Şimdi sıkı tutturdular adamım https://www.instagram.com/p/Bd8bKZHHlz3/
Şimdi sıkı tutturdular adamım https://www.instagram.com/p/Bd8bKZHHlz3/
BenGece gece opel konusunda aydınlanmak isteyen var mı yoksa sabaha mı saklayayım
Akıt gelsin.Gece gece opel konusunda aydınlanmak isteyen var mı yoksa sabaha mı saklayayım
Değiştirirler aga, donanımı da değiştirirler. Bu kadar çok filo aracı satılınca biz buna kapaklı teneke jant koyalım derler. Firmalar nereden çalacağını bilemiyor.Özellikle İstanbul'da oturanların önümüzdeki yıllarda sık sık görecekleri ' şirket spec ' dediğimiz mk4 focus diyelim.. ( Kapak jant muhtemelen test aracına özel. Malum şuan en boş focus bile çelik jantlı. Yenisinde de bunu değiştirmezler diye düşünüyorum )
Ekli dosyayı görüntüle 10808
Kaynak ; https://www.focusclubtr.com/topic/11548-2018-yeni-kasa-mk4-focus-test-ediliyor-casus-çekimler/?page=27&tab=comments#comment-456713
Hah işte tam olarak bunu diyorum forumda. Leon benim gözümde hacmi genişletilmiş B sınıfı bir otomobildir diye her yerde yazıyordum, yalnız değilmişimBizde 1.4 tsi high.dsg golf6 var. Ondan inip arkadaşın 2017 model leon 1.6 tdi style dsg aracını sürdüğümde b sınıfı araç sürüyor hissi uyandırmıştı bende. Arkadaş astra h tan geçti bin pişman tek tesellisi dizel otomatik olması. ...
Trabzon başlı başına sıkıntılı bi pist bunu herkes biliyor ama heyet raporu çıkmadan bi sey demek cok zor. Benim tek aklima takilan sey uçak indikten sonra hic bir taksi yoluna girmeyip pistin sonuna kadar gitmesi üstüne de sağa gitmek yerine sola yönelmesi. Tabi bu yönelme pilotlar mi yoksa teknik bi sorundan ötürü mü o bilinmiyor işte@maximaorhan abi trabzonda ki uçak kazası hakkında ne düşünüyorsun teknik olarak nasıl olmuştur kaza ?
Fren sistemi sıkıntısı ihtimali görüyorum o kazada. Patlamış frenler gevşemişse ve sağ tarafın fren en sonunda tamamen boşalıp sol taraf son dermanıyla biraz tuttuysa olaydaki gibi bir dönüş yaşanabilir. Makul bir kurgu oldu mu?Trabzon başlı başına sıkıntılı bi pist bunu herkes biliyor ama heyet raporu çıkmadan bi sey demek cok zor. Benim tek aklima takilan sey uçak indikten sonra hic bir taksi yoluna girmeyip pistin sonuna kadar gitmesi üstüne de sağa gitmek yerine sola yönelmesi. Tabi bu yönelme pilotlar mi yoksa teknik bi sorundan ötürü mü o bilinmiyor işte
mk3,5'un en boş modelinde, yani şirket spec dediğimiz modelde çelik janta geçince, yenisinin boş paketini tekrar kapak janta döndürmezler herhalde diye düşündüm. Ama tabii Ford'un Türkiye'ye ve diğer Dünya ülkelerine sunduğu modellerin özellikleri epeyce değişim gösterebildiği için Otosan yine bir halt yeyip kapak jantlı bile getirebilir, olabilir yani inanırım.Değiştirirler aga, donanımı da değiştirirler. Bu kadar çok filo aracı satılınca biz buna kapaklı teneke jant koyalım derler. Firmalar nereden çalacağını bilemiyor.
O değil de, eskiden bir dergiyle Focus'un isim hakkı nedeniyle mahkemelik olmuştu bu Ford değil mi? Keşke bunları da Escort olarak üretseler derim kendi kendime. Ama Mk1 Focus da Escort'tan çok çok farklı bir arabaydı. Biraz mecburiyet vardı. Şimdikilerin adını tekrar Escort yapsalar artık yadırganmazmk3,5'un en boş modelinde, yani şirket spec dediğimiz modelde çelik janta geçince, yenisinin boş paketini tekrar kapak janta döndürmezler herhalde diye düşündüm. Ama tabii Ford'un Türkiye'ye ve diğer Dünya ülkelerine sunduğu modellerin özellikleri epeyce değişim gösterebildiği için Otosan yine bir halt yeyip kapak jantlı bile getirebilir, olabilir yani inanırım.
