KAPALI E85 Z4 Yorumlarınız ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yunuSdrive

Profesör
72
Marka
BMW
Merhabalar,

bir süredir e85 z4 ilanlarına bakmaktayız.Otomatik vites 2.2 veya 2.5 moto seçenekleri hakkında yorumlarınız nelerdir ? Yurtdışı kaynaklarında önden kaymaya meyilli olduğu ve tenteden fazla ses aldığı gibi yorumlar okudum.Bu motor seçenekleri ile ilgili yorumlarınız var mı ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: CaliKaan
Merhabalar.
Uzun zamandır ziyaretçi olarak takipteyim, bu ilk mesajım. Konuda da pek hareket olmamış 1 yıldır.

Ben de yakın zamanda 2003 E85 Z4 3.0 aldım. Otomatik vites. Km kısmen düşük ve temiz bir araç.

İlk izlenimlerim;

Doğası gereği sert bir araba.
Yol tutuşu gayet başarılı. Kolay kolay yoldan çıkartamıyorsunuz (DTC açıkken tabiki)
M54B30 inanılmaz keyifli bir motor. 6 silindirin sesi tarif edilemez. Gaz tepkileri başarılı ivmelenme harika.
Keşke manuel olsaymış diyorum çünkü 5ileri otomatik sağlam olsa da yavaş kalıyor.

Motor olarak hiç birşey yapmayı düşünmüyorum şuan tamamen stock halde.
BBS CH-R'larım yolda. Yay ve belki fren takviyesi yapıp zaman buldukça piste çıkmayı düşünüyorum.
Kozmetik olarak 1-2 eksiğini giderip fotoğraflarını paylaşırım.

18648
 
Merhabalar.
Uzun zamandır ziyaretçi olarak takipteyim, bu ilk mesajım. Konuda da pek hareket olmamış 1 yıldır.

Ben de yakın zamanda 2003 E85 Z4 3.0 aldım. Otomatik vites. Km kısmen düşük ve temiz bir araç.

İlk izlenimlerim;

Doğası gereği sert bir araba.
Yol tutuşu gayet başarılı. Kolay kolay yoldan çıkartamıyorsunuz (DTC açıkken tabiki)
M54B30 inanılmaz keyifli bir motor. 6 silindirin sesi tarif edilemez. Gaz tepkileri başarılı ivmelenme harika.
Keşke manuel olsaymış diyorum çünkü 5ileri otomatik sağlam olsa da yavaş kalıyor.

Motor olarak hiç birşey yapmayı düşünmüyorum şuan tamamen stock halde.
BBS CH-R'larım yolda. Yay ve belki fren takviyesi yapıp zaman buldukça piste çıkmayı düşünüyorum.
Kozmetik olarak 1-2 eksiğini giderip fotoğraflarını paylaşırım.

Ekli dosyayı görüntüle 18648
Hocam hayırlı olsun 1 sene sonra girş yapabildim foruma.Senin aracı gördüm bostancı gayet diri bir araç hayırlı olsun güle güle bin.

Sertlik konusunda katılıyorum.Ben aldıktan sonra amortisorleri bakıma göndermiştim kısmen iyileşmişti.Şanzıman konusunda çok hızlı değil ama yine de hızı tatminkar.Motoruna bayıldım çünkü hem hacmine göre yakıtı duşuk (istanbul içi 10.9 benim şuan 2.5 oto) hem de tepkisi sesi çok iyi.Sanırım bunlarda 1 susturucu eksik fabrika çıkışı e39 525 bundan baya sessiz kalıyordu.

Benim aracım da tamamen stok, ek bir değişiklik de düşünmüyorum.Fren konusunda hortum,balata ve hidroligi yenilemiştim kışın fark etmişti.Belki ileride 3.0si nin setup'ı daha iyi ise ona geçilebilir
 
Hocam hayırlı olsun 1 sene sonra girş yapabildim foruma.Senin aracı gördüm bostancı gayet diri bir araç hayırlı olsun güle güle bin.

