Caddy 1.0 102 bg....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Motor kağıt üstünde gayet başarılı görünüyor ve birçok işin altından kalkabilir bence. İnsanımızda bu konuda zannettiğiniz gibi de önyargı yok bu arada, 1.2 doblo satıldı, 1.4 doblo satıldı sonuçta, hiç satılmadı diyemeyiz. Enteresandır Diyarbakırda benzinli doblo görüyordum gittiğimde dikkatimi çekmişti. Ki bu doblolar 70-75 beygir ve atmosferik olduğunu düşünürsek eğer turbo benzinli bir araba her türlü yetecektir bence.
Şahsi fikrime gelecek olursak, ticari araba dizel olmalı bence. Ağırlıklı olarak gördüğümüzden midir nedendir bilmem ticari her zaman dizel olmalı bence. Dizelin tok sesi olmalı, devir çevirtmeye gerek kalmadan yürümeli ve zorlanmamalı.
Sonuç olarak bence bu araba satar, her yerde görmeyiz belki ama düşünülen arabalar arasında olur bence. Vw algısı özellikle de ticaride çok fazla, yaptılarsa bir bildikleri vardır diyerek alan olur bence :D
İşte onlar atmosferik ama :) Bu motor ne kadar dayanıklı olur her türlü yürür çeker ama ne kadar uzun çeker.Sorulması gereken soru bu bence.Ömrü konusunda teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin ben bu motorun ömrüne güvenemem.
 
Efendim bugün bir şekilde boşluk yaratıp arabayı test etmeye gidebildim. Öncelikle donanımdan başlamak istiyorum. Araç Trendline'dan bi fırt daha boş. 5 inç dokunmatik ekran yok onun yerine monokrom bir ekran var, yağmur ve far sensörü yok, CC yok ve park sensörü yok. Bayiler park sensörünü genelde hediye edebiliyorlar ondan dolayı onu geçtim. Bu arabaya donanım olarak 15 inç jant, yağmur ve far sensörü bide CC eklemek gerek bunların toplamı zaten ortalama 1000 lira değerinde herhangi bir cikmacıda veya aksesuarcı da bulunuyor. Ondan mütevellit donanım konusuna çok takilmadim. Arka yolcular için havalandırma menfezlerinin bulunuyor oluşu bence onemli bor artı bide ekran gayet düzgün duruyor ondan dolayı gözüme batmadı. Konfor olarak garip ama başarılı. Kasislerden veya çukurlarda geçerken lastiklerin yanaklarınında yardımınla hiç rahatsız etmiyor. Yalıtım olarak ortalamalarda öyle kütüphane gibi değil ama cüssesi düşünüldüğünde gayet kabul edilebilir hatta başarılı diyebiliriz. Yol tutuş konusunda bu araç bir ticari onu göz önüne alırsak gayet başarılı. Zorlayınca çok absürt tepkiler vermiyor ESP sistemi gayet hafif ve tedirgin etmeden çalışıyor çok nadir yerde arkasını açar gibi oldu ama baya bir üstüne çıkmak lazım zaten arkası açıldıktan sonra hala zorlamaya devam ederseniz gövde yapısı nedeniyle bu segmentte olan her araba takla atabilir. EVEEETTT şimdi gelelim fasulyenin faydalarınaaaa...
