ETS 2 konvoy

178 leri nasıl görüyosunuz ya 12+2 rötardar şanzuman 730 hp dingil 6x4 kaç ton olursa olsun 140-145 boşda da 150 limitör varmış gibi

LG-D331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

12 vites şanzıman(+2 değil) 730 bg motor 4*2 ile 160-170 görmek çok kolay.Siz çekicinizi ağır yük için tasarlamışsınız üst hızlara zor çıkarsınız.Şanzımanın oranları kısa vitesin erken bitiyor.Şanzımanı değiş sorun çözülür


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
12 vites şanzıman(+2 değil) 730 bg motor 4*2 ile 160-170 görmek çok kolay.Siz çekicinizi ağır yük için tasarlamışsınız üst hızlara zor çıkarsınız.Şanzımanın oranları kısa vitesin erken bitiyor.Şanzımanı değiş sorun çözülür


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Eyvallah sağolun
Bi ara konvoya çıkalım

LG-D331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
steam üzerinden ets2 yi kurdum, ancak online eklentisini kuramıyorum şirket pc'sinin kısıtlaması yüzünden. Bu durumu nasıl aşarız?
Şu truckersmp nin kurulu halini bana gönderebilecek var mı? onu indirip oyunun olduğu yere atsam çalışır mı acaba?
exe dosyası olduğu için kuramıyorum
 
@emert20 Zürihde ölüm yolu var dağlık ve manzarası gayet güzel olan ancak yola girebilmek için konsol açıp tp ile yolun başına atlamanız gerekecek youtubeda videoları var iyi oyunlar :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20
Ets 2 de sürmesi zevkli dağ yolları falan var mı? Varsa nerede?
Ets 2'nin tüm harita dlc'lerini aldığımızı var sayarsak oyunun benim açımdan en hayalkırıklığı oluşturan kısmı budur. Ciddi anlamda geniş ve büyük bir harita var ama İskandinavya'nın kuzey bölgeleri ve bahsedilen Milano - Zürich arasındaki bir güzergahtan başka doğru düzgün dağlık yol yok. Belki bir de İngiltere'nin kuzey bölgelerinde 1-2 küçük kısım diyebiliriz. O açıdan bakıldığında oyundaki en başarılı harita dlc'sinin İskandinavya olduğunu düşünüyorum. Hatta yeni çıkan İtalya dlc'sinden çok umutluydum ama resmen hayalkırıklığı oldu. Paso düz yollar var ve harita da zaten pek büyük değil.
 
Oyunda bir şey fark ettim.315/80/22.5 ebatlı lastik takınca maksimum hızım artıyor.Volvo Fh16 da küçük ebat son hızım 163 iken büyük ebatta 172 oluyor.Diğer tırlarda da fark ediyor.Michelin Fan Pack almayı düşünen varsa alsın mutlaka.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Oyunda bir şey fark ettim.315/80/22.5 ebatlı lastik takınca maksimum hızım artıyor.Volvo Fh16 da küçük ebat son hızım 163 iken büyük ebatta 172 oluyor.Diğer tırlarda da fark ediyor.Michelin Fan Pack almayı düşünen varsa alsın mutlaka.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Daha önce de söylemiştim. Hatta bariz bir fark olmasa da küçük ebatta tırın yol tutuşu da biraz daha iyileşiyor gibi geldi bana. Eskiden 4x4 şasede viraj içinde aynı anda hem fren hem yön tutuşuna basınca arkayı bırakırdı. Şimdi daha zor bırakıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Daha önce de söylemiştim. Hatta bariz bir fark olmasa da küçük ebatta tırın yol tutuşu da biraz daha iyileşiyor gibi geldi bana. Eskiden 4x4 şasede viraj içinde aynı anda hem fren hem yön tutuşuna basınca arkayı bırakırdı. Şimdi daha zor bırakıyor.

Bi de michelin lastikler standart lastiklerden daha iyi tutuşa sahip.Ben büyük ebadı daha çok beğendim tutuşu limitlere tam gelmeden daha iyi.Ama bi limitten sonra büyük ebat hem yatma hem de biraz daha yüzme eğiliminde geldi gibi bana.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bi de michelin lastikler standart lastiklerden daha iyi tutuşa sahip.Ben büyük ebadı daha çok beğendim tutuşu limitlere tam gelmeden daha iyi.Ama bi limitten sonra büyük ebat hem yatma hem de biraz daha yüzme eğiliminde geldi gibi bana.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben hep küçük ebat kullandım. Çekici yere daha yakın oluyor, yüksek hızda virajda daha az atar diye. O sebeple büyük ebatı hiç denemedim. Ama büyük ebat belli ki tonajı ağır yükler çeken çekiciler için koyulmuş. Çünkü yanakları falan ciddi etli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Daha önce de söylemiştim. Hatta bariz bir fark olmasa da küçük ebatta tırın yol tutuşu da biraz daha iyileşiyor gibi geldi bana. Eskiden 4x4 şasede viraj içinde aynı anda hem fren hem yön tutuşuna basınca arkayı bırakırdı. Şimdi daha zor bırakıyor.
Bi de michelin lastikler standart lastiklerden daha iyi tutuşa sahip.Ben büyük ebadı daha çok beğendim tutuşu limitlere tam gelmeden daha iyi.Ama bi limitten sonra büyük ebat hem yatma hem de biraz daha yüzme eğiliminde geldi gibi bana.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Mesele yol tutuşsa şöyle bir alternatif çözüm de var. :) Ben denemedim ama siz deneyebilirsiniz. =)
 
Mesele yol tutuşsa şöyle bir alternatif çözüm de var. :) Ben denemedim ama siz deneyebilirsiniz. =)
Bende denemedim hiç ama oyunun içinde ayarlar kısmında bildiğim kadarıyla zaten dorsenin tepkileriyle ilgili normal bir ayarlama var. Ben kurcalarken görmüştüm de baya baya yola yapışıyordu dorse. Aynı şey fren için de var misal. Hassasiyeti arttırdığın zaman zang diye duruyordu çekici :D
 
Aynen gazlamak için dorse dengesini fulle çekince nerdeyse tren gibi oluyor fakat tabi gerçeklikten uzaklaştığı için bi zevki kalmıyor. En iyisi dengeyi sıfırlayıp tır olduğunu bilerek sürmek. Yoksa MPde duisburg calais arasının halini bilenler bilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk