Fake Taxi: Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Aydın abi bahsetmiş zaten, sadece yazılım yapıp 270hp yapmak sağlıklı olmayabilir.

Ama kutu içi k&n filtre ve büyük cooler takılıp, hemen ardından bir yazılım yapılabilir bence. Tahminim dv falan da değişmesi gerekmez, bu haliyle kurtarır. Egzoz zaten Aydın abinin kurcalamak isteyeceği bir detay olduğunu sanmıyorum, ki çok kurcalamaya da gerek yoktur gibi.

Maşallah, güzel araba velhasıl kelam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve bt
Ben şahsen hava filtresinin performansa etkisinin biraz fazla abartıldığını, filtreyle arabasının daha iyi yürüdüğünü söyleyen kişilerin plasebo etkisinden dolayı öyle algıladığını düşünüyorum.

VAG'ın OEM hava filtresi tedarikçisi olan MANN'ın web sitesine girip bir araştırma yaparsanız, 90 beygirlik 1.6 TDI ile 310 beygirlik 2.0 TSI motorların hava filtrelerinin ortak olduğunu görürsünüz. Bu da demek oluyor ki, üstündeki hava filtresi 310 beygirlik bir güç için yeterlidir.

Öte yandan, artık aşağı yukarı kesin kararımı verdim diyebilirim, yazılım düşünmüyorum. 100 - 200 değeri zaten stock haliyle 19 saniye civarı, bunu 16 saniyeye indireceğim diye onca riske, strese, emeğe ve paraya değmez diye düşünüyorum.