Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Audi nin ilk defa teknolojisini begendim helal olsun
Benim şu kaza anında aracın yan tarafının havaya kalkması mevzusunda aklıma yatmayan bir nokta var. Kapının ve b sütunun alacağı darbeyi, aracı havaya kaldırdığın vakit direkt olarak şase alıyor. Tamam yolcuları kurtardın peki araba ? Misal aracın hiç de perte çıkmayacağı bir hızda aldığı yandan darbede kazanın şiddeti daha çok şaseye aktarılırsa araç için risk teşkil etmez mi ? Bu mevzuda kafam karışık. Onun haricinde güzel sistem olmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Benim şu kaza anında aracın yan tarafının havaya kalkması mevzusunda aklıma yatmayan bir nokta var. Kapının ve b sütunun alacağı darbeyi, aracı havaya kaldırdığın vakit direkt olarak şase alıyor. Tamam yolcuları kurtardın peki araba ? Misal aracın hiç de perte çıkmayacağı bir hızda aldığı yandan darbede kazanın şiddeti daha çok şaseye aktarılırsa araç için risk teşkil etmez mi ? Bu mevzuda kafam karışık. Onun haricinde güzel sistem olmuş.
Bu arabanin en ufak kazasi direk pert arka lastiklerde virajda ice donuyor cunku
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...