Bende öyle bir mahkemelik durum hatırlıyor gibiyim ama tam anımsayadım. Netten araştırmak lazım Escort zamanının gerçekten güzel otomobiliydi. Türkiye'de de oldukça sattı. Ama daha iyi altyapı ve özellikle segmente ilk defa getirilen arka bağımsız süspansiyonun tanıtımı için yeni bir isimle çıkması gerekiyordu ki focus ismi de biraz oradan gelir. Vallahi şimdikilerin adını Escort yaparlar mı bilemem ama bir dedikoduya göre Ford'un Escort'u tekrar üretme gibi bir düşüncesi varmışO değil de, eskiden bir dergiyle Focus'un isim hakkı nedeniyle mahkemelik olmuştu bu Ford değil mi? Keşke bunları da Escort olarak üretseler derim kendi kendime. Ama Mk1 Focus da Escort'tan çok çok farklı bir arabaydı. Biraz mecburiyet vardı. Şimdikilerin adını tekrar Escort yapsalar artık yadırganmaz
Ya şu mk2'ye bir baksana. Focus mu dersin Escort mu Güncel Focus RS'e baksana, Escort Cosworth ruhu taşımıyor mu arka spoiler'ler filan?Bende öyle bir mahkemelik durum hatırlıyor gibiyim ama tam anımsayadım. Netten araştırmak lazım Escort zamanının gerçekten güzel otomobiliydi. Türkiye'de de oldukça sattı. Ama daha iyi altyapı ve özellikle segmente ilk defa getirilen arka bağımsız süspansiyonun tanıtımı için yeni bir isimle çıkması gerekiyordu ki focus ismi de biraz oradan gelir. Vallahi şimdikilerin adını Escort yaparlar mı bilemem ama bir dedikoduya göre Ford'un Escort'u tekrar üretme gibi bir düşüncesi varmış
Aynen öyle.. Ama zaten focus daha gelişmiş bir model olsa da Escort'un mirasını taşıyor. Keza Cosworth'de tam bir pist makinesiydi ki sürüş keyfi de ona göre ayarlanmıştı. Zira günlük kullanıma uygunluk mottosuyla günümüz hothatch'leri üretiliyor olsa da Cosworth'ün mirasçısı gibi Rs'in de doğal ortamı pist. O sebeple dediğin gibi olması çok normal Şimdi yeni Escort üretilirse eğer muhtemelen b ve c segment arasında konumlandırılacak bir araç olacak. O sebeple bazı şeyler tadında güzeldir diyerek tekrar üretilmesine, özellikle b ve c arası bir araç olarak üretilmesine içim el vermiyorYa şu mk2'ye bir baksana. Focus mu dersin Escort mu Güncel Focus RS'e baksana, Escort Cosworth ruhu taşımıyor mu arka spoiler'ler filan?
Yok yok, Focus'un yerine Escort diyorum. Öyle düşük seviye olmasın. Mk4 Egea gibi geliyor. Nerede kaldı Focus'un özgünlüğü? Daha fazla yıpratmadan Escort yapsalar bence daha iyi. Çünkü Focus artık Mk1'deki kedi gibi çeviklikten ziyade Escort gibi iyi yol tutan, konforlu ve oturaklı bir hal aldı.Aynen öyle.. Ama zaten focus daha gelişmiş bir model olsa da Escort'un mirasını taşıyor. Keza Cosworth'de tam bir pist makinesiydi ki sürüş keyfi de ona göre ayarlanmıştı. Zira günlük kullanıma uygunluk mottosuyla günümüz hothatch'leri üretiliyor olsa da Cosworth'ün mirasçısı gibi Rs'in de doğal ortamı pist. O sebeple dediğin gibi olması çok normal Şimdi yeni Escort üretilirse eğer muhtemelen b ve c segment arasında konumlandırılacak bir araç olacak. O sebeple bazı şeyler tadında güzeldir diyerek tekrar üretilmesine, özellikle b ve c arası bir araç olarak üretilmesine içim el vermiyor