Öncelikle 3 Silindirli motorun sesi ve tınısı çok güzel. 0-100 hızlanma değeri 11.9 saniye olmasına rağmen daha atik ve daha fazla kaçıyormuş gibi hissettirdi. Yakıt tüketimi konusunda kullandığımız araba daha 174 kilometredeydi o yüzden net bir bilgi veremem fakat normal İstanbul kullanımında 7.5 yakacaktır kaldı ki bu ağırlıkta bir araç için bence bu değer oldukça iyi. Araçta start/stop sistemi vardı bu sayede sıkışık trafikte yakıt tüketimi çok fırlamayacaktır. Şanzıman konusunda 6 ileri olduğundan bahsetmiştim fakat 5 ileri bir vites kutusu bulunuyor. 5. Viteste 2000 devirde 100 102 arasında bir hıza sahip ama tam olarak gözlemleme imkanım olmadı daha çok ya bastık biraz yavaş giden arabalara denk geldik. Çekiş olarak 1550kg ile birlikte bu araba baya yürüyordu yani. Yokuşlarda falan hiç tıkanmadı hep dolu dolu yürüdü. 6200 Devire kadar çevirebiliyorsunuz ama 5400'den sonrasını çevirmek bence biraz saçma. Aracı kayışdağı-başıbüyük ve idealtepe-narcity arasındaki yollarda test ettim beni bu yokuşlarda ve yollarda gayet tatmin etti kısacası bu motor çekmez demek biraz saçma. Klima açık olduğu zaman beygirciklerden çalmıyordu, klima kapalı giderken neyse klima açıkken de aynıydı. Aile kullanımınlarında gayet yeterli bir araç olacaktır, yokuşlarda bayılıp kalmayacaktır. Sözün özü bu araba 65.000TL'ye bence gayet alınır ve binilir. Bu arabanın DSG'si ülkemize 70 71.000 gibi bir fiyat ile gelirse bence peynir ekmek gibi satılır. 1.3Multijet donanımı Caddy'de bi çıtır düşük olan bir doblo almaktansa ben bu arabayı tercih ederim. Sormak istediğiniz başka birşey varsa soruları bekliyorum :).







 
Son düzenleme:
Efendim bugün bir şekilde boşluk yaratıp arabayı test etmeye gidebildim. Öncelikle donanımdan başlamak istiyorum. Araç Trendline'dan bi fırt daha boş. 5 inç dokunmatik ekran yok onun yerine monokrom bir ekran var, yağmur ve far sensörü yok, CC yok ve park sensörü yok. Bayiler park sensörünü genelde hediye edebiliyorlar ondan dolayı onu geçtim. Bu arabaya donanım olarak 15 inç jant, yağmur ve far sensörü bide CC eklemek gerek bunların toplamı zaten ortalama 1000 lira değerinde herhangi bir cikmacıda veya aksesuarcı da bulunuyor. Ondan mütevellit donanım konusuna çok takilmadim. Arka yolcular için havalandırma menfezlerinin bulunuyor oluşu bence onemli bor artı bide ekran gayet düzgün duruyor ondan dolayı gözüme batmadı. Konfor olarak garip ama başarılı. Kasislerden veya çukurlarda geçerken lastiklerin yanaklarınında yardımınla hiç rahatsız etmiyor. Yalıtım olarak ortalamalarda öyle kütüphane gibi değil ama cüssesi düşünüldüğünde gayet kabul edilebilir hatta başarılı diyebiliriz. Yol tutuş konusunda bu araç bir ticari onu göz önüne alırsak gayet başarılı. Zorlayınca çok absürt tepkiler vermiyor ESP sistemi gayet hafif ve tedirgin etmeden çalışıyor çok nadir yerde arkasını açar gibi oldu ama baya bir üstüne çıkmak lazım zaten arkası açıldıktan sonra hala zorlamaya devam ederseniz gövde yapısı nedeniyle bu segmentte olan her araba takla atabilir. EVEEETTT şimdi gelelim fasulyenin faydalarınaaaa...
Öncelikle 3 Silindirli motorun sesi ve tınısı çok güzel. 0-100 hızlanma değeri 11.9 saniye olmasına rağmen daha atik ve daha fazla kaçıyormuş gibi hissettirdi. Yakıt tüketimi konusunda kullandığımız araba daha 174 kilometredeydi o yüzden net bir bilgi veremem fakat normal İstanbul kullanımında 7.5 yakacaktır kaldı ki bu ağırlıkta bir araç için bence bu değer oldukça iyi. Araçta start/stop sistemi vardı bu sayede sıkışık trafikte yakıt tüketimi çok fırlamayacaktır. Şanzıman konusunda 6 ileri olduğundan bahsetmiştim fakat 5 ileri bir vites kutusu bulunuyor. 5. Viteste 2000 devirde 100 102 arasında bir hıza sahip ama tam olarak gözlemleme imkanım olmadı daha çok ya bastık biraz yavaş giden arabalara denk geldik. Çekiş olarak 1550kg ile birlikte bu araba baya yürüyordu yani. Yokuşlarda falan hiç tıkanmadı hep dolu dolu yürüdü. 6200 Devire kadar çevirebiliyorsunuz ama 5400'den sonrasını çevirmek bence biraz saçma. Aracı kayışdağı-başıbüyük ve idealtepe-narcity arasındaki yollarda test ettim beni bu yokuşlarda ve yollarda gayet tatmin etti kısacası bu motor çekmez demek biraz saçma. Klima açık olduğu zaman beygirciklerden çalmıyordu, klima kapalı giderken neyse klima açıkken de aynıydı. Aile kullanımınlarında gayet yeterli bir araç olacaktır, yokuşlarda bayılıp kalmayacaktır. Sözün özü bu araba 65.000TL'ye bence gayet alınır ve binilir. Bu arabanın DSG'si ülkemize 70 71.000 gibi bir fiyat ile gelirse bence peynir ekmek gibi satılır. 1.3Multijet donanımı Caddy'de bi çıtır düşük olan bir doblo almaktansa ben bu arabayı tercih ederim. Sormak istediğiniz başka birşey varsa soruları bekliyorum :).







Hocam senin bu aracı tercih ettiğin açıktı zaten, VAG'cı olmadığını bilen mi var:D Donanım konusunda eksiklikleri dediğiniz gibi çok rahat giderilebilir. Bu inceleme için teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Efendim bugün bir şekilde boşluk yaratıp arabayı test etmeye gidebildim. Öncelikle donanımdan başlamak istiyorum. Araç Trendline'dan bi fırt daha boş. 5 inç dokunmatik ekran yok onun yerine monokrom bir ekran var, yağmur ve far sensörü yok, CC yok ve park sensörü yok. Bayiler park sensörünü genelde hediye edebiliyorlar ondan dolayı onu geçtim. Bu arabaya donanım olarak 15 inç jant, yağmur ve far sensörü bide CC eklemek gerek bunların toplamı zaten ortalama 1000 lira değerinde herhangi bir cikmacıda veya aksesuarcı da bulunuyor. Ondan mütevellit donanım konusuna çok takilmadim. Arka yolcular için havalandırma menfezlerinin bulunuyor oluşu bence onemli bor artı bide ekran gayet düzgün duruyor ondan dolayı gözüme batmadı. Konfor olarak garip ama başarılı. Kasislerden veya çukurlarda geçerken lastiklerin yanaklarınında yardımınla hiç rahatsız etmiyor. Yalıtım olarak ortalamalarda öyle kütüphane gibi değil ama cüssesi düşünüldüğünde gayet kabul edilebilir hatta başarılı diyebiliriz. Yol tutuş konusunda bu araç bir ticari onu göz önüne alırsak gayet başarılı. Zorlayınca çok absürt tepkiler vermiyor ESP sistemi gayet hafif ve tedirgin etmeden çalışıyor çok nadir yerde arkasını açar gibi oldu ama baya bir üstüne çıkmak lazım zaten arkası açıldıktan sonra hala zorlamaya devam ederseniz gövde yapısı nedeniyle bu segmentte olan her araba takla atabilir. EVEEETTT şimdi gelelim fasulyenin faydalarınaaaa...
