Fotoğraflar bi geliyo bi gidiyo yandexten yüklemiştim ondan kaynaklı sanırım. Hemen değiştiriyorum linkleriFotoğraflar gözükmüyor sanırım
Bak bu kitapçığı satır satır oku. O zamanki arabaların kullanım kılavuzları, sürücülere çok iyi şeyler katıyor. Resmen arabayı gerçek anlamda kullanmayı, dinlemeyi, eski arabanın dilinden anlamayı filan öğretiyor.Arabayı aldığım gün konuya ekleyeceğim demiştim ama araya kaynamış unutmuşum. Arabayı aldıktan saatler sonra içinde kitapçığının olduğunu farketmiştim şöyle birkaç fotoğraf çektim sayfalarından. Okunabilmesi adına çözünürlükleri olduğu gibi atıyorum kusura bakmayın
Devamını spoiler olarak vereyim mobilden girenlerin internetini tüketmeyelim
Lastik basıncı için önlere 27 arkalara 26psi öneriyor. Bana çok makul gelmedi 29-30 basıyorum
Ekstra olarak bi süredir depodan su kaçırıyordu, depo kapağı mı sıkıntılı kapak mı bozuk bilemediğim için ucuz olanla şansımı denemek için kapak aldım. Üzerindeki yan sanayi kapaktan kurtulup orijinale geçtik
Soldaki eski sağdaki yeni kapak. Eskisi 1-2 tur çevirmeyle kapanırken yenisi 4-5 tur dönüyor sanırsam diş sayısı daha fazla kapaktaki. Sağlam gibi hissettirdi bakalım kaçırma devam edecek mi
Bu da depoya takılı hali. Depo da dıştan ciddi sarı kapağı açmadan su seviyesini görmek imkansız. Kışa girmeden antifirizini değiştirirken onu da değiştirecez.
Aynen öyleymiş abi sadece fotoğraflarını çektiğim kısımda bile garip püf noktalar varmışBak bu kitapçığı satır satır oku. O zamanki arabaların kullanım kılavuzları, sürücülere çok iyi şeyler katıyor. Resmen arabayı gerçek anlamda kullanmayı, dinlemeyi, eski arabanın dilinden anlamayı filan öğretiyor.
Kitapçıkta kürek kürek bilgi valla Artık V kayışının gergisi nasıl ayarlanır, bujiler nasıl zımparalanır, platin meme yapmış ne demektir bunları ince ince öğrenebilirsin. Arabayı gerçekten öğrenebilmek için genç bir kardeşimizin eline böyle bir fırsat geçmesine çok seviniyorum he.Öncelikle konunun başında yaptığım bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Vw nin skodayı aldıktan sonraki ilk üretimleri demiştim yanlış bir bilgiymiş bu. VW Skoda'dan öncelikle 1991 yılında bir miktar hisse aldıktan sonra 2000 yılında tamamını almış. Olayın benim de aracımın üretim yılı olan 1993 ile herhangi bir alakası yokmuş yani
Kaynak (@sputnik 'e teşekkürler ) : https://www.skoda.com.tr/kurumsal/h...arla-dolu-birlikteligi-25-yili-geride-birakti
Ek olarak bir şeyler ararken bende olan ama bir kısmı okunmayacak hale gelen Kullanma Kılavuzunun pdf dosyasını buldum. Tam olarak aynısı değil ama mekanik kısımlar hakkındaki bilgiler aynı. (kaynak belirtemiyorum malesef linki kendim vereceğim. Hak iddia edecek bir sahibi çıkarsa kaynak olarak eklemek için ulaşması yeterli)
Buraya Tıklayarak Kitapçığa Ulaşabilirsiniz
Abi gerçekten senin dediğin gibi eski araçların kitapçığıyla yenilerin alakası yok. 2010 yılında fiorino-doblo kitapçıklarını baştan sonra okudum çok çok az işe yarar bilgi vardı. Şimdi Egeanın kitapçığına bakıyorum, her şey için servise danışın yazıp geçmişler. Bu kitapçık sanki kullanıcıdan çok bakım-onarımı servis dışında yaptıracaklar için yapılmış gibi. Ara ara okuyorum baştan sona bitirdim 2 kez Ufak tefek şeyler için de bi ufak alet takımı dizeyim diyorum elimden gelirse eğer kendim uğraşmak istiyorum biraz hem öğrenmek hem masraf düşürmek açısındanKitapçıkta kürek kürek bilgi valla Artık V kayışının gergisi nasıl ayarlanır, bujiler nasıl zımparalanır, platin meme yapmış ne demektir bunları ince ince öğrenebilirsin. Arabayı gerçekten öğrenebilmek için genç bir kardeşimizin eline böyle bir fırsat geçmesine çok seviniyorum he.
