Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dediğim şu Henry Ford'tan bu yana pazarda bu kadar ivmeli büyümenin illaki bir açığı vardır.Piyasayı bu kadar marka varken domine etmek için alman kalitesi,tok kapı sesi imajından fazlasına ihtiyaç duyacakları aşikardı..(2006 öncesi Vw lere hiç binmedim sen daha iyi bilirsin).Hyundai konusuna gelirsek onların agresifliği global diğer markalara göre yeni ve taze marka oldukları için kendilerini konumlandıracakları yeri bulma girişimi bence.Bu sırada diğer markalardan mühendis ceo transferleri, tasarımlarından esinlenmeler,full+full donanım taktikleri bunun için.Piyasada yerlerini sabitleyince agresif piyasa payı hareketleri sakinleşecektir bence..Ergenlikten yeni çıkmış genç yetişkin gibi düşün:D
2000 model Golf, Bora fiyatları 40bine'e dayandı 2. elde. Belki de geçmiştir :) Öyle diyeyim :D Mercedes ile aynı piyasaya sahipler. Zamanında o arabaları bugünküne göre nispeten uygun fiyata (yine de rakiplerinden bir tık pahalı) satıyorlardı. Müşteri parasının karşılığında ölümsüzlük satın alıyordu. Tasarımları çok düz ya, sonunda sıkılıp satıyorlardı :) Sıkılmayanı hala kullanıyor zaten. Kaldı ki bu arabaların mazisinde bir de Beetle(Kafer) diye tasarruf ekonomisine hitap eden, eskimeyen bir ürün var. "Aaaabi Alman yaaa" dedirten marka imajı seni yıllarca sürükler götürür. Golf V'ten itibaren yol tutuş da Focus'a kafa tutar seviyeye gelince iyice mest etmeye başlamıştı milleti. Sonrası işte malum... Bu kaliteli imajı azalarak bitiyor, yerine üçkağıtçı damgası yerleşmeye başladı. Bu kirli zihniyet nasıl kök saldıysa firma içerisine, yetkilileri kov kov bitiremiyorlar şimdi :D

Hyundai'deki agresif büyüme tamamen planlı olduğu için göze batan tek şey plan dahilinde Amerika'yı yeniden keşfetmeyelim mantığıyla tasarımlarında yer yer "fazla" esinlenmeler. :)
 
çift eylemli bir küfürün kısaltmalarının da yazılmaması gerektiğini anlamayıp daha önce ceza almış olmasına rağmen hala tekrarlıyorsa yeni ceza vermemin yanında yine de kısaltmaması gerektiğini anlamıyorsa diyecek sözüm yok. Ben cezamı yazar geçerim, kurallarda açık açık belirtmem gerekiyorsa belirtirim.

Kimseye ayrıcalık tanımadım tanımam da.

Kimse de benden ayrıcalık talebinde bulunmasın.



Göreve başladığımdan beri ceza verdiğim kişilere sorarsan eğer berkini mumla arıyorlar. Af yok.
Valla abi ben sana yapma etme demiyorum sen daha iyi bilirsin .
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Eski araç oldu mu direk Euro yu yapıştırıyorlar. Çok ayar oluyorum.
Sen o kadar kusursuz klasikmiş gibi € ile satışa koy, ama ön koltuk kafalıkları sökülmüş olup orada nal gibi delikler duruyor olsun. :( Sürücü tarafındaki yer döşemesi de ağlıyor. Valla hiç beğenemedim. O arabaya o parayı istemek işgüzarlık olmuş.
 
2000 model Golf, Bora fiyatları 40bine'e dayandı 2. elde. Belki de geçmiştir :) Öyle diyeyim :D Mercedes ile aynı piyasaya sahipler. Zamanında o arabaları bugünküne göre nispeten uygun fiyata (yine de rakiplerinden bir tık pahalı) satıyorlardı. Müşteri parasının karşılığında ölümsüzlük satın alıyordu. Tasarımları çok düz ya, sonunda sıkılıp satıyorlardı :) Sıkılmayanı hala kullanıyor zaten. Kaldı ki bu arabaların mazisinde bir de Beetle(Kafer) diye tasarruf ekonomisine hitap eden, eskimeyen bir ürün var. "Aaaabi Alman yaaa" dedirten marka imajı seni yıllarca sürükler götürür. Golf V'ten itibaren yol tutuş da Focus'a kafa tutar seviyeye gelince iyice mest etmeye başlamıştı milleti. Sonrası işte malum... Bu kaliteli imajı azalarak bitiyor, yerine üçkağıtçı damgası yerleşmeye başladı. Bu kirli zihniyet nasıl kök saldıysa firma içerisine, yetkilileri kov kov bitiremiyorlar şimdi :D

