Ferrariyle patlayan adamcağız

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kurtarabilir miydi? Bence kurtaramazdı.

O şekilde patiye düştükten sonra yapacak pek bir şey yok zaten. Ama o aracı kullanacak kişinin aracı tanıyor olması gerekir. Şakası olmuyor bunların. Arkadan tahrikli + güçlü makinelerin kaderidir bu durumlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Düzde olduğuna güvenip gaz pedalına b*ka basar gibi basarsa tekerlerden birinin tutunması biraz bile farklı olsa bu durum kaçınılmaz olur. Elektronik sistemleri kapatmış gibi, yoğun elektronik destek olmadığı sürece hayatta kurtaramazdı.

Ama skntı yok, sıfır halinin fotoğraflarını getirsin, bizim oto sanayide her türlü toplanır bu.
 
Kurtarabilir miydi kurtaramaz mıydıyı tartışmak doğru olmaz, kaza psikolojisi adama bildiğini unutturur kontra vermeye çalışması bile takdir edilesi. Muhtemelen elektronik denge sistemleri kapalı, değilse de en az etki edecek konumda. Üstteki yorumda da belirtildiği gibi düze güvenip dip gaz yapmak bile bu güçteki otomobil için oldukça konsantre gerektirir. Olayın getirdiği duygusal ve hormonal boyutu bir kenara bırakırsak direksiyonun başında az da olsa yarış kariyeri olan bir sürücü ile toplanabilirmiş gibi duruyor. Sürücünün kim olduğunu vs bilmiyorum ancak kontrolü kaybettiği an gazı kesmede geç kalmış ve sağ tarafa kontratı fazla vermiş gibi gözüküyor videoda. Tabi dediğim gibi kaza psikolojisi o anki adrenalin vs kontra vermeye çalışması bile takdire şayan
 
İlk gaza yüklendiğinde arabanın tekerleklerinin tutunamadığı ve saçmalayacağını anladığı anda gazı bıraksaydı kontralarla kurtarabilirdi fakat son ana kadar gazı kapatmatdığı için o raddeden sonra imkansız o dar köprüde.
 
Haddini ve altındaki aracı bilmesi, kurtarır-kurtaramaz denecek duruma düşmemesi bence öncelikli olan. Kurtaramazdı.
bu da tecrubeyle yada olgunlasmakla oluyor, 21 yasimdaki ben de muhtemelen videodaki gibi davranirdi, nitekim bir pert gecmisim var Allah korumus , net cahillik yapmisim diyorum, bu videodaki soforde 10-15 sene sonra izlerse belki cahillik yapmisim diyecek belki de ayni cahil kafayla devam edecek, en tehlikelisi bazilari da hic olgunlasmiyor.
 
Gaz kontrolüyle şansı vardı ama ortadan motorlu, ne kadar kontrol edebilirdi emin değilim sağ(yolcu) koltukta olsam cevap verebilirdim.

Daha önemli olan şey öyle bir spor otomobilde çekiş kontrolü neden tamamen kapattığı.

Edit: 2. izleyişimde çok fazla kontra verdiğini de fark ettim, baya arabayı atar gibi yaptı ve öyle oldu.
 
Son düzenleme:
Gazı fazla kaçırmış ve ardından da gazı dengeli yapmaya çalışmayıp birden kesmiş gibi gördüm. Kontra falan vermesi de artık fayda etmezdi zaten.
Kurtarılır mıydı? Evet kurtarılırdı ama kaç tane adam bunu yapabilirdi bu da ayrı bir tartışma konusu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
Kötü patlamış geçmiş olsun.Bende başlığı okuyunca gariban biri ferrariye patlamış gibi algıladım.

Neyse gereksiz bir eksperliğe gerek yok araba malum güçlü belli zaten.

ESP’yi neye güvenerek kapatmış ben onu çözemedim.ESP açık olsa belli bir yerden sonra tutardı arabayı şahsen kendime ne kadar güvenirsem güveneyim şu anki tecrübemle öyle bir arabada esp kapatmak için pistte olmam gerek.Ki o pistte böyle Nurburgring gibi bir pist değil daha çok geniş yolları ve bolca mıcırları olan pistler olurdu.
 
vale modu deniyor ama esine, cocuguna araba kullanmayi ogretirken de guzel bir icat, bence her aracta bulunsun ne zarari var
Hiç kullanmadım ama ihtiyacı olana bence de faydalı. Emniyet kemeri takmadığın zaman müzik sistemini falan açamıyorsun. Tam baba arabasını alıp arkadaşlarıyla gezen çocuklara göre işte. Müzik dinlemek istiyorsan kemeri takmak zorundasın. Gerçi tokayla falan kandırılır ama en azından bir tedbirdir. Tabi hız limiti v.s belirlenebiliyor olması da en iyi özelliği.
 
Son düzenleme: