Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bulmuşken mk4'ün sedan versiyonunu da paylaşalım.
5a0eb710866ec_2018FordFocusAzKamuflaj9.jpg.e86dc433a5e807e12af7d81676c8ab4d.jpg

5a0eb722e2dec_2018FordFocusAzKamuflaj10.jpg.c2eb01699a30e57e7173a8a032122b80.jpg

Shark anten artık şarttı diyebilirim. Full ledsiz farlara rağmen led gündüz farları olması dikkat çekiyor. Gerçi Türkiye'ye getirirler mi bilinmez. Benzin kapağını sola almışlar. İlk görselde görüldüğü gibi fiesta'dakine benzer bir multimedya ekranı konumlandırması var. Tabii iç mekan biraz daha geniş olduğu için konumlama ve görüntü açısından daha farklı olabilir. Beklemek lazım.
 
Koenigsegg. 15dk.da patlamazsam bana karada ölüm yok. :D

Tam bir kocabaş. Yaylana yaylana dönüşler falan..
O değil de, bu akşam eve dönerken E-5'te iki şeritli yoldayız. Ben sağ şeritte gidiyordum. Bayağı ileride sağ şeridin birden kalabalıklaşmaya başladığını gördüm, hemen sola çıktım, aman ortalık karışmadan kaçayım deyip bastım arabaları sollayıp kalabalık yerde de kontrollü bir geçiş yaptım gittim. Baktım emniyet şeridinde bir araba durmuş, bir şekilde artık yan yol girişi mi vardı tam durduğu yerde nedir sağ şerit de durur vaziyete yakın olmuş birden. Neyse, geçtiğim arabalar arasında LandRover Defender misali bir jip vardı. Ama böyle off-road modifiyeli biraz fazlaca yüksek. Olay yerinden geçtikten sonra aynaya bir baktım, bu arkadaş trafiğin durduğunu kestirememiş anlaşılan, bu geyik testine soktu kendini. Önüm boştu, uzuuun uzun izledim. Sol yaptı, sağ yaptı, sonra bir daha sol yaptı araç 90° dönüp sol bariyerlere baktı aha dedim olay var, sonra nitekim vurdu bariyerlere, sonra bariyerden sekti muhtemelen sağ şeritteki arabalara da vurdu. Devrildi devrilecek durumdaydı, muhtemelen devrilmiştir de; oradan sonra mecbur önüme baktım. Sonra da rampa vardı görüşümden kayboldu. Ama bakarken dedim olay yüksek hızda olmuyor, kemer taktıysa kimsenin burnu kanamaz, hiç durmadım devam ettim. Aynen böyle seke seke spin atıyordu. O yüzden bu testi görünce olay geldi aklıma. :)

Olaydan 30sn. kadar önce de yanyolda kör noktasında kaldığım bir Fiesta sağ şeritten önüme çıkmaya kalktı, önceden değil çıkarken sinyal verdi. Korna butonlarım çok küçük kalıyor, neyse ki tetikteydim, ABS'siz lastiklerimin çığlığına ayıldı da şeridine geri girdi.:)

Akşam akşam olayla rolaylar...
 
Koenigsegg. 15dk.da patlamazsam bana karada ölüm yok. :D


O değil de, bu akşam eve dönerken E-5'te iki şeritli yoldayız. Ben sağ şeritte gidiyordum. Bayağı ileride sağ şeridin birden kalabalıklaşmaya başladığını gördüm, hemen sola çıktım, aman ortalık karışmadan kaçayım deyip bastım arabaları sollayıp kalabalık yerde de kontrollü bir geçiş yaptım gittim. Baktım emniyet şeridinde bir araba durmuş, bir şekilde artık yan yol girişi mi vardı tam durduğu yerde nedir sağ şerit de durur vaziyete yakın olmuş birden. Neyse, geçtiğim arabalar arasında LandRover Defender misali bir jip vardı. Ama böyle off-road modifiyeli biraz fazlaca yüksek. Olay yerinden geçtikten sonra aynaya bir baktım, bu arkadaş trafiğin durduğunu kestirememiş anlaşılan, bu geyik testine soktu kendini. Önüm boştu, uzuuun uzun izledim. Sol yaptı, sağ yaptı, sonra bir daha sol yaptı araç 90° dönüp sol bariyerlere baktı aha dedim olay var, sonra nitekim vurdu bariyerlere, sonra bariyerden sekti muhtemelen sağ şeritteki arabalara da vurdu. Devrildi devrilecek durumdaydı, muhtemelen devrilmiştir de; oradan sonra mecbur önüme baktım. Sonra da rampa vardı görüşümden kayboldu. Ama bakarken dedim olay yüksek hızda olmuyor, kemer taktıysa kimsenin burnu kanamaz, hiç durmadım devam ettim. Aynen böyle seke seke spin atıyordu. O yüzden bu testi görünce olay geldi aklıma. :)

