Uzun süredir üzerine düşündüğüm, kafa patlattığım, uykularımı kaçıran bir konu da karar aldım.
Mazot'u artık BP'den değil Shell'den alıyorum.
Kafaya çok takmamak lazım. Geçenlerde uygun diye TP'de normal Euro Dizel aldık araçta herhangi bir değişiklik olmadı. 1 depo mazot bitti ve araçta hissedilir veyahut DPF'de hissedilir bi sıkıntı olmadı tam tersine DPF daha az tıkandı. Açıkçası mazot kalitesi bayiden bayiye değişiyor. O yüzden uygun olup üzerine katkı atmak daha mantıklı bence.
Dostlar bir tavsiyem var , marka algısı seçmek yerine yakıt alacağınız çevrede markanın kendisine ait petroller varsa onlara yönelebilirsiniz kaldı ki tüm petrollere giden yakıt aynı yerden geliyor buda ufak bir tüyo Zaten yakın zamanda tek tip yakıtlara geçiş olacak o yüzden bence yakıtta bakılacak nadide şeyler şunlar : sirkülasyon , satıcı firma , yada benim gibi uzun yolda atıyorum Mercedes 1851 , Scania S540 yakıt alıyorsa bende alırım çünkü o adam enjektör bozulmasını yada kötü yakıtın getireceği sorunları göze alamaz bizim enjektör 5 liraysa onun enjektörü 50 lira gibi gibi