Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
d7e8ef281ee0296f71512f8a535a23a4.jpg

Lastik çöplüğünden sa


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Şile yolunda lastiğim patlayınca lastik çöplüğü imdadıma yetişmişti. Vallahi çok yararlı :D 80'lik ince stepne koyuyorlar araçlara uyuz oluyorum. Belki üzerimde lastik patlayınca yenisini alacak param yok. O yüzden lastik çöplüğü candır :D
 
Gençler şöyle bir site yaptırmak istiyorum. Wordpress midir, değilse kaça patlat tahmini?

http://www.gmwmimarlik.com/index.php/projects#filter=*
WordPress midir bilmiyorum da, eğer öyleyse: 30 Dolar/yıl domain, ayrıca hosting hizmeti alırsanız 200 TL/yıl gibi fiyatlar oluyor. WordPress'te Free Plan seçin, hosting firmaları Business Plan'in bütün güzelliklerini sunuyor yılda 200'e. Business'ı direk alırsanız 27 Euro/ay oluyor ki bu da bi'hayli yüksek bir gider bence...

Fakat kullanımı çok kolay, çoğu şey dilediğiniz gibi oluyor genelde...
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34 ve Porsche
Günaydın bir sorum olucak.. Mekanik altyapısı ve motoru x beygire göre ayarlanmış 0 aracı yazılımla x+50 beygir yapmak aracın ömründen çalmaz mı?
Tabii ki çalar. Yalnız şöyle şeyler var: 150 beygir gücüne sahip olan bir otomobil yaratılıyor diyelim.

Mekanik aksamın dayanımı 150 beygire göre '' tight '' (veya almanca bilenler varsa Knapp) olarak ayarlanmaz. Türkçesini bilemedim valla, yani 151 beygiri kaldıramayacak şekilde ayarlanmaz genelde, biraz pay bırakılır. Fakat, 150 beygire göre ''optimize'' edilir. Bu ne demek? Yani 150 beygir gücü için otomobilin en uzun ömrü sağlanır. Süspansiyonlara binen yük vs. hesaplanırken 150 beygire göre yapıldığı için, 200 beygir yaptığınızda otomobili işler mekanik aksam yönünden sıkıntı çıkarabilecek hale gelir. Çıkarır demiyorum ama çıkmasına zemin hazırlar. Genelde 20-30 beygirlik oynamaları kaldırabilecek şeyler yapılır bu hesaplar. BMW dizeller için Performans Kiti falan satıyor biliyorsunuz, 20-25 beygir güç + biraz daha Tork geliyor, süspansiyonlara hiç dokunmadan bunu yapıyorlar ve otomobil de garanti dışı kalmıyor... :D
 
Hyundai Türkiye bugün Instagram hesabından şöyle bir paylaşım yaptı:
i30 5 yıldız alarak sınıfında bu dereceye sahip ilk otomobil oldu.

Ben de şöyle dedim: i30'un rakiplerini öğrenebilir miyiz? VW Golf ile eğer rakipse, yazdıklarınız yanlış. i30, NCAP'in C segmentinde 5 yıldız verdiği ilk otomobil değil. Hyundai i30'u nasıl konumlandırıyor?

Yorumumu silmişler. Gerçekten ilginç. Yani yanlış bilgi ile reklam yapmak baya ilginç. Neyse devam edeyim:

HyundaiTR yorumumu neden sildiğinizi anlamadım. Ben Hyundai'nin i30'u hangi segmente koydugunu merak ettim. Cunku eger C segmenti ise i30 NCAP'ten 5 yıldız almış ilk otomobil değil. Bu i30'u güvensiz bir otomobil yapmaz, fakat bilginizin yanlış olduğu anlamına gelir. Cevabınızı merakla bekliyorum.
dedim.

Gelen cevap: Hyundai i30 modelimiz C segmentinde yer almaktadır. Bu segmentte 2017 yılında standart donanımla bu dereceyi elde eden ilk modeldir.

Markaları yalancı vs. çıkarmak için uğraşmıyorum. Sadece reklam yapmayı beceremiyorlar gibi geliyor bana. Yani i30 5 yıldız almış, bunu anlatmak için neden i30'u sınıfının güvenlik devrimcisi kılığına sokuyorsun. Bas bas bağır 5 yıldız aldı yolcu korumada rakiplerini geride bıraktı vs. diye. Yazık...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hyundai Türkiye bugün Instagram hesabından şöyle bir paylaşım yaptı:
i30 5 yıldız alarak sınıfında bu dereceye sahip ilk otomobil oldu.

Ben de şöyle dedim: i30'un rakiplerini öğrenebilir miyiz? VW Golf ile eğer rakipse, yazdıklarınız yanlış. i30, NCAP'in C segmentinde 5 yıldız verdiği ilk otomobil değil. Hyundai i30'u nasıl konumlandırıyor?

Yorumumu silmişler. Gerçekten ilginç. Yani yanlış bilgi ile reklam yapmak baya ilginç. Neyse devam edeyim:

HyundaiTR yorumumu neden sildiğinizi anlamadım. Ben Hyundai'nin i30'u hangi segmente koydugunu merak ettim. Cunku eger C segmenti ise i30 NCAP'ten 5 yıldız almış ilk otomobil değil. Bu i30'u güvensiz bir otomobil yapmaz, fakat bilginizin yanlış olduğu anlamına gelir. Cevabınızı merakla bekliyorum.
dedim.

Gelen cevap: Hyundai i30 modelimiz C segmentinde yer almaktadır. Bu segmentte 2017 yılında standart donanımla bu dereceyi elde eden ilk modeldir.

Markaları yalancı vs. çıkarmak için uğraşmıyorum. Sadece reklam yapmayı beceremiyorlar gibi geliyor bana. Yani i30 5 yıldız almış, bunu anlatmak için neden i30'u sınıfının güvenlik devrimcisi kılığına sokuyorsun. Bas bas bağır 5 yıldız aldı yolcu korumada rakiplerini geride bıraktı vs. diye. Yazık...


Yapılan iş olarak doğru olduğunu düşünmüyorum ama onların bakış açısından doğru duruyor. Euroncap'in sitesinde yer alan 2017 yılında test edilen araçlar:
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    334.2 KB · Görüntüleme: 75
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yapılan iş olarak doğru olduğunu düşünmüyorum ama onların bakış açısından doğru duruyor. Euroncap'in sitesinde yer alan 2017 yılında test edilen araçlar:
Zaten verdikleri cevapta yazdıkları bilgiler yanlış değil. İlk yazdıkları yanlış. İlk yazdıkları cümleyi bir daha okuyun kulağı tırmayamıyor mu sizce de? :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...