Olaydan 30sn. kadar önce de yanyolda kör noktasında kaldığım bir Fiesta sağ şeritten önüme çıkmaya kalktı, önceden değil çıkarken sinyal verdi. Korna butonlarım çok küçük kalıyor, neyse ki tetikteydim, ABS'siz lastiklerimin çığlığına ayıldı da şeridine geri girdi.:)

Akşam akşam olayla rolaylar...
Vallahi ucuz atlatmışsın hocam. Akşam akşam iş alacaktın başına. Ben de 1 km'lik yol içinde 2 tane kaza gördüm bu akşam. Oysa içim kıpır kıpırdı yol boş olursa gazlarım biraz diye düşünüyordum ama vazgeçtim kazaları görünce. Sonra üniversitenin orada takılan apaçi bir eleman var benim eski c4'ün aynısı var onda. Ateşli ateşli aracını sürdüğünü görünce dayanamadım. Motorlarımız aynı olduğu için merak ediyordum focus vs. c4 ne olur diye ama tahmin ettiğim gibi oldu. 140'a kadar çoktan boy boy farkı yedi. Zaten o da pes etti bıraktı. Mcp şanzıman pişmanlıktır. Aracı değiştirmekle ne kadar doğru yaptığımı bir kez daha anladım :D

Şu suv geyikimsi test olayına gelince; en babası bile olsa yerden yüksek araçlara güvenemiyorum. Tamam, teknoloji ilerledi ama hala yerden yüksek olmanın getirdiği ciddi dezavantajı örtecek, fiziki kuralların riskini neredeyse sıfıra indirecek kadar ilerlemedi diye düşünüyorum. Zaten elaman da dediğin gibi aracını off road spec misali yükseltmişse geçmiş olsun. Orta ya da sağ şeritten usulca gitmek lazım o araçlarla. İnşaallah çok ciddi bir şey olmadan atlatmışlardır.
 
Son düzenleme:
Vallahi ucuz atlatmışsın hocam. Akşam akşam iş alacaktın başına. Ben de 1 km'lik yol içinde 2 tane kaza gördüm bu akşam. Oysa içim kıpır kıpırdı yol boş olursa gazlarım biraz diye düşünüyordum ama vazgeçtim kazaları görünce. Sonra üniversitenin orada takılan apaçi bir eleman var benim eski c4'ün aynısı var onda. Ateşli ateşli aracını sürdüğünü görünce dayanamadım. Motorlarımız aynı olduğu için merak ediyordum focus vs. c4 ne olur diye ama tahmin ettiğim gibi oldu. 140'a kadar çoktan boy boy farkı yedi. Zaten o da pes etti bıraktı. Mcp şanzıman pişmanlıktır. Aracı değiştirmekle ne kadar doğru yaptığımı bir kez daha anladım :D

Şu suv geyikimsi test olayına gelince; en babası bile olsa yerden yüksek araçlara güvenemiyorum. Tamam, teknoloji ilerledi ama hala yerden yüksek olmanın getirdiği ciddi dezavantajı örtecek, fiziki kuralların riskini neredeyse sıfıra indirecek kadar ilerlemedi diye düşünüyorum. Zaten elaman da dediğin gibi aracını off road spec misali yükseltmişse geçmiş olsun. Orta ya da sağ şeritten usulca gitmek lazım o araçlarla. İnşaallah çok ciddi bir şey olmadan atlatmışlardır.
Ne mcp imiş arkadaş :D