Aslında focus'un ilk nesline göre şuan ki kasasının oldukça değişim göstermiş olması, çevikliğin ortadan kaldırılıp yol tutmaya devam eden, nispeten daha konforlu ve oturaklı bir otomobil olması Ford'un değil de müşterilerin isteğiydi birazda. Fark edilirse eğer mk1'den sonra mk2'de de aynı sertlik devam etti. Mk3 ile bu biraz daha törpülenip konfora itildi, mk3,5'la da daha fazla yalıtım ve biraz daha konfor ile başka noktaya geldi. Ford'a kalsa aynı çevikliği devam ettirirdi ama müşteriler bundan şikayetçi olmuş. Ford'un o zamanlar ki Ceo'sunun açıklamaları bu şekildeydi. O sebeple müşteri talepleri doğrultusunda aracı değiştirdiler. Muhtemelen mk4 focus'da şuana kadar üretilmiş en konforlu focus olacaktır diye tahmin ediyorum. Bununla beraber tabii şasenin de eğlenceye yönelik meziyeti sabit tutuldu hep. Bu da aslında Escort'un genlerinden gelen bir şey.Yok yok, Focus'un yerine Escort diyorum. Öyle düşük seviye olmasın. Mk4 Egea gibi geliyor. Nerede kaldı Focus'un özgünlüğü? Daha fazla yıpratmadan Escort yapsalar bence daha iyi. Çünkü Focus artık Mk1'deki kedi gibi çeviklikten ziyade Escort gibi iyi yol tutan, konforlu ve oturaklı bir hal aldı.
Üzerinde taşıdığı nitelikler hep Escort'un özellikleri, yanlış mıyım?
Yani diyorsun ki müşteri Focus'u değil Escort'u istemiş O bu değil de, şöyle atmosferik seçeneğiyle ciğerli bir versiyonunu koysunlar yine ürün gamına be. Bir gün param olursa düşünürüm öyle bir versiyonunu. Hepsi Ecoboost olursa kahrolurum.Aslında focus'un ilk nesline göre şuan ki kasasının oldukça değişim göstermiş olması, çevikliğin ortadan kaldırılıp yol tutmaya devam eden, nispeten daha konforlu ve oturaklı bir otomobil olması Ford'un değil de müşterilerin isteğiydi birazda. Fark edilirse eğer mk1'den sonra mk2'de de aynı sertlik devam etti. Mk3 ile bu biraz daha törpülenip konfora itildi, mk3,5'la da daha fazla yalıtım ve biraz daha konfor ile başka noktaya geldi. Ford'a kalsa aynı çevikliği devam ettirirdi ama müşteriler bundan şikayetçi olmuş. Ford'un o zamanlar ki Ceo'sunun açıklamaları bu şekildeydi. O sebeple müşteri talepleri doğrultusunda aracı değiştirdiler. Muhtemelen mk4 focus'da şuana kadar üretilmiş en konforlu focus olacaktır diye tahmin ediyorum. Bununla beraber tabii şasenin de eğlenceye yönelik meziyeti sabit tutuldu hep. Bu da aslında Escort'un genlerinden gelen bir şey.
Dediğin gibi Focus'un ilk nesli ile şuan ki nesli arasında sürüş karakteri açısından fark var. Bu farkla beraber Focus ismini tekrar Escort yaparlar mı ? Focus'un satışları düşerse, tercih edilme noktasında ciddi azalış olursa belki. Ama benim için isminin Focus yahut Escort olması çok önemli değil. Yeter ki sürüşten çalmasınlar
Kız olsan bende evli olmasam öperdim. Araştırmacı, meraklı, okuduğu ile kalmayan insanları severim..
Alzheimer hastası dedem de birkaç gün önce 2 gün sonra bayram diyordu , 2 gün (dün) sonra hakka yürüdü . Allah gerçek bayramı görmeyi hepimize nasip etsin .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun.Alzheimer hastası dedem de birkaç gün önce 2 gün sonra bayram diyordu , 2 gün (dün) sonra hakka yürüdü . Allah gerçek bayramı görmeyi hepimize nasip etsin .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Trabzon başlı başına sıkıntılı bi pist bunu herkes biliyor ama heyet raporu çıkmadan bi sey demek cok zor. Benim tek aklima takilan sey uçak indikten sonra hic bir taksi yoluna girmeyip pistin sonuna kadar gitmesi üstüne de sağa gitmek yerine sola yönelmesi. Tabi bu yönelme pilotlar mi yoksa teknik bi sorundan ötürü mü o bilinmiyor işte