Hyundai'deki agresif büyüme tamamen planlı olduğu için göze batan tek şey plan dahilinde Amerika'yı yeniden keşfetmeyelim mantığıyla tasarımlarında yer yer "fazla" esinlenmeler. :)
inşallah bu durum bazı padişah yönetimlerede sıçrarda bazılarının gözü açılır. ( forum dışı anlayan anladı )
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Porsche
Dün bir karga cama sert birşey attı muhtemel cevizdi ama öyle bir yere geldiki daha önceki cam catlagımı buldu. eskıden cok cok mınıktı hatta cam tamır setı almıstım bauhaustan yapamamıstım ama bıraz farkettırmıstı bende devam dıye bakmamıstım. sımdı bırazcık daha buyumus. tamır setıde kalmamıs orada.acaba bu sekılde catlakları bostancıda tamır edebılen yer varmıdır
 
Son düzenleme:
Dün bir karga cama sert birşey attı muhtemel cevizdi ama öyle bir yere geldiki daha önceki cam catlagımı buldu. eskıden cok cok mınıktı hatta cam tamır setı almıstım yapmamıstım ama bıraz farkettırıp bende devam dıye bakmamıstım. sımdı bırazcık daha buyumus. acaba bu sekılde catlakları bostancıda tamır edebılen yer varmıdır
Kaptan mevcut çatlak büyüyecek bir darbe aldıysa tahminimce o bundan sonra büyümeye devam eder. Sana hitap etmeyen çözüm olarak çatlağın çevresini çizip yayılmasını önlerler ama artık en doğru hamle kasko kapsamında orijinaline de fiyat farkını vererek yeni ön cam olur :)

Edit:
Çok tatlıyım ben ama.
Ya bırak allasen ya.. sakallı bıyıklı adamlarız hepimiz burada, kim kime tatlı olabilir?!...
 
Son düzenleme:
Kaptan mevcut çatlak büyüyecek bir darbe aldıysa tahminimce o bundan sonra büyümeye devam eder. Sana hitap etmeyen çözüm olarak çatlağın çevresini çizip yayılmasını önlerler ama artık en doğru hamle kasko kapsamında orijinaline de fiyat farkını vererek yeni ön cam olur :)
abı nasıl anlatayım boyle ınce catlak devam etmıyor suradakı gıbı hatta
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Porsche
E
2000 model Golf, Bora fiyatları 40bine'e dayandı 2. elde. Belki de geçmiştir :) Öyle diyeyim :D Mercedes ile aynı piyasaya sahipler. Zamanında o arabaları bugünküne göre nispeten uygun fiyata (yine de rakiplerinden bir tık pahalı) satıyorlardı. Müşteri parasının karşılığında ölümsüzlük satın alıyordu. Tasarımları çok düz ya, sonunda sıkılıp satıyorlardı :) Sıkılmayanı hala kullanıyor zaten. Kaldı ki bu arabaların mazisinde bir de Beetle(Kafer) diye tasarruf ekonomisine hitap eden, eskimeyen bir ürün var. "Aaaabi Alman yaaa" dedirten marka imajı seni yıllarca sürükler götürür. Golf V'ten itibaren yol tutuş da Focus'a kafa tutar seviyeye gelince iyice mest etmeye başlamıştı milleti. Sonrası işte malum... Bu kaliteli imajı azalarak bitiyor, yerine üçkağıtçı damgası yerleşmeye başladı. Bu kirli zihniyet nasıl kök saldıysa firma içerisine, yetkilileri kov kov bitiremiyorlar şimdi :D

Hyundai'deki agresif büyüme tamamen planlı olduğu için göze batan tek şey plan dahilinde Amerika'yı yeniden keşfetmeyelim mantığıyla tasarımlarında yer yer "fazla" esinlenmeler. :)
Keşke eski modelleri kullanma fırsatım olsa
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre16 ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...