Dediğin gibi abi sağ şeritten usulca gidiyordu. Temelde sıkıntı da oradan çıktı zaten :p TR'de sağ şeritte usulca gitmek kesinlikle güvenli değil :D Önünde milletin aniden durduğunu benim gibi önceden anlasa kendini sola atardı veya iyice yavaşlardı. Belki de yavaşlayanlar yeniden yürüyecek zannetti, benim görmediğim kısımda önündekiler feyk atıp çat diye durdular bilemeyiz tabii. Ama sağ şerit tehlikedir :D Neyse ki "usulca" kısmı beni kenara çekip yana yana ambulans aramak durumunda bırakmadı. Aynı bu testleri izler şekilde "hooop hoooop ppaaaaa" diye tezahürat ederek izledim.:)
yorumlarınızı reca edeceğim, bütün alfa forumlarında liqui moly tartışmaları var. güvenebileceğim yorumlara ihtiyacım var :)
Müdür bey özür dilerim ama prensip olarak ana sayfa başlığından büyük yazılan mesajlara yorum yapmıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve Cenk
Bulmuşken mk4'ün sedan versiyonunu da paylaşalım.
Ekli dosyayı görüntüle 10044
Ekli dosyayı görüntüle 10045
Shark anten artık şarttı diyebilirim. Full ledsiz farlara rağmen led gündüz farları olması dikkat çekiyor. Gerçi Türkiye'ye getirirler mi bilinmez. Benzin kapağını sola almışlar. İlk görselde görüldüğü gibi fiesta'dakine benzer bir multimedya ekranı konumlandırması var. Tabii iç mekan biraz daha geniş olduğu için konumlama ve görüntü açısından daha farklı olabilir. Beklemek lazım.
ama nerde o kol açan cinsten silcekler :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41 ve Cenk
Dediğin gibi abi sağ şeritten usulca gidiyordu. Temelde sıkıntı da oradan çıktı zaten :p TR'de sağ şeritte usulca gitmek kesinlikle güvenli değil :D Önünde milletin aniden durduğunu benim gibi önceden anlasa kendini sola atardı veya iyice yavaşlardı. Belki de yavaşlayanlar yeniden yürüyecek zannetti, benim görmediğim kısımda önündekiler feyk atıp çat diye durdular bilemeyiz tabii. Ama sağ şerit tehlikedir :D Neyse ki "usulca" kısmı beni kenara çekip yana yana ambulans aramak durumunda bırakmadı. Aynı bu testleri izler şekilde "hooop hoooop ppaaaaa" diye tezahürat ederek izledim.:)
Ben genelde sol şeridi kullanırım ama orada çok taciz ediyorlar. Orta şeritten nefret ederim hem sağ hem sol aynayı sürekli kontrol ettiriyor. Paranoyak yapıyor adamı Türkiye'de orta şerit. Sağ şeritten de tırsıyorum ortadan gidenler hiç bakmadan sağa dalıyor. Bizim millette sağ dikiz aynası kullanımı yok gibi bir şey :D

Çok şükür ki yüksek hızlarda bir kaza olmamış. Yüksek hız + fazlaca araba kombinasyonundan oldukça tırsıyorum. Bizim millete güvenmediğim için bir şey olsa arkadakiler üstünden geçer. Allah korusun inşaallah.
 
Ben genelde sol şeridi kullanırım ama orada çok taciz ediyorlar. Orta şeritten nefret ederim hem sağ hem sol aynayı sürekli kontrol ettiriyor. Paranoyak yapıyor adamı Türkiye'de orta şerit. Sağ şeritten de tırsıyorum ortadan gidenler hiç bakmadan sağa dalıyor. Bizim millette sağ dikiz aynası kullanımı yok gibi bir şey :D

Çok şükür ki yüksek hızlarda bir kaza olmamış. Yüksek hız + fazlaca araba kombinasyonundan oldukça tırsıyorum. Bizim millete güvenmediğim için bir şey olsa arkadakiler üstünden geçer. Allah korusun inşaallah.

Zonguldak'ta Türkiye genelinde geçerli olan kurallar geçersiz hale gelir yalnız :p
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67 ve Cenk
Zonguldak'ta Türkiye genelinde geçerli olan kurallar geçersiz hale gelir yalnız :p
ashdashdahd Zonguldak'ta neresi boşsa oradan gideceksin. Burada şerit kavramı hala daha pek oturmadı :D Focus'u alırken satış görevlisi bana ' iyi ki şerit takip sistemi yok aracınızda. Zonguldak'ta şerit yok arabalar kafayı yiyor. Müşteriler oldukça şikayetle geliyor bize ' demişti :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...