Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Özellikle İstanbul'da oturanların önümüzdeki yıllarda sık sık görecekleri ' şirket spec ' dediğimiz mk4 focus diyelim.. ( Kapak jant muhtemelen test aracına özel. Malum şuan en boş focus bile çelik jantlı. Yenisinde de bunu değiştirmezler diye düşünüyorum )
Ekli dosyayı görüntüle 10808
Kaynak ; https://www.focusclubtr.com/topic/11548-2018-yeni-kasa-mk4-focus-test-ediliyor-casus-çekimler/?page=27&tab=comments#comment-456713
Değiştirirler aga, donanımı da değiştirirler. Bu kadar çok filo aracı satılınca biz buna kapaklı teneke jant koyalım derler. Firmalar nereden çalacağını bilemiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bizde 1.4 tsi high.dsg golf6 var. Ondan inip arkadaşın 2017 model leon 1.6 tdi style dsg aracını sürdüğümde b sınıfı araç sürüyor hissi uyandırmıştı bende. Arkadaş astra h tan geçti bin pişman tek tesellisi dizel otomatik olması. ...
Hah işte tam olarak bunu diyorum forumda. Leon benim gözümde hacmi genişletilmiş B sınıfı bir otomobildir diye her yerde yazıyordum, yalnız değilmişim :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mustafak
@maximaorhan abi trabzonda ki uçak kazası hakkında ne düşünüyorsun teknik olarak nasıl olmuştur kaza ?
Trabzon başlı başına sıkıntılı bi pist bunu herkes biliyor ama heyet raporu çıkmadan bi sey demek cok zor. Benim tek aklima takilan sey uçak indikten sonra hic bir taksi yoluna girmeyip pistin sonuna kadar gitmesi üstüne de sağa gitmek yerine sola yönelmesi. Tabi bu yönelme pilotlar mi yoksa teknik bi sorundan ötürü mü o bilinmiyor işte
 
Trabzon başlı başına sıkıntılı bi pist bunu herkes biliyor ama heyet raporu çıkmadan bi sey demek cok zor. Benim tek aklima takilan sey uçak indikten sonra hic bir taksi yoluna girmeyip pistin sonuna kadar gitmesi üstüne de sağa gitmek yerine sola yönelmesi. Tabi bu yönelme pilotlar mi yoksa teknik bi sorundan ötürü mü o bilinmiyor işte
Fren sistemi sıkıntısı ihtimali görüyorum o kazada. Patlamış frenler gevşemişse ve sağ tarafın fren en sonunda tamamen boşalıp sol taraf son dermanıyla biraz tuttuysa olaydaki gibi bir dönüş yaşanabilir. Makul bir kurgu oldu mu?
 
Değiştirirler aga, donanımı da değiştirirler. Bu kadar çok filo aracı satılınca biz buna kapaklı teneke jant koyalım derler. Firmalar nereden çalacağını bilemiyor.
mk3,5'un en boş modelinde, yani şirket spec dediğimiz modelde çelik janta geçince, yenisinin boş paketini tekrar kapak janta döndürmezler herhalde diye düşündüm. Ama tabii Ford'un Türkiye'ye ve diğer Dünya ülkelerine sunduğu modellerin özellikleri epeyce değişim gösterebildiği için Otosan yine bir halt yeyip kapak jantlı bile getirebilir, olabilir yani inanırım.
 
mk3,5'un en boş modelinde, yani şirket spec dediğimiz modelde çelik janta geçince, yenisinin boş paketini tekrar kapak janta döndürmezler herhalde diye düşündüm. Ama tabii Ford'un Türkiye'ye ve diğer Dünya ülkelerine sunduğu modellerin özellikleri epeyce değişim gösterebildiği için Otosan yine bir halt yeyip kapak jantlı bile getirebilir, olabilir yani inanırım.
O değil de, eskiden bir dergiyle Focus'un isim hakkı nedeniyle mahkemelik olmuştu bu Ford değil mi? :D Keşke bunları da Escort olarak üretseler derim kendi kendime. Ama Mk1 Focus da Escort'tan çok çok farklı bir arabaydı. Biraz mecburiyet vardı. Şimdikilerin adını tekrar Escort yapsalar artık yadırganmaz :)
 
O değil de, eskiden bir dergiyle Focus'un isim hakkı nedeniyle mahkemelik olmuştu bu Ford değil mi? :D Keşke bunları da Escort olarak üretseler derim kendi kendime. Ama Mk1 Focus da Escort'tan çok çok farklı bir arabaydı. Biraz mecburiyet vardı. Şimdikilerin adını tekrar Escort yapsalar artık yadırganmaz :)
Bende öyle bir mahkemelik durum hatırlıyor gibiyim ama tam anımsayadım. Netten araştırmak lazım :D Escort zamanının gerçekten güzel otomobiliydi. Türkiye'de de oldukça sattı. Ama daha iyi altyapı ve özellikle segmente ilk defa getirilen arka bağımsız süspansiyonun tanıtımı için yeni bir isimle çıkması gerekiyordu ki focus ismi de biraz oradan gelir. Vallahi şimdikilerin adını Escort yaparlar mı bilemem ama bir dedikoduya göre Ford'un Escort'u tekrar üretme gibi bir düşüncesi varmış :)
 
