Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ashdashdahd Zonguldak'ta neresi boşsa oradan gideceksin. Burada şerit kavramı hala daha pek oturmadı :D Focus'u alırken satış görevlisi bana ' iyi ki şerit takip sistemi yok aracınızda. Zonguldak'ta şerit yok arabalar kafayı yiyor. Müşteriler oldukça şikayetle geliyor bize ' demişti :D

Şeridi bırak yol bulabildiğine şükretmek lazım :D :D :D :D
 
Aynen öyle. Bu arada üniversite hastanesinin oradaki tünel çalışması bitti. Değirmen ağzının oradaki viyadükte bitti yol açıldı. Oldukça güzel bir yol olmuş tünelle beraber. Ama o viyadük deli buz yapar kışın :D

denize yakın kısım bile sıkıntıydı, rakım daha da yükseldi. her şey mümkün :D
 
denize yakın kısım bile sıkıntıydı, rakım daha da yükseldi. her şey mümkün :D
Kesinlikle.. Değirmen ağzını geçtikten sonra eski tünellerin olduğu yolda hala daha sağdan gidiyorum, sollarken de temkinli davranıyorum. Yeni tünel açılınca artık duble yol oldu ama burası Zonguldak, manyağın teki yolunu bulur eskisi gibi karşıdan gelir :D
 
yav sen iste dedim, istemezsen sıkıntı yok :D
Ha ok.

Bu arada linç yiyeceksem de yiyeyim, ne olacaksa olsun; direksiyon kutusuna benim de çok salladığım Corsa C'nin o kadar eleştirilen altyapısı var ya, çok net şekilde Leon'dan daha dengeli. Bugün yine Leon'u kullandım. Amortisöründe sıkıntı var mı kontrol etmek için bu sefer bozuk yollarda süspansiyonunu biraz çalıştırarak.kullandım. Amortisörler şimdilik sağlam ama araba bozuk yolda anncak B sınıfı olabiliyor.

1.2tsi motor için de şunu söyleyeyim: "abi bu yeni turbolar candır yeaa çok iyi kaçıyo" diyen arkadaşlar 2dk geri bassın. Kullanırken önümdeki arabadan aklıma gelip ilk eşleştirdiğim direk rakibi Ford Focus'un 1.6 Ti-VCT atmosferik motoru oldu. 1.2tsi motor 2000-5000 rpm arası çekiyor, 1.6 atmosferik 3500-6500 rpm arası çekiyor. Yani doğru devri bilirseniz ikisinin de verimli devir aralığı aşağı yukarı eşit. Aksini iddia edenin yüksek devirlerden haberi yoktur. Ha, az yakıyor diyecek arkadaşlar için de evet, düşük devirle ilerlenirse gerçekten daha az yakıyor. (benim atmosferikten daha az yaktırmam için muhtemelen özel uğraş vermem gerekir) Ama ben bugün dik bayırda Leon 5000rpm'de sağırlaşınca için için isyan ettim (araç sahibi de o sırada 5000rpm'i arabası muhtemelen ilk kez gördüğü için isyandaydı:p). Aynı 1.2 motor hacmine sahip kendi atmosferik arabamla 6000 devirde çıkıyorum ben orayı be :D
 
Son düzenleme:
Kesinlikle.. Değirmen ağzını geçtikten sonra eski tünellerin olduğu yolda hala daha sağdan gidiyorum, sollarken de temkinli davranıyorum. Yeni tünel açılınca artık duble yol oldu ama burası Zonguldak, manyağın teki yolunu bulur eskisi gibi karşıdan gelir :D


akçakoca çıkışı alaplı giriş, ereğli çıkış tüneller bile sıkıntı. bi de giriş çıkışında kamera varmış sanırım. Türkiye'nin ilk vilayeti araba kullanmayn diye anırıyor resmen
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67 ve Cenk
akçakoca çıkışı alaplı giriş, ereğli çıkış tüneller bile sıkıntı. bi de giriş çıkışında kamera varmış sanırım. Türkiye'nin ilk vilayeti araba kullanmayn diye anırıyor resmen
Aynen öyle, ben o yollarda da oldukça tedirgin oluyorum. O tünellerin içinde de giriş ve çıkışında da kameralar var. Yalnız onlar sadece güvenlik kamerası değil. Aynı zamanda radar görevi de üstleniyor. O tüneller de ceza yazılıyor haberin olsun :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Aynen öyle, ben o yollarda da oldukça tedirgin oluyorum. O tünellerin içinde de giriş ve çıkışında da kameralar var. Yalnız onlar sadece güvenlik kamerası değil. Aynı zamanda radar görevi de üstleniyor. O tüneller de ceza yazılıyor haberin olsun :D

he biliyom biliyom :D geçen sene tucsonla gelirken zonguldaktaki arkadaşlar uyardı dikkat ettik :ÇD
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...