Ha ok.
Bu arada linç yiyeceksem de yiyeyim, ne olacaksa olsun; direksiyon kutusuna benim de çok salladığım Corsa C'nin o kadar eleştirilen altyapısı var ya, çok net şekilde Leon'dan daha dengeli. Bugün yine Leon'u kullandım. Amortisöründe sıkıntı var mı kontrol etmek için bu sefer bozuk yollarda süspansiyonunu biraz çalıştırarak.kullandım. Amortisörler şimdilik sağlam ama araba bozuk yolda anncak B sınıfı olabiliyor.
1.2tsi motor için de şunu söyleyeyim: "abi bu yeni turbolar candır yeaa çok iyi kaçıyo" diyen arkadaşlar 2dk geri bassın. Kullanırken önümdeki arabadan aklıma gelip ilk eşleştirdiğim direk rakibi Ford Focus'un 1.6 Ti-VCT atmosferik motoru oldu. 1.2tsi motor 2000-5000 rpm arası çekiyor, 1.6 atmosferik 3500-6500 rpm arası çekiyor. Yani doğru devri bilirseniz ikisinin de verimli devir aralığı aşağı yukarı eşit. Aksini iddia edenin yüksek devirlerden haberi yoktur. Ha, az yakıyor diyecek arkadaşlar için de evet, düşük devirle ilerlenirse gerçekten daha az yakıyor. (benim atmosferikten daha az yaktırmam için muhtemelen özel uğraş vermem gerekir) Ama ben bugün dik bayırda Leon 5000rpm'de sağırlaşınca için için isyan ettim (araç sahibi de o sırada 5000rpm'i arabası muhtemelen ilk kez gördüğü için isyandaydı

). Aynı 1.2 motor hacmine sahip kendi atmosferik arabamla 6000 devirde çıkıyorum ben orayı be