Bir de böyle bi güneşlikle ısınma olayına biraz çözüm arıyoruz
Bizim ufaklığın özellikle park halinde güneşte kalmasının etkisini az da olsa azaltmak için a101 den makaralı perde aldım.
Son derece yaratıcı bir çalışma olmus valla, hic sırıtmamış.Minik bir güncelleme. Torpido üzerindeki sarı şeyden kurtulduk, her ne kadar ondan iyi de olsa pek iyi bi iş çıkmadı ortaya. Evlerde halıların altına konulan kaydırmaz zımbırtıdan 30x90cm olarak 2 tane aldım çok az arttı totalde 14tl lik bir işlem oldu. Sürücü koltuğundan görmediğim yerlere çok özenmedim, yani biraz bencillik yaptım Fotoğraflarda yansıma görünüyor ama gözle görünür bişey olmadı şuan için, olursa çaresine bakarız
Aslında direkt oturur diye düşündüğüm için bi yapıştırma çözümü düşünmemiştim, elimde siyah elektrik bandı ve normal bant vardı. Normal bant iki tarafa da tutunamadığı için siyah elektrik bandını kullandım. Örtünün altı zaten kötü olduğu için ileride farklı şekiller deneyebiliriz deneme tahtamız olmasında bi sakınca yok
Güneşe ve soğuğa dayanıklı bir slikon aldığımda bantlardan kurtulup daha düzgün bi işçilik çıkarabilirim herhalde. Elimdeki slikon güneşte kendinden geçtiği için hiç bulaştırmadım orayaSon derece yaratıcı bir çalışma olmus valla, hic sırıtmamış.
Mantıklı olmuş do it yourself işler ve pratik zekanla daha iyi şeyler yapacağından Eminim.Merakla takip ediyorumGüneşe ve soğuğa dayanıklı bir slikon aldığımda bantlardan kurtulup daha düzgün bi işçilik çıkarabilirim herhalde. Elimdeki slikon güneşte kendinden geçtiği için hiç bulaştırmadım oraya
Minimum maliyet maksimum fayda ilkemizden sapmayarak dışarıda 40-50tl civarına diktikleri şeyi 10tl ye alıp 1saatten biraz fazla vakit ayırarak yaptım. Direksiyon aşırı inceydi sünger+astar+deri olaraktan bulabildiğim en kalın kılıfı diktim. Sonuna kadar çok iyi giderken yine direksiyon ince olduğu için kılıf bol geliyordu hunharca gerdirdim her dikişte, en son tam bağlamadan önceki dikişte ipi kopardım o nedenle bitiş yeri biraz çirkin oldu eldivensiz yapılacak iş değilmiş
Valla yaparken elimden geldikçe fotoğraflıyorum vakit oldukça da yazıyorum hoşuma gitti bu konuya yazma işi. Sen de yazsan okuruz aslında taunus(ları)@Toprak38 kankam konuyu ne güzel devam ettiriyorsun yav. Ben taunuslara bir ton şey yaptım ama bir türlü fitsat bulup da paylasamadim. Benim taunusla bire bir aynı yakmissin maşallah
15 40 yağa ses çıkarmadı mi ustalar nasıl koydunuz valla merak ettim. Ben 10 60 veya 15 40 önerisi verince dayak yemediğim kaldı bizim ustadan