Ehliyetsiz Arac Kullanma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dsg tahmin edeceğiniz gibi biraz narin bir şanzıman ve arazi de zorlamaya pek gelmiyor. Bu sebeple Amarok da ZF'in ürettiği 8 ileri tork kovertorlu bir şanzıman bulunuyor. Oldukça da güzel çalısiyor Dsg den artisi dahi var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet
2 yildir 15 yasimdan beri trafige asinayim ara sira alir araci gezerim bunda ailem sikinti yapmazlar istanbulda topkapi vatan vomputerin orada oturuyorum 1 keresinde polise denk gelmistim yanimda kiz oldugundan bana bakti soyle hafif bi kafa salladi bisey yapmadi ben bunun sebebini kiza bagladim zb den arkadaslarla bi 10 kere oralari turlamisligimiz var polise onlarla denk gelmedik.Cumartesi 11:00 gibi 5 arkadas bu seferde ben onlari uzun gezdirmeyi planladim surdugum guzergahta nadir cevirme oluyor biraz sansizim o gune patliyabilir bu is kimsede ehliyet yok diyelimki polise denk geldik durdu ne demem lazim ne yapmam lazim her ihtimale karsi ruhsata 50 lik koydum ama devami ne diyecem ben bu adama daha once yasamis daha bilgidi olan birisi beni aydinlatirsa cok sevinirim
Senin gibileride ailelerinide öldürmek lazım bu yaşta bunları yapıyorsan ilerde ne olacağın belli sadece zararsın boş zarar
 
Amarok'un motoru dik konumlandırıldığı için bence ZF kullanılmış. Dik mi onu da bilmiyom ama tahminim böyle.:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bu videodaki araçsa motor dik konumlandırılmış vidyoda da görünüyor zaten.
 
vites için dsg diyenler var , tork konvertör diyenler var .Vites olayı nedir hocam?
Dsg olsa bu kadar zevkli olmaz Amarok. Birde arazi şartlarında DSG çok sıkıntı yaratır. Fazla hararet yapar. Arazide dik yokuşlar filan tırmanırken de DSG kaydırır. Daha bugün Passatla ıslak dik bir yokuşta durmak mecburiyetinde kaldım. Frenden ayağımı çektiğim gibi gaza bastım. Ama o sürede çoktan araba geri fırlamıştı bende gazı koyunca 15-20 sn pati çekerek çıktım o yokuşu. Amarok daha ağır bir araba üstüne DSG olsa bugün yaşadığım gibi bir durumda hiç hoş şeyler olmaz. Kaliteli bir tork konvertör daima iyidir. ZF şanzımanlarını boşuna sevmiyoruz. Çift kavramanın dez avantajı yarı kavramayı beklememiz. Manuel arabalarda kavrama hakimiyeti kendimizde olduğundan sıkıntı yaşamıyoruz ama çift kavrama böyle değil işte. Hiç sevmiyorum çift kavrama şanzımanları. Piyasadaki torkların çoğundan daha performanslı olmasalar çekilecek kahırları yok valla. Konu dışına çıkarak biraz çift kavramaya olan nefretimi kustum ama CVT den de iyidir yani çift kavrama. CVT ye nefret kusmadan ben keseyim yazıyı panpalar. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...