Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
he biliyom biliyom :D geçen sene tucsonla gelirken zonguldaktaki arkadaşlar uyardı dikkat ettik :ÇD
Bak yine o tünellerden bahsedince c4 aklıma geldi sövdüm içimden. O nalet tünelin ikincisinde eğim var. Hızı ne zaman sabitlemeye alsam eğimi görünce limiti geçiyordu. Frene basmak zorunda kalıyordum bu sefer de cc devreden çıkıyordu. Lan bir şu Zonguldak bir de c4 ömrümü yedi, manyak yaptı beni :D
 
Ha ok.

Bu arada linç yiyeceksem de yiyeyim, ne olacaksa olsun; direksiyon kutusuna benim de çok salladığım Corsa C'nin o kadar eleştirilen altyapısı var ya, çok net şekilde Leon'dan daha dengeli. Bugün yine Leon'u kullandım. Amortisöründe sıkıntı var mı kontrol etmek için bu sefer bozuk yollarda süspansiyonunu biraz çalıştırarak.kullandım. Amortisörler şimdilik sağlam ama araba bozuk yolda anncak B sınıfı olabiliyor.

1.2tsi motor için de şunu söyleyeyim: "abi bu yeni turbolar candır yeaa çok iyi kaçıyo" diyen arkadaşlar 2dk geri bassın. Kullanırken önümdeki arabadan aklıma gelip ilk eşleştirdiğim direk rakibi Ford Focus'un 1.6 Ti-VCT atmosferik motoru oldu. 1.2tsi motor 2000-5000 rpm arası çekiyor, 1.6 atmosferik 3500-6500 rpm arası çekiyor. Yani doğru devri bilirseniz ikisinin de verimli devir aralığı aşağı yukarı eşit. Aksini iddia edenin yüksek devirlerden haberi yoktur. Ha, az yakıyor diyecek arkadaşlar için de evet, düşük devirle ilerlenirse gerçekten daha az yakıyor. (benim atmosferikten daha az yaktırmam için muhtemelen özel uğraş vermem gerekir) Ama ben bugün dik bayırda Leon 5000rpm'de sağırlaşınca için için isyan ettim (araç sahibi de o sırada 5000rpm'i arabası muhtemelen ilk kez gördüğü için isyandaydı:p). Aynı 1.2 motor hacmine sahip kendi atmosferik arabamla 6000 devirde çıkıyorum ben orayı be :D
Bu forumda bir vag'a bu kadar ancak bu saatte sallanabilir. :)
Şu mesajımı @motorsinann görse de gözleri dolsa. =)
 
Dsg için instada hikaye çekmekle meşgul. Sallayıp duruyor :D
ya dsg'ye hiç girmeyeyim zaten. :D onu ustama bırakayım. Ben direksiyonuna geçince hissettiklerime bakarım. Bugün süspansiyonunu çalıştırdım, sahibi araba ortadan kırılıp ikiye ayrılacak sandı. Haksız değil, bozuk zeminde arabaya yüklenince çok fena foyası meydana çıktı bugün. Test sürüşünde limit denedim zamanında filan ama, yok yani süspansiyonde mesele sadece yol tutuş veya konfor değil. Bozuk yollarda araba isyan etti. :D
Sıkma canını başkan. Nasılsa yarın başakşehir bize saplar değişen bir şey olmaz.
arkama yaslanıp sakin sakin izlemek istediğim bir maç. iyi oynayan kazansın der geçerim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
ya dsg'ye hiç girmeyeyim zaten. :D onu ustama bırakayım. Ben direksiyonuna geçince hissettiklerime bakarım. Bugün süspansiyonunu çalıştırdım, sahibi araba ortadan kırılıp ikiye ayrılacak sandı. Haksız değil, bozuk zeminde arabaya yüklenince çok fena foyası meydana çıktı bugün. Test sürüşünde limit denedim zamanında filan ama, yok yani süspansiyonde mesele sadece yol tutuş veya konfor değil. Bozuk yollarda araba isyan etti. :D

