Orası öyle tabii ama segmenti sadece şasi ve büyüklük belirlemiyor. Segmentin büyüklüğüne göre de araçların süspansiyon sistemleri, geometrileri, direksiyon sistemleri, yalıtım teknikleri v.s her şey değişiyor. Mesela 5008'in bozuk yol ve çukur performansı 3008'den daha iyi halde. Platformların temeli ortak oluyor ama segment değiştikçe ayrışıyorlar. Mesela golf ve passat mqb platformunda ama golf, passat'ın yol tutuşunun yarısına bile sahip değil. Hatta ve hatta passat lift off yapıp hafif ve tatlı şekilde arkayı bile getirebiliyor. Bunları sadece şasiye bağlamak olmaz ama şasinin de birbirinden farklı olduğunu gösteriyor. Eğer modüler platformlarda şasileri birbirinden ayıran sadece uzunluk, genişlik gibi kavramlar olsaydı segmentlerin hepsi yok olurdu. Kafadan modüler platforma sahip bir c ve d segment şasisinin bile burulma dirençleri birbirinden farklıdır.