Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Capture+_2017-04-17-00-16-21.png

İstanbula bunları bulabileceğimiz bir yer biliyormusunuz?
 
Maltepe-AHL arası Avrasya tünelinden oluşan rotada 1.4 150HP Passat orta trafikte dikkat etmeden 6.2 yaktı dönüş rotası ise AHL-Acıbadem Avrasya tünelinden oldu o sırada da hafif basma ile 6.5 yaktı. Acıbadem-Maltepe sıkışık iş cıkışı trafiğinde ise 6.8 yaktı. Valla 1.4 150 motor baya az yakıyor ağalar dizele gerek yok hem yürüyor hem az yakıyor gerçekten baya tutumlu Passat.
 
Kuş serisinin benzinlilerini iyi bilirim, yalnız dizeliyle hiç uğraşmadım. Ama bu bilgi doğrudur. Alt takımlar sağlam sorunsuz filan denirdi ama arabanın geometrisinde hiçbir zaman büyük yük binmezdi ön düzene. Virajlarda bile araba öne yığılmadan önce arkayı bırakmış oluyordu. E aktarma da arkadandı, sadece motor ağırlığı vardı üstünde. O da dizel motorla artış gösterdiyse normaldir sukoyvermesi :)
Bu yüzden r9 DİESEL.
 
bir daha otoparkta video neden gelmiyor aralar neden uzun diye yakınmayacam montajı yapana kadar anam ağladı ki bizim çektiğimizle otoparkın çektiğini bir tutamazsınız içerik olarak ondan dolayı kolay değilmiş arkadaşlar toyota ch-r testinin hemen hemen bitirdim sayılır
 
Eski ka ya hayranım nedensiz bi sevgi var içimde :)
Sevilmeyecek gibi değil ki. Bence en başta tasarımı çok başarılıydı. Çok iyi yol tutuyor, park manevralarında çok iyi, iç mekanı 4 kişilik olmasına rağmen ihtiyaç halinde 5 yarmayı taşıdığına bizzat yaşayarak şahit oldum. Hatta arka ortada ben oturuyordum. Düşük hızlarda seri. İç mekan kalitesi Focus Mk1 gibi, eskimeyen cinsten. Tek sorunu hız arttıkça tüketimin çok fazla artmasıydı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...