Evernote Pro yıllık üyelik.
Dönüp dolaşıp yine buraya geliyorum. Tüm olumsuzluklarına rağmen lanet olasıca hala alternatifsiz.
Dönüp dolaşıp yine buraya geliyorum. Tüm olumsuzluklarına rağmen lanet olasıca hala alternatifsiz.
Keep?Evernote Pro yıllık üyelik.
Dönüp dolaşıp yine buraya geliyorum. Tüm olumsuzluklarına rağmen lanet olasıca hala alternatifsiz.
Keep ile ancak market alışveriş listesi tutulur
e daa ne tutacan?Keep ile ancak market alışveriş listesi tutulur
Güzel hayırlı olsun Benim Doblo EFB çıkıştı AGM takmıştım adam çok daha uzun ömürlü falan filan bir şeyler demişti diye anımsıyorum ama en önemli farklılık sanırım geri dönüşümlü frenlerle ilgili onların AGM kullanması gerekiyor ve AGM yüksek sıcaklıklara diğer tüm akülerden çok daha fazla dayanıklı diye de biliyorumDaha kış başında düşündüğüm akü değişimini sonunda gerçekleştirdim. Son zamanlarda araç soğukken ilk çalışmada iyiden iyiye zorlanmaya başlamıştı, genel ölçümde akünün durumu normal çıkarken ilk marş değeri olması gerekenden bayağı düşük, akü değiştirilmeli çıktı.
Birkan Demir Çalışkan'ın yolundan gidip Mutlu Akü'yü taktırdık (buraya BDÇ'nin seslendirdiği mutlu akü cingılı gelecek).
12v63ah600a(en) EFB start stop, 1300 lira.
Fiyat aldığım diğer iki akü:
Mutlu 60 amper AGM 2000 lira, Varta 60 amper EFB 1800 lira (Kasım'da bu akü için 1060 lira demişlerdi).
Bilmediğim ve sorduğum kişilerden de cevap alamadığım bir sorunun cevabını öğrendim, forumda bilinebilirlik durumunu bilmiyorum ama not olarak düşeyim. Start stoplu araçlarda EFB ve AGM olmak üzere iki tipte akü varmış, akünün start stop özelliği var mı var diye dümdüz bilmeden takmamak lazım. Fabrika çıkışı EFB ile gelen araçlara AGM akü takılabiliyormuş ancak fabrika çıkışı AGM olanlara EFB takılamıyormuş. Fabrika çıkışı EFB olanlara maddiyattan kaçmıyorsanız AGM takın daha iyi diyenler olmuş ancak tam olarak ne konuda iyi, neye daha iyi sonuç veriyor onun altı doldurulmamış.
Çok hantal geldi bana.Bugün bir iş arkadaşım notion çok iyi dedi. Onu denediniz mi? Denediyseniz ne düşünüyorsunuz? @Munferit
Yetkili servis bilgisizliği hala tam gaz devam ediyor,bütün 1.6 motorlara hala 10W-40 koyuyorlar yazıktır,ayıptır.3ZZ-FE 1.6 motor 5W-30 / 5W-40 ile tam randımanlı çalışıyor,bu viskoziteleri koymak varken yarı sentetik 10W-40 koymak hangi aklın ürünüdür inanılır gibi değil.Daihatsu yetkili servisi Toyota ile çalıştığından mı nedir,10 yıl öncesinde de bu yüzden 0W-20 isteyen motora 10W-40 koyuyorlardı.Küçük ama çok önemli bir detay,sonra motorlar neden erken bitiyor diyoruz.Corollanın 130 bin bakımı.
Yağ filtresi
Hava Filtresi
Polen Filtresi
4 adet buji
4.2 litre motor yağı 10-40
2.5 litre 75w90 şanzuman yağı
1 litre Fren hidroliği
Sunroof bakımı ve kanal temizliği
Totali 1800 tl nataş yetkili servisinde.
235 TL Sigara
16 TL Pepsi2.5
1175 TL PetrolOfisi VPRO
97 TL Yakıt Katkısı (Rislone)
242 TL Market