ETS 2 konvoy

İyi de, tırlarda lastik tamiri yıllardır yapılan bir şey :) Her ne kadar tasvip etmesem de kaplama lastik kullanıyorlar yıllardır :p
Lastik tamiri yapılır da saçma şeylerde var. Mesela arabanın bakıma girmesi gerekiyor. Motor tamiri değil de sorun çıktığında yapılması gerekiyor. Oyun çok güzel gidiyor ama eksikleri var.
 
Euro Truck Simulator 2 Cargo Bundle alırsanız ve paketteki diğer DLC'ler yüklüyse, 12TL yerine 10.20 TL'ye geliyor.
Yükü alınca böyle bir intro giriyor. Görev başlarken depo fulleniyor.
upload_2017-12-14_1-41-9.png

upload_2017-12-14_1-41-39.png

Kavşaklarda polisler yolu kapatmış oluyor genelde, her ihtimale karşı kılavuz araçlar da bu şekilde yolu kapatıyor.
upload_2017-12-14_1-43-45.png


Bir kötü tarafı var. İş çok yavaş yapılıyor. Kılavuz araçları geçmemek gerekiyor. 50-60 gidiyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: erkal99 ve Cenk
Yükü alınca böyle bir intro giriyor. Görev başlarken depo fulleniyor.
Ekli dosyayı görüntüle 10415
Ekli dosyayı görüntüle 10416
Kavşaklarda polisler yolu kapatmış oluyor genelde, her ihtimale karşı kılavuz araçlar da bu şekilde yolu kapatıyor.
Ekli dosyayı görüntüle 10417

Bir kötü tarafı var. İş çok yavaş yapılıyor. Kılavuz araçları geçmemek gerekiyor. 50-60 gidiyorlar.
İskandinavya bölgesinde Stavanger şehrinden 55 tonluk iş makinesi şasesi yükünü aldım. Yükü aldığım işletmenin toprak yolu ve tek şeritlik ( kenarları refüjlü ) cik kadar yolunda ilk önce tırı bir sıkıştırdım. Zar zor oradan çıkardım. Maksimum 60'la gidebileceğim aklıma gelmediği için 6x2 arka aks kontrollü şasiyle gittim. 330 km'lik yolu 20-60 kmh arası hızlarla tam 120 km'ye indirdim ki o dağlık yollarda yokuş çıktı karşıma. Tabii refakatçi aracın hızından daha yüksek hıza çıkamadığım için aşağından hızımı alamadım. Netice itibariyle yokuşun ortasında yolda kaldım. Çekici çıkamadı. Dif kilidi, ağır takviyeli c1 vites v.s hiç bir işe yaramadı, çekiciyi kaldıramadım. Geriye de inemedim araçlar birikti. Velhasıl 120 km kala iş yalan oldu :D Başa dönüp 6x4 şase alıp öyle deneyeceğim. Hızlı gidemediğimiz için awd şase dışında başka bir şase almamak gerekiyor bu özel nakliye işinde. Bunu öğrenmiş oldum :D

Bu arada özel nakliye görevindeyken ' acil yardım ' çağrısı yapamıyorsunuz haberiniz olsun. Yokuşun ortasında öylece kalınca tecrübe etmiş bulundum, aklınızda olsun :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Onay Kalkan ve bt
İskandinavya bölgesinde Stavanger şehrinden 55 tonluk iş makinesi şasesi yükünü aldım. Yükü aldığım işletmenin toprak yolu ve tek şeritlik ( kenarları refüjlü ) cik kadar yolunda ilk önce tırı bir sıkıştırdım. Zar zor oradan çıkardım. Maksimum 60'la gidebileceğim aklıma gelmediği için 6x2 arka aks kontrollü şasiyle gittim. 330 km'lik yolu 20-60 kmh arası hızlarla tam 120 km'ye indirdim ki o dağlık yollarda yokuş çıktı karşıma. Tabii refakatçi aracın hızından daha yüksek hıza çıkamadığım için aşağından hızımı alamadım. Netice itibariyle yokuşun ortasında yolda kaldım. Çekici çıkamadı. Dif kilidi, ağır takviyeli c1 vites v.s hiç bir işe yaramadı, çekiciyi kaldıramadım. Geriye de inemedim araçlar birikti. Velhasıl 120 km kala iş yalan oldu :D Başa dönüp 6x4 şase alıp öyle deneyeceğim. Hızlı gidemediğimiz için awd şase dışında başka bir şase almamak gerekiyor bu özel nakliye işinde. Bunu öğrenmiş oldum :D

