Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Spotify kullanan baylar son güncellemeden sonra programda bi dikiş tutmazlık başladı sizde de var mı bu durum? Çok fazla donma takılma uygulama kapansa bile bi 10sn kadar çalmaya devam etmesi bi müziği listeme eklemek istediğimde cevrimici olduğum halde menüyü açmsyıp lütfen cevrimcii olun diye uyarı veriyo. Iphone tarafında sıkıntı yok ama androidde cok yapıyo bunu ne diyonuz??
aynen öyle. 14 tl verince insan karşılığını bekliyor ama alamıyor. Bide ben fakir olduğuma sd karta atıyom müzikleri çünkü 16 gb depolama alanım var yetmez. Sd kartı çıkartınca gidiyo bütün müzikler. Bu çok kötü.
 
Beyler tam 33km lik ufak bir hypermiling yaptım. Beni hayatımda bu kadar çok araba geçmemişti. 2 kişi+klima bırakın bütün elektronik her şeyi kapattım kadranın ışığını bile kıstım o derece. 2000 deviri geçmedim bu da beni zaten 95km de limitledi. Ortalama hızım 61 di. Sonuç aşağıdaki gibi :) . araba 2009 model c4 picasso 109bg 240 tork 6 ileri tek kavrama mcp var ve boş ağırlık 1550 kilo gözüküyor. Ben 108 arkadaşım 83 kilo ıvır zıvırlarla +200 kilo denebilir. Lastik 215-55-16 conti premium contact 2. Valla geri dönüşte bu yavaşlığa dayanamadım ve normal 120 civarı ile döndüm orada bide üstüne arkadaşı evine bırakmak için merkeze girdim ve ortalama 4.7 lt çıktı :( . Beyler siz siz olun hypermiling yapmayın dünyanın en sıkıcı olayı :(


Ekli dosyayı görüntüle 8806
1.8 mi ben mi yanlış görüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
Beyler tam 33km lik ufak bir hypermiling yaptım. Beni hayatımda bu kadar çok araba geçmemişti. 2 kişi+klima bırakın bütün elektronik her şeyi kapattım kadranın ışığını bile kıstım o derece. 2000 deviri geçmedim bu da beni zaten 95km de limitledi. Ortalama hızım 61 di. Sonuç aşağıdaki gibi :) . araba 2009 model c4 picasso 109bg 240 tork 6 ileri tek kavrama mcp var ve boş ağırlık 1550 kilo gözüküyor. Ben 108 arkadaşım 83 kilo ıvır zıvırlarla +200 kilo denebilir. Lastik 215-55-16 conti premium contact 2. Valla geri dönüşte bu yavaşlığa dayanamadım ve normal 120 civarı ile döndüm orada bide üstüne arkadaşı evine bırakmak için merkeze girdim ve ortalama 4.7 lt çıktı :( . Beyler siz siz olun hypermiling yapmayın dünyanın en sıkıcı olayı :(


Ekli dosyayı görüntüle 8806
Böyle şeyler görünce evdekine 1.6 dizel diyesim gelmiyor :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Kız arkadaşım Alman ehliyet sınavında 2. kez kaldı. Bosna-Hersek ehliyeti bile geçerliyken Türk ehliyetinin geçerliliği yok. Savaştan çıkmış Bosna kadar olamamıza mı kızayım, yeni neslin ağlana sızlana aldığı ehliyete Alman'ın köpek çekmesine mi kızayım bilemiyorum.
 
Konuyu hortlatıyor gibi oldum aslında çözülmüş ama bence art niyetsiz ve bilerek yapılmış bi şey çünkü murat koç o sırada sözünü tamamlamamış. Lafı bitince kesiyorlar direk zaten :D
gereksiz yerlerde arabanın dış çekimini koymuşlar o bölgeye koyamamışlar <3 :D

edit: ve birden fazla aynı şekilde oluyo knk...
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
Sağolasın abi 1.6 fakat 6 ileri olanaşrdan birde trendx sıfır opsiyon şuan afyondayım valla tertemiz geldim buraya kadar hiç yormadı gakat içi leşşş gibi dar
Trendx paket bomboş harbiden, param olsaydı almazdım öyle diyeyim. Çünkü görseli de kötü iç mekanda. İçi ise dar, arka ve ön yolcu için limit 1.75-76 falan yani. Onun üzerindeki adam rahat edemez.
 
