Amerikan devi General Motors (GM), elektrikli otomobillere gerekli önemi göstererek şirkettin logosunu yeniledi.
GM’in global pazarlama müdürü Deborah Wahl, markanın yenilenen logosu için “Tarihte bazı dönüm noktaları vardır. Biz de GM için bu noktanın elektrikli modellerin seri üretimi olduğunu düşünüyoruz. Yeni logomuz da elektrikli otomobillere verdiğimiz önemi yansıtmak üzere tasarlandı.” ifadelerini kullandı.
Yetkililer, yeni logo tasarlanırken yıllardır süregelen alt çizginin de korunduğunu belirterek, bu alt çizginin aynı zamanda firmanın elektrikli araçlar için geliştirdiği Ultium platformuna işaret ettiğini belirtiyor.
General Motors, “Everything In” ismini verdiği elektriklenme kampanyası kapsamında da 2025 yılının sonuna kadar 30 adet yeni elektrikli modeli dünya genelinde piyasaya süreceğini de açıkladı. ABD’li otomotiv devi General Motors’un bünyesinde çok sayıda...
Okumaya devam et...