Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bu arada honda jazz yolda nasıldir bilmem ama içindeki hacim kullanıslılık ve ferahlık çoğu c segmenti yer bitirir bence efsane güzelmiş bu ya :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet
bende civicte hatcback sedandan daha tok hissettiriyor ve iç hacim olarak pek fark göremedim. arka baş mesafesi birkaç santimde daha iyi gibi bile denilebilir. sedanla tek farkı bagajı denilebilir ancak sedanda yükleme eşiğinden kaybediyor. yükleme açısı daha dar. ben alıcısı olsam kesinlikle hatcback tercih ederim. üretim yeri ingilteremi bilmiyorum ama bence yalıtım kesinlikle bir nebze daha iyidir. intiba olarak otomobil yayıncıların hb daha iyi demesini doğruluyor ilk bakış olarak. bence bu araba alınır ya atmosferikte alınır turbo da alınır. belki 1 litre fazla yakar 1 sn geç hızlanır ama kafa rahat olur en azından taş gibi arabaya benziyor. birazdan yolda nasıl golfle kendimce karsılastırmasını analiz edip yazacağım
 
Selam.
17191498_1234887986627517_6509471518674409228_n.jpg
 
daha araba testten gelmedi ancak fiyatlara bakarsak seat leonun 84 oldugu yerde bu 86 bin lira. ayrıca leonu 150 hp almak istersek hatchback turbo civicle aynı para ki yani seat leondan bahsediyorum hem kalite olarak daha düşük hemde seat tr piyasasında uygun fiyat sunar. bu araç ilk geldiğinde pahalı olabilir ama şunu unutmayalım demekki geldiğinde yüksek kurdan geldi yeni ithal oldukları için, diğerleri stok fiyatlarını uzun süre korudu. koruyabildi. şimdi onlarda zamlanınca eşitlendi. valla honda civic hertürlü alınır ağalar. tek rakibide golftür bu saatten sonra bu fiyatlarla. onun dışında 1 sn geç hızlanır 1 litre fazla yakarsınız en fazla ama taş gibi arabanız olur kafanız rahat olur. civic alınır arkadaşlar tüplü de alınır dizel yerine, atmosferikte turboda da hertürlü alınır mart 2017 itibarıyla
 
honda civic olmuş. tek olmayan honda türkiye. bu aracı doğuş oto satsa varya yılda 60.000 satışla kapatır civic türkiyede. bu araç bir kere 1.0 turbo manuel, 1.0 turbo otomatik, 1.5 turbo hem manuel hem otomatik ayrıca mevcut atmosferiklerde bu haliyle dizel yerine satılmalıydı. şöyle söyliyim bu araç 2017 de ithal edilmeye başlandığı için yüksek kurdan geldi, bizde o yüzden pahalı dedik. ancaaaakk son 2 ayda diğer firmaların stokları bitip mevcut fiyat güncellemesi yapınca şapka düştü kel göründü. adamlar yıl boyu 2,5 dolardan stok ithalatı yapmış honda 3,5 tan getirince biz tabi şok. 2 ayda örneğin polo 62.000 tl den 76.000 ya geldi. golf falan biliyorsunuz zaten. honda hala geldiği fiyatla satılıyor. şuan aşşa yukarı aynılar. bu aracın artık tek rakibi golftür arkadaşlar. araç hem geniş hem kaliteli hemde sağlam. çok sağlam hissettiriyor. bir toyotadan bile sıkı hissettiriyor. tabi bu sadece hissiyat. araç sınıfında çok iyi. cvt ye gelirsek. şimdi bu sadece dsg ve zf 6-8 hp lerden geride. diğer çift kavramamılardan daha iyi zaten. sorun hissiyatı. kickdown yapmıyor alet kamçılamıyor downshift yaparken o yüzden gitmiyor sanıyoruz harbiki şanzıman iyi. tabi dsg kullanıcılarını kesmez ama alınmazda hiç değil. gayette alınır taş gibide binilir. bu şanzıman en fazla rakiplerinden 1 saniye geride kalır bide 1 litre fazla yakar. ama hepsinden de sağlamdır muhtemelen kafa ağrıtmaz. valla powershift, edc bayram trafiğinde sağa çektiriyor şanzıman yağı ısındı deyip kontak kapattırıyor. dsg titriyor. bunda hiçbirşey olmaz belli. bu şanzımanla gazlanmaz diye birşeyde yok ölümüne gazlamaktan bahsetmiyorsak gayette gazlanır. anca makasçı tayfa beğenmez, fren+dip gaz olcağı için dsg gibi kesmez ama gazlarsında. birtek arka baş mesafesi biraz limit 1.84 boyum için. tek rahatsız eden noktası oldu. yere yakın oturuş pozisyonu falan güzel. direksiyonu beğendim. hem tipi hem tepkisi. bence motorda güzel şanzıman birazcık törpülüyor motoru oda makasçı tayfa için, suyunu çıkarırsan arafaki farkı hissedersin. onun haricinde normal kullanıcı için sorun yok. bastınmı gaza gidiyor çünkü. bana göre 2017 mart itibariyle bu fiyatlarla tek rakibi artık golftür. oda alman tokluğundan ve iç mekan kalite ve işçiliğinden. bide rafinelik tabi. sürüş zevki ve sağlamlıkta civic güzel hissettirmiş gerçekten.

birde jazz ı acayip başarılı buldum. çoğu c segmentinden geniş ve ferah. kendim polo ve golf kullanıcısıyım, yani 76 bine polo 1.2 dsg almaktansa, 77 bine full jazz alınır üst segment diyede binilir. abartmıyorum d segmenti ferahlığı var araçta. bu tabi içinde oturmakla alakalı. baş ve diz mesafesi olarak. ama yumuşak koltuk atsalar içine passat konforu olurmuş araba hareketsizken. :) yolda tabiki b segmenti gibi gidecektir ve ses alacaktır. ama sınıfında tartışmasız en iyisi bence
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...