Sertlik konusunda katılıyorum.Ben aldıktan sonra amortisorleri bakıma göndermiştim kısmen iyileşmişti.Şanzıman konusunda çok hızlı değil ama yine de hızı tatminkar.Motoruna bayıldım çünkü hem hacmine göre yakıtı duşuk (istanbul içi 10.9 benim şuan 2.5 oto) hem de tepkisi sesi çok iyi.Sanırım bunlarda 1 susturucu eksik fabrika çıkışı e39 525 bundan baya sessiz kalıyordu.

Benim aracım da tamamen stok, ek bir değişiklik de düşünmüyorum.Fren konusunda hortum,balata ve hidroligi yenilemiştim kışın fark etmişti.Belki ileride 3.0si nin setup'ı daha iyi ise ona geçilebilir

Teşekkür ederim, araç şuan başka bir forum kullanıcısında, benden devraldı artık kendisi @Noyn

Amortisör konusunda kronik olmasa da tamir ve değişiklik gerektiğini yabancı forumlarda okumuştum, ben karşılaşmadım.

Şanzımana yazılım atılıyor ama yeni nesiller gibi çok büyük fark yaratmıyor, downshiftler hızlanıyor biraz. Denemedim.

Motor 3.0i'ye göre az yaktığı doğrudur. ben 14-15lt'nin altını göremedim :)

Sendeki motorda da, "sound generator" denen bir boru olması lazım. Hava filtresinden kabine giden bir boru. Onun içinde iki parça sünger var. 2dk lık bir işlemle süngerleri çıkart ve gazla :)

Ben fren upgrade'i sadece piste çıkarırsam yaparım diyordum çünkü günlük kullanımda gayet yeterli gelmişti bana
 
Merhabalar.
Uzun zamandır ziyaretçi olarak takipteyim, bu ilk mesajım. Konuda da pek hareket olmamış 1 yıldır.

Ben de yakın zamanda 2003 E85 Z4 3.0 aldım. Otomatik vites. Km kısmen düşük ve temiz bir araç.

İlk izlenimlerim;

Doğası gereği sert bir araba.
Yol tutuşu gayet başarılı. Kolay kolay yoldan çıkartamıyorsunuz (DTC açıkken tabiki)
M54B30 inanılmaz keyifli bir motor. 6 silindirin sesi tarif edilemez. Gaz tepkileri başarılı ivmelenme harika.
Keşke manuel olsaymış diyorum çünkü 5ileri otomatik sağlam olsa da yavaş kalıyor.

Motor olarak hiç birşey yapmayı düşünmüyorum şuan tamamen stock halde.
BBS CH-R'larım yolda. Yay ve belki fren takviyesi yapıp zaman buldukça piste çıkmayı düşünüyorum.
Kozmetik olarak 1-2 eksiğini giderip fotoğraflarını paylaşırım.

Ekli dosyayı görüntüle 18648
Şu jantlara bayıldım. BBS CH-R inşallah jant modeli değildir :D
 
Teşekkür ederim, araç şuan başka bir forum kullanıcısında, benden devraldı artık kendisi @Noyn

Amortisör konusunda kronik olmasa da tamir ve değişiklik gerektiğini yabancı forumlarda okumuştum, ben karşılaşmadım.

Şanzımana yazılım atılıyor ama yeni nesiller gibi çok büyük fark yaratmıyor, downshiftler hızlanıyor biraz. Denemedim.

Motor 3.0i'ye göre az yaktığı doğrudur. ben 14-15lt'nin altını göremedim :)

Sendeki motorda da, "sound generator" denen bir boru olması lazım. Hava filtresinden kabine giden bir boru. Onun içinde iki parça sünger var. 2dk lık bir işlemle süngerleri çıkart ve gazla :)

Ben fren upgrade'i sadece piste çıkarırsam yaparım diyordum çünkü günlük kullanımda gayet yeterli gelmişti bana
Alana satana hayırlı olsun tekrar.Sound genarator 2.5 lerde var mıydı ya ? Ben direk 3.0 larda vardır diye dusunup hiç bakmadım 1 senedir.Garaja inince bakıcam varsa süper olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...