim. Küçücük motordan öyle bir güç çıkartıldığında muhakkak bazı sorunlar patlak verecektir.Zamanında da bu şekilde 1.2 veya 1.4 motorlu turbolu araçlarda meydana gelen yağ yakma sorunları vb. kalem kalem küçük veya büyük sorunlar her forum sitesinde dolaşmakta hala.Ve açıkçası 1.0 motorun istediği kadar torku ve beygiri olsada örneğin 1.6 motor klasik bir araba ile karşılaştırıldığında araba yüklü olduğunda gösterecekleri tepkileri bir fiil görmeden hayatta almam açıkçası.Bütün söylediklerime ek olarak, bu tür küçük hacim beslemeli araçların 100.000 km testleri fabrika tarafından yapılıp, bakın motorda sorun çıkmadı denmedikçe paramı yatırmam açıkçası.
Açıkçası eğer marka bu konu hakkında 100.000km kullandık problem çıkmadı derse ben senin yerinde olsam yinede güvenmem çünkü kimse çıkıpta benim yoğurdum ekşi demez. Bu konu hakkında en iyi yorumu ve bilgiyi yurtdışındaki forumlardan alabiliriz diye düşünüyorum zira yurtdışında bu motor 2 yıldır satılıyor illaki 100.000km'den fazla kullanmış birileri olacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Vw bu motora çok emek vermiş.assagida resminide paylaştım.adamlar en zor koşullarda abanmış motora.turbo denilen lanet olduktan sonra çekişte sorun olmazda motor ömrünü bilemem.60-65 bin TL bandında baz paket Doblo Multijet alacağıma 1 dk düşünmem Caddy 1.0 ı alırım.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2017-05-13-21-35-38-525_com.android.browser.png
    Screenshot_2017-05-13-21-35-38-525_com.android.browser.png
    843.1 KB · Görüntüleme: 510
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve Porsche
Aşırı dozda volkswagen tutkusu olan sanayici bir abim 'özellikle TSI motorlu bir Vw kullanmak istiyorsan ya ustası olman lazım ya da zengin olman lazım' diyordu. Zaten TSI motorların uzun ömürlü olmadığı ortada üstüne bir de bahsi geçen motorun ciddi anlamda küçük hacimli olması ve ticari bir araçta kullanılacak olması da eklenince tamamiyle saçma bir fikir oluyo. Başka bir bakış açısı da şu; Türkiyede insanlar jettaya bile 500 kilodan fazla ağırlık yüklüyorlar, fındık motorlu ticarinin muhtemelen boku çıkar.
 
Ham agirligi 1400 kg. Tek basina surenlere ortalama haliyle yeter. Ama bu arac coluk cocuk bagaj dolu seyahat icin alinir cogunlukla. Her bir yolcuyu ortalama 60 kg'dan hesaplasak iyimser bir hal ile sofor haric 4 kisi 240 kg eder. Bagaji da girtlak doldur kabaca 300 kg eder. 1700 kg'a cikan bir ticaride benzinli 1.0 motor ne isler cikarir anlamak icin muneccim olmaya luzum yok. Aerodinamisi kendisinden cok daha iyi olan ruzgar direnciyle cok daha az muhattap olan ve kendisinden daha guclu 1.6 dizel 1500 kg'lik d segment araclarin bile performanslari ortada. Bu ticari full yuklenip 1700 kg'a yaklasan agirligiyla bolu dagiymis toroslarmis vs. cok can sıkar. Fiyat avantaji var, alinir mi alinir ama ne oldugunu bilerek almak lazim.

Bizim sülaleyi 90 ar kilodan sayarsak yürümez adskdkd


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve HAKANBURSA
1.2 atmosferik versiyonu bile var ne yaptın sen :)
Benim 1.2 atmosferikle 7 kişi taşıdığım, yükler taşıdığım zamanlardan şunu söyleyebilirim: 1.2 atmosferik benzinli seçeneği düz ayak, rampaları olmayan bölgelerde tercih edilebilir seçenektir. Türkiye'de öyle bir şehir olarak Konya filan geliyor aklıma ama o kadar. :) Buralara gelmez.

Benim Caddy'de bugüne kadar en beğendiğim motor seçeneği 1.9 SDI turbosuz dizel seçeneğiydi. :) Tramvay gibi hızlanan, max hızı 140 olan, kasasına göre motor, bazı sürücülerin spor sürüş karakterini uygun hale getiren şahane bir paketti :)
 
Benim 1.2 atmosferikle 7 kişi taşıdığım, yükler taşıdığım zamanlardan şunu söyleyebilirim: 1.2 atmosferik benzinli seçeneği düz ayak, rampaları olmayan bölgelerde tercih edilebilir seçenektir. Türkiye'de öyle bir şehir olarak Konya filan geliyor aklıma ama o kadar. :) Buralara gelmez.

Benim Caddy'de bugüne kadar en beğendiğim motor seçeneği 1.9 SDI turbosuz dizel seçeneğiydi. :) Tramvay gibi hızlanan, max hızı 140 olan, kasasına göre motor, bazı sürücülerin spor sürüş karakterini uygun hale getiren şahane bir paketti :)

Bizim arkadaş da 2.0 emisyonlu motor vardı araba baya iyi yürüyordu bende onu beğeniyordum ama niyeyse 9.5-10 lt yakıyordu :(
 
Kimse kızmasın ama 0-100 Caddy 1.0 da kaç hiç bakan ve bilen var mı acaba?

Şimdi baktım .11.3 sn....benim 1.5 TDCİ connect bile 12.9 sn....(0_60 inşallah mil dir :).

Allah aşkına çekmez konusuna girmeyin :)
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2017-05-13-21-53-26-520_com.android.browser.png
    Screenshot_2017-05-13-21-53-26-520_com.android.browser.png
    189.4 KB · Görüntüleme: 427
  • Screenshot_2017-05-13-21-53-08-390_com.android.browser.png
    Screenshot_2017-05-13-21-53-08-390_com.android.browser.png
    147.9 KB · Görüntüleme: 395
Son düzenleme:
Kimse kızmasın ama 0-100 Caddy 1.0 da kaç hiç bakan ve bilen var mı acaba?

Şimdi baktım .11.3 sn....benim 1.5 TDCİ connect bile 12.9 sn....

Allah aşkına çekmez konusuna girmeyin :)

Çekmez asfsgdhth
0-100 de önemli de şimdi 1.0 ye biz 9-10 kişi binersek ne olur acaba :)
1.0 tsi güzel motor ama ticaride olmaz bence


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...