En Son Ne Aldınız?

4’lü bakım setini almıştım. Ona ek olarak;
-Ina marka devirdaimli triger set
-Continental marka yağ pompa kayışı.
VAG 1.6 TDI araçlarda yağ pompasını zincir değil kayışla çeviriyor. Bu da yağın içinde 240.000 km boyunca sıcak soğuk göre göre gevreme yapıyor. Uzun zamandır aklımdaydı. Karter sökmek için trigerin de sökülmesi gerekiyor. İyi denk geldi kısaca. Konuyla ilgili çekilmiş birkaç videodan birini bırakıyorum.
 
4’lü bakım setini almıştım. Ona ek olarak;
-Ina marka devirdaimli triger set
-Continental marka yağ pompa kayışı.
VAG 1.6 TDI araçlarda yağ pompasını zincir değil kayışla çeviriyor. Bu da yağın içinde 240.000 km boyunca sıcak soğuk göre göre gevreme yapıyor. Uzun zamandır aklımdaydı. Karter sökmek için trigerin de sökülmesi gerekiyor. İyi denk geldi kısaca. Konuyla ilgili çekilmiş birkaç videodan birini bırakıyorum.

Bundan önce de 1.4 TSI’ların devirdaiminin farklı bir kayışlı olduğunu gördüğümde bu kadar şaşırmıştım.Neyi hesap edipte kayışlı yapıyorlar ona bakmak lazım,bana kalırsa hiç mantıjlı değil ya yağ pompasını direkt kayış sistemine dahil et ya zincirli yap ya da komple bütün sistemi zincirli yap.Şu yağın içinde kayış çalıştırmayı pek bir seviyorlar nedense.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kalender195
4’lü bakım setini almıştım. Ona ek olarak;
-Ina marka devirdaimli triger set
-Continental marka yağ pompa kayışı.
VAG 1.6 TDI araçlarda yağ pompasını zincir değil kayışla çeviriyor. Bu da yağın içinde 240.000 km boyunca sıcak soğuk göre göre gevreme yapıyor. Uzun zamandır aklımdaydı. Karter sökmek için trigerin de sökülmesi gerekiyor. İyi denk geldi kısaca. Konuyla ilgili çekilmiş birkaç videodan birini bırakıyorum.
Çok mantıklı iş yapılmış, tebrik ederim. 👍
 
  • Beğeni
Tepkiler: kalender195
Bundan önce de 1.4 TSI’ların devirdaiminin farklı bir kayışlı olduğunu gördüğümde bu kadar şaşırmıştım.Neyi hesap edipte kayışlı yapıyorlar ona bakmak lazım,bana kalırsa hiç mantıjlı değil ya yağ pompasını direkt kayış sistemine dahil et ya zincirli yap ya da komple bütün sistemi zincirli yap.Şu yağın içinde kayış çalıştırmayı pek bir seviyorlar nedense.
Triger 120 ve katlarında değişiyor. Tahminimce ilk trigerde yağ pompa kayışının zarar görmesi çok düşük olasılık. Zaten garanti süresince triger bakımına giren insan yüzdesi de epey azdır. Bu sebeple bana planlı eskitme ve parça satışı gibi politikalar kaynaklı olduğunu düşündürüyor. Bu kadar hayati bir parçanın 130 derecelere kadar çıkan yağın içinde çalışması ciddi hata diye düşünüyorum.
Çok mantıklı iş yapılmış, tebrik ederim. 👍
Haftaya bakımı yapılacak. Satma planım da olmadığı için en iyi şekilde binmek lazım diye düşünüyorum. Son zamanlarda 3-4 ayda bir 15.000 bakımınına giriyor araç. Teşekkür ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: M.Shadows