Makul geldi ben de 3 tane aldım.
Yorumları çok iyi 2 adet aldım bakalım. İhtiyacı olan için iyi fiyat Trendyolda 800 TL
Yorumları çok iyi 2 adet aldım bakalım. İhtiyacı olan için iyi fiyat Trendyolda 800 TL
1 adet fiyatına 4 tanede ben aldım, umarım güzeldir.Makul geldi ben de 3 tane aldım.
Hocam kargo ve paketleme ücreti 229 TL mi çıkıyor sizde de?1 adet fiyatına 4 tanede ben aldım, umarım güzeldir.
Kargo ve paketleme ücreti 0 TLHocam kargo ve paketleme ücreti 229 TL mi çıkıyor sizde de?
Teşekkür ediyorum.Kargo ve paketleme ücreti 0 TL
İthalat Ücreti Depozitosu 202,38 TL
Olarak çıkıyor.
2 tane veya daha fazla alırsan kargo ücreti ödenmiyor. Kargo ve paketleme ücreti zaten neredeyse bir tişört parası.
Bunun için prime üye olma şartı mı var? Bende daha fazla çıkıyor daKargo ve paketleme ücreti 0 TL
İthalat Ücreti Depozitosu 202,38 TL
Olarak çıkıyor.
2 tane veya daha fazla alırsan kargo ücreti ödenmiyor. Kargo ve paketleme ücreti zaten neredeyse bir tişört parası.
Oladabilir, olmayadabilir açıkçası net bilgim yok ancak prime üyeyken aldım ben.Bunun için prime üye olma şartı mı var? Bende daha fazla çıkıyor da
Hocam paylaşımdan ben dahil bir çok üye faydalandı, paylaşımlarınızın devamını bekleriz
Yorumları çok iyi 2 adet aldım bakalım. İhtiyacı olan için iyi fiyat Trendyolda 800 TL
Hocam paylaşımdan ben dahil bir çok üye faydalandı, paylaşımlarınızın devamını bekleriz
4’lü bakım setini almıştım. Ona ek olarak;
-Ina marka devirdaimli triger set
-Continental marka yağ pompa kayışı.
VAG 1.6 TDI araçlarda yağ pompasını zincir değil kayışla çeviriyor. Bu da yağın içinde 240.000 km boyunca sıcak soğuk göre göre gevreme yapıyor. Uzun zamandır aklımdaydı. Karter sökmek için trigerin de sökülmesi gerekiyor. İyi denk geldi kısaca. Konuyla ilgili çekilmiş birkaç videodan birini bırakıyorum.
Çok mantıklı iş yapılmış, tebrik ederim.4’lü bakım setini almıştım. Ona ek olarak;
-Ina marka devirdaimli triger set
-Continental marka yağ pompa kayışı.
VAG 1.6 TDI araçlarda yağ pompasını zincir değil kayışla çeviriyor. Bu da yağın içinde 240.000 km boyunca sıcak soğuk göre göre gevreme yapıyor. Uzun zamandır aklımdaydı. Karter sökmek için trigerin de sökülmesi gerekiyor. İyi denk geldi kısaca. Konuyla ilgili çekilmiş birkaç videodan birini bırakıyorum.
2 adette ben aldım. Akşama dogru fiyati normale dönmüş. Teşekkür ederiz.Tabi ki devam ederim.
Özellikle amazonun günün fırsatları yada size özel fırsatlar bölümünü her gün olmasa da gün aşırı ziyaret etmeye çalışıyorum. Denk gelince de paylaşmaktan erinmem
Triger 120 ve katlarında değişiyor. Tahminimce ilk trigerde yağ pompa kayışının zarar görmesi çok düşük olasılık. Zaten garanti süresince triger bakımına giren insan yüzdesi de epey azdır. Bu sebeple bana planlı eskitme ve parça satışı gibi politikalar kaynaklı olduğunu düşündürüyor. Bu kadar hayati bir parçanın 130 derecelere kadar çıkan yağın içinde çalışması ciddi hata diye düşünüyorum.Bundan önce de 1.4 TSI’ların devirdaiminin farklı bir kayışlı olduğunu gördüğümde bu kadar şaşırmıştım.Neyi hesap edipte kayışlı yapıyorlar ona bakmak lazım,bana kalırsa hiç mantıjlı değil ya yağ pompasını direkt kayış sistemine dahil et ya zincirli yap ya da komple bütün sistemi zincirli yap.Şu yağın içinde kayış çalıştırmayı pek bir seviyorlar nedense.
Haftaya bakımı yapılacak. Satma planım da olmadığı için en iyi şekilde binmek lazım diye düşünüyorum. Son zamanlarda 3-4 ayda bir 15.000 bakımınına giriyor araç. Teşekkür ederim.Çok mantıklı iş yapılmış, tebrik ederim.