Öncelikle 3 Silindirli motorun sesi ve tınısı çok güzel. 0-100 hızlanma değeri 11.9 saniye olmasına rağmen daha atik ve daha fazla kaçıyormuş gibi hissettirdi. Yakıt tüketimi konusunda kullandığımız araba daha 174 kilometredeydi o yüzden net bir bilgi veremem fakat normal İstanbul kullanımında 7.5 yakacaktır kaldı ki bu ağırlıkta bir araç için bence bu değer oldukça iyi. Araçta start/stop sistemi vardı bu sayede sıkışık trafikte yakıt tüketimi çok fırlamayacaktır. Şanzıman konusunda 6 ileri olduğundan bahsetmiştim fakat 5 ileri bir vites kutusu bulunuyor. 5. Viteste 2000 devirde 100 102 arasında bir hıza sahip ama tam olarak gözlemleme imkanım olmadı daha çok ya bastık biraz yavaş giden arabalara denk geldik. Çekiş olarak 1550kg ile birlikte bu araba baya yürüyordu yani. Yokuşlarda falan hiç tıkanmadı hep dolu dolu yürüdü. 6200 Devire kadar çevirebiliyorsunuz ama 5400'den sonrasını çevirmek bence biraz saçma. Aracı kayışdağı-başıbüyük ve idealtepe-narcity arasındaki yollarda test ettim beni bu yokuşlarda ve yollarda gayet tatmin etti kısacası bu motor çekmez demek biraz saçma. Klima açık olduğu zaman beygirciklerden çalmıyordu, klima kapalı giderken neyse klima açıkken de aynıydı. Aile kullanımınlarında gayet yeterli bir araç olacaktır, yokuşlarda bayılıp kalmayacaktır. Sözün özü bu araba 65.000TL'ye bence gayet alınır ve binilir. Bu arabanın DSG'si ülkemize 70 71.000 gibi bir fiyat ile gelirse bence peynir ekmek gibi satılır. 1.3Multijet donanımı Caddy'de bi çıtır düşük olan bir doblo almaktansa ben bu arabayı tercih ederim. Sormak istediğiniz başka birşey varsa soruları bekliyorum :).







İnceleme için teşekkür ederiz Ceyhun bey:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Efendim bugün bir şekilde boşluk yaratıp arabayı test etmeye gidebildim. Öncelikle donanımdan başlamak istiyorum. Araç Trendline'dan bi fırt daha boş. 5 inç dokunmatik ekran yok onun yerine monokrom bir ekran var, yağmur ve far sensörü yok, CC yok ve park sensörü yok. Bayiler park sensörünü genelde hediye edebiliyorlar ondan dolayı onu geçtim. Bu arabaya donanım olarak 15 inç jant, yağmur ve far sensörü bide CC eklemek gerek bunların toplamı zaten ortalama 1000 lira değerinde herhangi bir cikmacıda veya aksesuarcı da bulunuyor. Ondan mütevellit donanım konusuna çok takilmadim. Arka yolcular için havalandırma menfezlerinin bulunuyor oluşu bence onemli bor artı bide ekran gayet düzgün duruyor ondan dolayı gözüme batmadı. Konfor olarak garip ama başarılı. Kasislerden veya çukurlarda geçerken lastiklerin yanaklarınında yardımınla hiç rahatsız etmiyor. Yalıtım olarak ortalamalarda öyle kütüphane gibi değil ama cüssesi düşünüldüğünde gayet kabul edilebilir hatta başarılı diyebiliriz. Yol tutuş konusunda bu araç bir ticari onu göz önüne alırsak gayet başarılı. Zorlayınca çok absürt tepkiler vermiyor ESP sistemi gayet hafif ve tedirgin etmeden çalışıyor çok nadir yerde arkasını açar gibi oldu ama baya bir üstüne çıkmak lazım zaten arkası açıldıktan sonra hala zorlamaya devam ederseniz gövde yapısı nedeniyle bu segmentte olan her araba takla atabilir. EVEEETTT şimdi gelelim fasulyenin faydalarınaaaa...