Bu arada özel nakliye görevindeyken ' acil yardım ' çağrısı yapamıyorsunuz haberiniz olsun. Yokuşun ortasında öylece kalınca tecrübe etmiş bulundum, aklınızda olsun :D
Benim 8x4 çekiciyi görüyorsun fotoğraflarda 750beygirlik. Ben bile bir yerde bazı yerleri 15-20 ile çıktım mecburiyetten. Refakatçilere alışık olmadığımdan senin gibi bir yokuşta durdum. Anam anam... :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Benim 8x4 çekiciyi görüyorsun fotoğraflarda 750beygirlik. Ben bile bir yerde bazı yerleri 15-20 ile çıktım mecburiyetten. Refakatçilere alışık olmadığımdan senin gibi bir yokuşta durdum. Anam anam... :D
Onlineda da refakatçiler oluyor mu denediniz mi acaba?
Awd şart belli :D

Bir yerde okumuştum galiba yanlışım yoksa online'da özel nakliyatları alamıyorsunuz diyordu hocam. Tabii yanlış hatırlamıyorsam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kazim4444
Doğrudur gerçi olsa çok karmaşıklık olur olmaması daha iyi :)
Tabii.. Özel nakliyat taşırken karşıdan başka bir tır geldiğinde ona sürtmemek için hızını 20-30'a kadar düşürüyorsun. Hele virajda falan denk geldiyse dura dura geçiyorsun. O yüzden online oyunda çok karışıklık çıkar :)
 
Güzel olmuş bu dlc bence şöyle istediğimiz mevsim durumları özelleştirilebilir egzoz veya motor sesi( sadece motor değiştiğinde farklı bir ses gelmesin her motorda farklı sesler ayarlanabilsin) gibi şeyler de gelirse oyun tadınmaz yenmez bi hal alır bence.
 
Güncellememi geldi mod ile mi bu iç mekana sahip oldu eskiden böyle değildi güzel olmuş.

Eğer güncelleme ise:
Adaptif cc var mı ?
Bu iç mekan baz çekiciden itibaren böyle mi ?
Diğer markalarda değişiklik var mı?

1.30 da yeni scania geldi hocam onun içini opsiyonel olarak böyle alabiliyorsun.Adaptif cc yok.Diğer markalar da aynı devam ediyor.Değişiklik yok.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Güncellememi geldi mod ile mi bu iç mekana sahip oldu eskiden böyle değildi güzel olmuş.

Eğer güncelleme ise:
Adaptif cc var mı ?
Bu iç mekan baz çekiciden itibaren böyle mi ?
Diğer markalarda değişiklik var mı?
178 leri nasıl görüyosunuz ya 12+2 rötardar şanzuman 730 hp dingil 6x4 kaç ton olursa olsun 140-145 boşda da 150 limitör varmış gibi

LG-D331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
178 leri nasıl görüyosunuz ya 12+2 rötardar şanzuman 730 hp dingil 6x4 kaç ton olursa olsun 140-145 boşda da 150 limitör varmış gibi

LG-D331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Farklı şanzımanı seçerseniz hızınız yükselir. Dişli oranları ağır yük odaklı ayarlanmış olanı seçmişsinizdir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe