Aslında yaşadıklarınız tam olarak platinli sistemin neden terk edildiğinin bir örneği. Düzenli aralıklarla platin temizliği gerekiyor. Onun dışında, aracı LPG ile kullandığınız için, ateşleme gücü yetersiz kalabilir. O yüzden benzinlideki standart 0.8mm yerine 0.7mm buji kullanılması ya da standart bujilerin aralığının 0.7'ye düşürülmesi gerekebilir. Bunu yapmayınca, aracın titreyerek çalışmasını gidermek amacıyla platin boşluğunu (dwell) standart değerin altına düşürürler. Araç ilk zamanlarda çok iyi gider ama kısa sürede platin yüzeyi bozulmaya başlar ve bu durum aracın çalışmasını etkiler.r12 ateşlemesi sağlamken bir sorunu yok aslında ama ömrü çok kısa oluyor neden olduğunu bilmiyorum. İkisi de sağlıklıyken baya yakın performanslar veriyor ama son zamanlarda r12 tarafı hiç randımanlı çalışmıyordu o yüzden baya bi rahatladı araba, özellikle ilk marşlar falan çok daha iyi oldu
Elektronik ateşlemede düşük dirençli bobinler sayeside platinli sisteme göre daha güçlü bir ateşleme elde edilir. O yüzden, LPG de daha sıkıntısız çalışır.
Resimden yanlış görmüyorsam eğer, sol telin dibinde kopuşma var.Geçtiğimiz günlerde el freni çekerken dişlerinin ordan kırıldı sanırsam tabanca tutmamaya başladı, bugün onun için gittim tamiri mümkünmüş ne yaptığına çok bakmadım ama yaptılar oldu.
Gargamel neler yapıyor bu sıcaklarda acaba diye merak ettim.
Eski Skodalar hararete yatkın diye bilinir ama şu günlerde çeşitli marka ve modellerden beyaz duman atarak gezen araçlar görmekteyim. Son olarak geçen gün bir Amarok gördüm.