Öncelikle 3 Silindirli motorun sesi ve tınısı çok güzel. 0-100 hızlanma değeri 11.9 saniye olmasına rağmen daha atik ve daha fazla kaçıyormuş gibi hissettirdi. Yakıt tüketimi konusunda kullandığımız araba daha 174 kilometredeydi o yüzden net bir bilgi veremem fakat normal İstanbul kullanımında 7.5 yakacaktır kaldı ki bu ağırlıkta bir araç için bence bu değer oldukça iyi. Araçta start/stop sistemi vardı bu sayede sıkışık trafikte yakıt tüketimi çok fırlamayacaktır. Şanzıman konusunda 6 ileri olduğundan bahsetmiştim fakat 5 ileri bir vites kutusu bulunuyor. 5. Viteste 2000 devirde 100 102 arasında bir hıza sahip ama tam olarak gözlemleme imkanım olmadı daha çok ya bastık biraz yavaş giden arabalara denk geldik. Çekiş olarak 1550kg ile birlikte bu araba baya yürüyordu yani. Yokuşlarda falan hiç tıkanmadı hep dolu dolu yürüdü. 6200 Devire kadar çevirebiliyorsunuz ama 5400'den sonrasını çevirmek bence biraz saçma. Aracı kayışdağı-başıbüyük ve idealtepe-narcity arasındaki yollarda test ettim beni bu yokuşlarda ve yollarda gayet tatmin etti kısacası bu motor çekmez demek biraz saçma. Klima açık olduğu zaman beygirciklerden çalmıyordu, klima kapalı giderken neyse klima açıkken de aynıydı. Aile kullanımınlarında gayet yeterli bir araç olacaktır, yokuşlarda bayılıp kalmayacaktır. Sözün özü bu araba 65.000TL'ye bence gayet alınır ve binilir. Bu arabanın DSG'si ülkemize 70 71.000 gibi bir fiyat ile gelirse bence peynir ekmek gibi satılır. 1.3Multijet donanımı Caddy'de bi çıtır düşük olan bir doblo almaktansa ben bu arabayı tercih ederim. Sormak istediğiniz başka birşey varsa soruları bekliyorum :).







Tısslıyo mu ?
 
Hocam senin bu aracı tercih ettiğin açıktı zaten, VAG'cı olmadığını bilen mi var:D Donanım konusunda eksiklikleri dediğiniz gibi çok rahat giderilebilir. Bu inceleme için teşekkürler.
VAG'cı olduğum kadar VAG'ın kötü yaptığı şeyleride görüp söylemekten kaçınmayan biriyim... Okuduğunuz için ben teşekkür ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: trkskbn ve Mehmet
Efendim bugün bir şekilde boşluk yaratıp arabayı test etmeye gidebildim. Öncelikle donanımdan başlamak istiyorum. Araç Trendline'dan bi fırt daha boş. 5 inç dokunmatik ekran yok onun yerine monokrom bir ekran var, yağmur ve far sensörü yok, CC yok ve park sensörü yok. Bayiler park sensörünü genelde hediye edebiliyorlar ondan dolayı onu geçtim. Bu arabaya donanım olarak 15 inç jant, yağmur ve far sensörü bide CC eklemek gerek bunların toplamı zaten ortalama 1000 lira değerinde herhangi bir cikmacıda veya aksesuarcı da bulunuyor. Ondan mütevellit donanım konusuna çok takilmadim. Arka yolcular için havalandırma menfezlerinin bulunuyor oluşu bence onemli bor artı bide ekran gayet düzgün duruyor ondan dolayı gözüme batmadı. Konfor olarak garip ama başarılı. Kasislerden veya çukurlarda geçerken lastiklerin yanaklarınında yardımınla hiç rahatsız etmiyor. Yalıtım olarak ortalamalarda öyle kütüphane gibi değil ama cüssesi düşünüldüğünde gayet kabul edilebilir hatta başarılı diyebiliriz. Yol tutuş konusunda bu araç bir ticari onu göz önüne alırsak gayet başarılı. Zorlayınca çok absürt tepkiler vermiyor ESP sistemi gayet hafif ve tedirgin etmeden çalışıyor çok nadir yerde arkasını açar gibi oldu ama baya bir üstüne çıkmak lazım zaten arkası açıldıktan sonra hala zorlamaya devam ederseniz gövde yapısı nedeniyle bu segmentte olan her araba takla atabilir. EVEEETTT şimdi gelelim fasulyenin faydalarınaaaa...
Öncelikle 3 Silindirli motorun sesi ve tınısı çok güzel. 0-100 hızlanma değeri 11.9 saniye olmasına rağmen daha atik ve daha fazla kaçıyormuş gibi hissettirdi. Yakıt tüketimi konusunda kullandığımız araba daha 174 kilometredeydi o yüzden net bir bilgi veremem fakat normal İstanbul kullanımında 7.5 yakacaktır kaldı ki bu ağırlıkta bir araç için bence bu değer oldukça iyi. Araçta start/stop sistemi vardı bu sayede sıkışık trafikte yakıt tüketimi çok fırlamayacaktır. Şanzıman konusunda 6 ileri olduğundan bahsetmiştim fakat 5 ileri bir vites kutusu bulunuyor. 5. Viteste 2000 devirde 100 102 arasında bir hıza sahip ama tam olarak gözlemleme imkanım olmadı daha çok ya bastık biraz yavaş giden arabalara denk geldik. Çekiş olarak 1550kg ile birlikte bu araba baya yürüyordu yani. Yokuşlarda falan hiç tıkanmadı hep dolu dolu yürüdü. 6200 Devire kadar çevirebiliyorsunuz ama 5400'den sonrasını çevirmek bence biraz saçma. Aracı kayışdağı-başıbüyük ve idealtepe-narcity arasındaki yollarda test ettim beni bu yokuşlarda ve yollarda gayet tatmin etti kısacası bu motor çekmez demek biraz saçma. Klima açık olduğu zaman beygirciklerden çalmıyordu, klima kapalı giderken neyse klima açıkken de aynıydı. Aile kullanımınlarında gayet yeterli bir araç olacaktır, yokuşlarda bayılıp kalmayacaktır. Sözün özü bu araba 65.000TL'ye bence gayet alınır ve binilir. Bu arabanın DSG'si ülkemize 70 71.000 gibi bir fiyat ile gelirse bence peynir ekmek gibi satılır. 1.3Multijet donanımı Caddy'de bi çıtır düşük olan bir doblo almaktansa ben bu arabayı tercih ederim. Sormak istediğiniz başka birşey varsa soruları bekliyorum :).








Emeğine sağlık.tamda beklediğim gibi.tam f/p arac.begenmeyen gitsin atmosferik 1.33 Auris/Corolla,1.6 Megane(20 yıllık motor) alsın hatta gitsin 75900 e 1.4 atmosferik i30 alsın. :)
 
Biraz araştırdım dün akşam zaten Avrupa'da yıllardır 1.2 TSI 86 bg ve 105 bg olarak satiliyormus.forumlarda olumsuz biseyde okumadım .ah önyargılarımız yok mu ahhh :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
avrupada transporterin bile benzinlisi var bazı şehirlerde dizel araçların şehir merkezlerine girmesi yasak mecbur ticarilerdede görücez gene benzinli motorları alışmalı bizim milletimizde
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Porsche
Şimdi istasyonlardaki pompacilar bu yeni Caddy ye yanlışlıkla çok mazot doldururlar
Adamlar malum her Caddy,connect,Doblo yanasinca bakmadan mazotu yapıştırıyor .alanlar çok dikkatli olmalı.uyari falanda ekstradan yapılmalı :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Mehmet
Şimdi istasyonlardaki pompacilar bu yeni Caddy ye yanlışlıkla çok mazot doldururlar
Adamlar malum her Caddy,connect,Doblo yanasinca bakmadan mazotu yapıştırıyor .alanlar çok dikkatli olmalı.uyari falanda ekstradan yapılmalı :)
pompa depo ağzına uymayabilir, uymamalı :D şaka bir yana benim corsa da bile oluyor o bazen tek kapı corsa gören dti sanıyor bazıları arkaya bakıp sonra elini atıyo pompaya :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...