arkama yaslanıp sakin sakin izlemek istediğim bir maç. iyi oynayan kazansın der geçerim.
Emin ol ki o süspansiyon mevzusunda seni benden iyi kimse anlayamaz. En azından şu saatte sohbet başlığında :D En kötü örneklerinden biriyle 3 yıl geçirdim üstelik berbat Zonguldak yollarında. Konforsuzluk yahut limit düşüklüğünü bir kenara bıraktım kesinlikle bir sorun, bir sıkıntı varmış gibi hissettiriyor. Bu böyle olmamalıydı deyip duruyorsun içinden. Hele hele dik konumlandırılan arka koltuk sırtlığıyla birlikte bozuk yolda arkada uzun bir yolculuk yap bakalım otomobil sevgisi kalıyor mu içinde. Ben c4'den sonra süspansiyon mevzusuna bu kadar takık hale geldim. O sebeple araç seçerken tercihlerimde hep 1.kriterdir bu mevzu. Dediğim gibi üzer, otomobil sevgini öldürür, arabadan soğutur insanı :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67 ve bt
Emin ol ki o süspansiyon mevzusunda seni benden iyi kimse anlayamaz. En azından şu saatte sohbet başlığında :D En kötü örneklerinden biriyle 3 yıl geçirdim üstelik berbat Zonguldak yollarında. Konforsuzluk yahut limit düşüklüğünü bir kenara bıraktım kesinlikle bir sorun, bir sıkıntı varmış gibi hissettiriyor. Bu böyle olmamalıydı deyip duruyorsun içinden. Hele hele dik konumlandırılan arka koltuk sırtlığıyla birlikte bozuk yolda arkada uzun bir yolculuk yap bakalım otomobil sevgisi kalıyor mu içinde. Ben c4'den sonra süspansiyon mevzusuna bu kadar takık hale geldim. O sebeple araç seçerken tercihlerimde hep 1.kriterdir bu mevzu. Dediğim gibi üzer, otomobil sevgini öldürür, arabadan soğutur insanı :D
Benim bir isyanım da Golf'te durumun böyle olmamasına. Arabanın neresinden çalıyorlar bilmiyorum. Mk2'den sonra bu hiç olmadı ya. Yazıklar olsun bu vosvagene. İtalyanlara benzer Akdeniz ateşi ruhu taşıyan markayı aldılar, modellerin her yeni jenerasyonunda itina ile biraz daha bitirdiler, hem ruhsuz hem de kalitesiz bir marka yarattılar. Arabanın bayıldığım tek noktası var: Geri vitese takınca sağ dikiz aynası iniyor o çoğgüzel bak :)
 
Neyse sabaha buralar hareketlenir, ben de artık yatayım. Uyanık arkadaşlara iyi geceler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Benim bir isyanım da Golf'te durumun böyle olmamasına. Arabanın neresinden çalıyorlar bilmiyorum. Mk2'den sonra bu hiç olmadı ya. Yazıklar olsun bu vosvagene. İtalyanlara benzer Akdeniz ateşi ruhu taşıyan markayı aldılar, modellerin her yeni jenerasyonunda itina ile biraz daha bitirdiler, hem ruhsuz hem de kalitesiz bir marka yarattılar. Arabanın bayıldığım tek noktası var: Geri vitese takınca sağ dikiz aynası iniyor o çoğgüzel bak :)
Golf'ün amortisörleri kesinlikle daha kaliteli. Hatta tdi versiyonda kullanılan amortisör kalitesi c segmentte en iyisi diyebilirim. Çalışma aralığı çok geniş ve sessiz bir amortisör. Seat'ın eski versiyonları çok kaliteliydi ama otomobillerde oyuncak beklentisi arttıkça altyapıdan çalmaya başladılar. Bunca yıl rakiplerinden daha ucuz ama nispeten onlar kadar dolu, hatta yer yer daha dolu bir otomobil ancak bu şekilde satılırdı. Seat'ın geldiği nokta gerçekten beni de üzüyor. Skoda'da kaliteyi bu kadar bozmadılar ama seat harcandı diyebilirim. Eski kasa jetta'nın dolu versiyonunda vardı dikiz aynası muhabbeti ki en çok focus'da arıyorum bunu. Tamam 4 taraflı sensör beni kurtarıyor ama dikiz aynaları küçük olduğu için yere inmesi oldukça pratik olurdu benim için.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56 ve bt
Benim bir isyanım da Golf'te durumun böyle olmamasına. Arabanın neresinden çalıyorlar bilmiyorum. Mk2'den sonra bu hiç olmadı ya. Yazıklar olsun bu vosvagene. İtalyanlara benzer Akdeniz ateşi ruhu taşıyan markayı aldılar, modellerin her yeni jenerasyonunda itina ile biraz daha bitirdiler, hem ruhsuz hem de kalitesiz bir marka yarattılar. Arabanın bayıldığım tek noktası var: Geri vitese takınca sağ dikiz aynası iniyor o çoğgüzel bak :)
Golf amortisörü-yay yapalım sonuçta hepsi mqb[emoji2]
Şaka maka a3 amortisörleri ve yayları uyumlu olur mu acaba

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...