Ya
Trendx paket bomboş harbiden, param olsaydı almazdım öyle diyeyim. Çünkü görseli de kötü iç mekanda. İçi ise dar, arka ve ön yolcu için limit 1.75-76 falan yani. Onun üzerindeki adam rahat edemez.
bu trendx emin değilim gayet makul dolululta geldi bana, şuanlık ben 1.93 160 kg babam 1.85 130 kg annem kardeşimde 1.65 ler biz önde eahatız fakat arka dar yol tutuş felan güzel birtek direksiyon yüksek hızda çok yumuşak geldi bana, yakıtta şuan 4.7 istanbul-afyon yarım deponun bir tık üstünde şuan yakıt durumu, bizde trend jetta vardı hacım hariç ondan bir gömlek üst kesin olarak. Şuan burdura doğru devam ediyorum rotam salda gölü sabah tekrar görüşürüz :D
 
Ya

bu trendx emin değilim gayet makul dolululta geldi bana, şuanlık ben 1.93 160 kg babam 1.85 130 kg annem kardeşimde 1.65 ler biz önde eahatız fakat arka dar yol tutuş felan güzel birtek direksiyon yüksek hızda çok yumuşak geldi bana, yakıtta şuan 4.7 istanbul-afyon yarım deponun bir tık üstünde şuan yakıt durumu, bizde trend jetta vardı hacım hariç ondan bir gömlek üst kesin olarak. Şuan burdura doğru devam ediyorum rotam salda gölü sabah tekrar görüşürüz :D
Forumdaki gözlemlerime göre arkası dar olunca sınıf düşüyor. Bu yüzden focus-jetta ile kıyaslanamaz biri b diğeri c sonuçta saygılar :D
 
Ya

bu trendx emin değilim gayet makul dolululta geldi bana, şuanlık ben 1.93 160 kg babam 1.85 130 kg annem kardeşimde 1.65 ler biz önde eahatız fakat arka dar yol tutuş felan güzel birtek direksiyon yüksek hızda çok yumuşak geldi bana, yakıtta şuan 4.7 istanbul-afyon yarım deponun bir tık üstünde şuan yakıt durumu, bizde trend jetta vardı hacım hariç ondan bir gömlek üst kesin olarak. Şuan burdura doğru devam ediyorum rotam salda gölü sabah tekrar görüşürüz :D
Önde 1.90 ve 1.85'lik birileri oturunca arkaya maalesef yer kalmıyor. Öne kısa boylu biri oturacak koltuğu ileri çekecek iyice ki arkaya ancak 1.90-85'lik birisi sığsın :D Direksiyon için de lastiklerin havasına bir bak hocam, ayrıca markası ve hamuru da önemli tabii. Primacy 3 kullanırken yüksek hızda direksiyonun tepkilerini ben de sevmezdim. Pc5'e geçince hazır lastik tazeyken de iyi seviyeye gelmişti. Hayırlı, kazasız yolculuklar hocam :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
Forumdaki gözlemlerime göre arkası dar olunca sınıf düşüyor. Bu yüzden focus-jetta ile kıyaslanamaz biri b diğeri c sonuçta saygılar :D
Ya ben pek sınıf mevzusundan anlamam ama bariz iy jettadan :D
Abimde jetta var comfortline 1.2 tsi dsg şanzımanlı. O da araç alırken focus istemişti ama çocuk olduğu için hacimden kaybetti. Şimdi arada bizim arabaya biniyor hala ve keşke focus alsaydım diyor. Ama ben de jetta'ya bindiğim zaman malzeme kalitesi ve özellikle işçiliği jetta'da daha iyi buluyorum.
 
Önde 1.90 ve 1.85'lik birileri oturunca arkaya maalesef yer kalmıyor. Öne kısa boylu biri oturacak koltuğu ileri çekecek iyice ki arkaya ancak 1.90-85'lik birisi sığsın :D Direksiyon için de lastiklerin havasına bir bak hocam, ayrıca markası ve hamuru da önemli tabii. Primacy 3 kullanırken yüksek hızda direksiyonun tepkilerini ben de sevmezdim. Pc5'e geçince hazır lastik tazeyken de iyi seviyeye gelmişti. Hayırlı, kazasız yolculuklar hocam :)
Malesef arkadakiler de ehliyet yok ondan öecbur biz öndeyiz :D lastikleri ne bakmadım fakat yola cıkmadan arabanın kullanma klavuzuda en dolu halinde 2.4 bar öne 2.8 bar arkaya hava basın diyordu bende ona gçre nitrojen bastırdım bakalım gözlemlerim ne olucak sabaha doğru:D eyvallah abim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...