Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bizim de süspansiyonlar sıfır. Motor on numara bu havalarda didimde tek marş çalışıyor canavar. Kaporta masrafı var bir de frenler ve sanziman. Elektronik de komple soydurup yaptırabiliriz sigortaları yukarı doğru gerdirerek sabitledim normal bantla. Korna bi var bi yok falan :)

Elektrik aksam benim de elden geçti, şanzıman frenler iyiydi. debriyaj baskı balata yapıldı geçen ay, onlara da 1000 lira yazabilirim :)
 
Aman abim gemi boyamayla araba boyamanın uzaktan yakından alakası yok. Araba boyamak çok ince işçilik ister. Napacak abi arabayı tersaneye götürüp gemiye yaptığı gibi kumlama mı yapacak önceden :D


Bunu bi benim enişte söyler, bi de Eren söyler :D
Şimdi bir daha izliyorum da, sürüş zevkinde sürücüyü eğlendirmede zirvede iki araç diyo şsladfjkşlsdfs Leon'a diyorasjaigşkjahahahhaa Mazda 3 daha sert diyorasşdfjaagkşas
Onu bırak, yüksek seste yalıtımına sallamış Mazda'nın. Onu bizim evde bile diyen yok. "Sezar'ın hakkı Sezar'a" diyor en taraflısı. :D Leon daha konforluymuş kasifjlsids

Leon'un direksiyonu sahibiyle çok iyi iletişime geçiyor. Aha böyle :D
Ya haykirdim efsane
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

şekli biçmi şöyle olup tamir takımı olan Alfa romeo 156 ve 147'lerin twinspark motorlarında en çok bozulan parçasıdır.

varyatör tanımı olarak bi sitede bi yorumda (tam olarak şurası)

varyatör, motorun 2500 d/d'den sonra eksantrik açılarını değiştirerek avans ayarını sağlayan mekanik bir uygulamadır. Bu sistem motorun gaz taleplerine göre her devirdeki yakıt tüketimi ve performansı dengelenmeyi amaçlar.bmw'de vanos ,honda'da vtec ,toyota'da vvti gibi isimlerle adlandırılır.

denilmiştir. En net yorum budur.

techturkey'den daha önce aldığım bi yorumda da der ki


Her marka araçta olduğu gibi elbette Alfa’larda da bazı kronik sorunlar ve hassas parçalar vardır. Twinspark motorlar için başı çeken sorun varyatör adı verilen motor parçasıdır. Motorun torkunu belli bir devir aralığında düzenli dağıtmayı ve çekiş gücünün devamlılığını sağlamayı amaçlayan bu parça yağsız kaldığı durumda bozulmaktadır. Her ne kadar bu parçanin bozulmasi motorun işleyişini ve performansını etkilemese de ilk çalışma anında çıkardığı ses rahatsız edebilmektedir. Ancak bu sorunda çözülmüştür.. Varyatör değişiminde servislerin taktıkları “Valf” sayesinde Varyatörün ömrü 50.000 km. ve üzerinde seyretmektedir..



Öyle işte :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Hepsiburadadan black&decker araç içi süpürge aldım bozuk çıktı ve çok kötü paketlemişler sanırım değişim değil iade isteyeceğim heves edip iyisini alıyorum soğutuyorlar :( http://www.hepsiburada.com/blackdecker-nv1200av-12v125watt-arac-supurgesi-p-OTKALNV1200AV
Arkadasim bu arada sana gelen urun Black & Decker mi yoksa Black + Decker mi?
Black + Decker ayni markanin 2. kalite urunudur, butun aciklamalarda "&" seklinde ama fotolar "+"
Yani sana gelen urun eger "+" ise hatta sikayette bulunup satici yorumlarinda da bunu belirtirseniz cok iyi olur.
Milleti enayi yerine koymaktan baska birsey degil bu !!!
 
şekli biçmi şöyle olup tamir takımı olan Alfa romeo 156 ve 147'lerin twinspark motorlarında en çok bozulan parçasıdır.

varyatör tanımı olarak bi sitede bi yorumda (tam olarak şurası)

varyatör, motorun 2500 d/d'den sonra eksantrik açılarını değiştirerek avans ayarını sağlayan mekanik bir uygulamadır. Bu sistem motorun gaz taleplerine göre her devirdeki yakıt tüketimi ve performansı dengelenmeyi amaçlar.bmw'de vanos ,honda'da vtec ,toyota'da vvti gibi isimlerle adlandırılır.

denilmiştir. En net yorum budur.

techturkey'den daha önce aldığım bi yorumda da der ki


Her marka araçta olduğu gibi elbette Alfa’larda da bazı kronik sorunlar ve hassas parçalar vardır. Twinspark motorlar için başı çeken sorun varyatör adı verilen motor parçasıdır. Motorun torkunu belli bir devir aralığında düzenli dağıtmayı ve çekiş gücünün devamlılığını sağlamayı amaçlayan bu parça yağsız kaldığı durumda bozulmaktadır. Her ne kadar bu parçanin bozulmasi motorun işleyişini ve performansını etkilemese de ilk çalışma anında çıkardığı ses rahatsız edebilmektedir. Ancak bu sorunda çözülmüştür.. Varyatör değişiminde servislerin taktıkları “Valf” sayesinde Varyatörün ömrü 50.000 km. ve üzerinde seyretmektedir..



Öyle işte :)
Arızalandığında dizel araç gibi ses yapıyor diyorlardı. Senin arabanın testinde motordan gelen garip ses bundan ötürü olabilir diye düşündüm. Bozulunca sadece ses yapıyor diyorlar o doğru mu?
 
şekli biçmi şöyle olup tamir takımı olan Alfa romeo 156 ve 147'lerin twinspark motorlarında en çok bozulan parçasıdır.

varyatör tanımı olarak bi sitede bi yorumda (tam olarak şurası)

varyatör, motorun 2500 d/d'den sonra eksantrik açılarını değiştirerek avans ayarını sağlayan mekanik bir uygulamadır. Bu sistem motorun gaz taleplerine göre her devirdeki yakıt tüketimi ve performansı dengelenmeyi amaçlar.bmw'de vanos ,honda'da vtec ,toyota'da vvti gibi isimlerle adlandırılır.

denilmiştir. En net yorum budur.

techturkey'den daha önce aldığım bi yorumda da der ki


Her marka araçta olduğu gibi elbette Alfa’larda da bazı kronik sorunlar ve hassas parçalar vardır. Twinspark motorlar için başı çeken sorun varyatör adı verilen motor parçasıdır. Motorun torkunu belli bir devir aralığında düzenli dağıtmayı ve çekiş gücünün devamlılığını sağlamayı amaçlayan bu parça yağsız kaldığı durumda bozulmaktadır. Her ne kadar bu parçanin bozulmasi motorun işleyişini ve performansını etkilemese de ilk çalışma anında çıkardığı ses rahatsız edebilmektedir. Ancak bu sorunda çözülmüştür.. Varyatör değişiminde servislerin taktıkları “Valf” sayesinde Varyatörün ömrü 50.000 km. ve üzerinde seyretmektedir..



Öyle işte :)


@Sailor


şu da sıkıntılı varyatör :)
 
Arızalandığında dizel araç gibi ses yapıyor diyorlardı. Senin arabanın testinde motordan gelen garip ses bundan ötürü olabilir diye düşündüm. Bozulunca sadece ses yapıyor diyorlar o doğru mu?

Yeap, normal ilk çalışma sesi zaten dizele benzer, benim arabada biraz fazla gibi geldi gittim tamircime, sıfır varyatörü değişen araba çalıştırdı benimkiyle çok fark yok. Yani henüz gideri var benim varyatörün :) Zaten geçen sene tamir kitiyle onarılmış

edit: tamir edilmiş hali

 
  • Beğeni
Tepkiler: At
Yeap, normal ilk çalışma sesi zaten dizele benzer, benim arabada biraz fazla gibi geldi gittim tamircime, sıfır varyatörü değişen araba çalıştırdı benimkiyle çok fark yok. Yani henüz gideri var benim varyatörün :) Zaten geçen sene tamir kitiyle onarılmış

edit: tamir edilmiş hali

Abi zaten varyatörsüzler 105 hp parça bozulsa 15 hp eksilse gündelik kullanımda fark etmessin. Ben milletin neden bu kadar çok dert ettiğini anlayamıyom bu yüzden. Neyse nassınız millet
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Abi zaten varyatörsüzler 105 hp parça bozulsa 15 hp eksilse gündelik kullanımda fark etmessin. Ben milletin neden bu kadar çok dert ettiğini anlayamıyom bu yüzden. Neyse nassınız millet

Yok la öyle dsg şeysi gibi dert edilen bişi değil, ama alfa romeo'lar hassas araba falan deniyor ya o bakımdan
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer ve At
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...