Bende öyle bir mahkemelik durum hatırlıyor gibiyim ama tam anımsayadım. Netten araştırmak lazım :D Escort zamanının gerçekten güzel otomobiliydi. Türkiye'de de oldukça sattı. Ama daha iyi altyapı ve özellikle segmente ilk defa getirilen arka bağımsız süspansiyonun tanıtımı için yeni bir isimle çıkması gerekiyordu ki focus ismi de biraz oradan gelir. Vallahi şimdikilerin adını Escort yaparlar mı bilemem ama bir dedikoduya göre Ford'un Escort'u tekrar üretme gibi bir düşüncesi varmış :)
Ya şu mk2'ye bir baksana. Focus mu dersin Escort mu :D Güncel Focus RS'e baksana, Escort Cosworth ruhu taşımıyor mu arka spoiler'ler filan?
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer ve Cenk
Ya şu mk2'ye bir baksana. Focus mu dersin Escort mu :D Güncel Focus RS'e baksana, Escort Cosworth ruhu taşımıyor mu arka spoiler'ler filan?
Aynen öyle.. Ama zaten focus daha gelişmiş bir model olsa da Escort'un mirasını taşıyor. Keza Cosworth'de tam bir pist makinesiydi ki sürüş keyfi de ona göre ayarlanmıştı. Zira günlük kullanıma uygunluk mottosuyla günümüz hothatch'leri üretiliyor olsa da Cosworth'ün mirasçısı gibi Rs'in de doğal ortamı pist. O sebeple dediğin gibi olması çok normal :D Şimdi yeni Escort üretilirse eğer muhtemelen b ve c segment arasında konumlandırılacak bir araç olacak. O sebeple bazı şeyler tadında güzeldir diyerek tekrar üretilmesine, özellikle b ve c arası bir araç olarak üretilmesine içim el vermiyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Aynen öyle.. Ama zaten focus daha gelişmiş bir model olsa da Escort'un mirasını taşıyor. Keza Cosworth'de tam bir pist makinesiydi ki sürüş keyfi de ona göre ayarlanmıştı. Zira günlük kullanıma uygunluk mottosuyla günümüz hothatch'leri üretiliyor olsa da Cosworth'ün mirasçısı gibi Rs'in de doğal ortamı pist. O sebeple dediğin gibi olması çok normal :D Şimdi yeni Escort üretilirse eğer muhtemelen b ve c segment arasında konumlandırılacak bir araç olacak. O sebeple bazı şeyler tadında güzeldir diyerek tekrar üretilmesine, özellikle b ve c arası bir araç olarak üretilmesine içim el vermiyor :D
Yok yok, Focus'un yerine Escort diyorum. Öyle düşük seviye olmasın. Mk4 Egea gibi geliyor. :D Nerede kaldı Focus'un özgünlüğü? Daha fazla yıpratmadan Escort yapsalar bence daha iyi. Çünkü Focus artık Mk1'deki kedi gibi çeviklikten ziyade Escort gibi iyi yol tutan, konforlu ve oturaklı bir hal aldı.
Üzerinde taşıdığı nitelikler hep Escort'un özellikleri, yanlış mıyım?:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yok yok, Focus'un yerine Escort diyorum. Öyle düşük seviye olmasın. Mk4 Egea gibi geliyor. :D Nerede kaldı Focus'un özgünlüğü? Daha fazla yıpratmadan Escort yapsalar bence daha iyi. Çünkü Focus artık Mk1'deki kedi gibi çeviklikten ziyade Escort gibi iyi yol tutan, konforlu ve oturaklı bir hal aldı.
Üzerinde taşıdığı nitelikler hep Escort'un özellikleri, yanlış mıyım?:)
Aslında focus'un ilk nesline göre şuan ki kasasının oldukça değişim göstermiş olması, çevikliğin ortadan kaldırılıp yol tutmaya devam eden, nispeten daha konforlu ve oturaklı bir otomobil olması Ford'un değil de müşterilerin isteğiydi birazda. Fark edilirse eğer mk1'den sonra mk2'de de aynı sertlik devam etti. Mk3 ile bu biraz daha törpülenip konfora itildi, mk3,5'la da daha fazla yalıtım ve biraz daha konfor ile başka noktaya geldi. Ford'a kalsa aynı çevikliği devam ettirirdi ama müşteriler bundan şikayetçi olmuş. Ford'un o zamanlar ki Ceo'sunun açıklamaları bu şekildeydi. O sebeple müşteri talepleri doğrultusunda aracı değiştirdiler. Muhtemelen mk4 focus'da şuana kadar üretilmiş en konforlu focus olacaktır diye tahmin ediyorum. Bununla beraber tabii şasenin de eğlenceye yönelik meziyeti sabit tutuldu hep. Bu da aslında Escort'un genlerinden gelen bir şey.

Dediğin gibi Focus'un ilk nesli ile şuan ki nesli arasında sürüş karakteri açısından fark var. Bu farkla beraber Focus ismini tekrar Escort yaparlar mı ? Focus'un satışları düşerse, tercih edilme noktasında ciddi azalış olursa belki. Ama benim için isminin Focus yahut Escort olması çok önemli değil. Yeter ki sürüşten çalmasınlar :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Aslında focus'un ilk nesline göre şuan ki kasasının oldukça değişim göstermiş olması, çevikliğin ortadan kaldırılıp yol tutmaya devam eden, nispeten daha konforlu ve oturaklı bir otomobil olması Ford'un değil de müşterilerin isteğiydi birazda. Fark edilirse eğer mk1'den sonra mk2'de de aynı sertlik devam etti. Mk3 ile bu biraz daha törpülenip konfora itildi, mk3,5'la da daha fazla yalıtım ve biraz daha konfor ile başka noktaya geldi. Ford'a kalsa aynı çevikliği devam ettirirdi ama müşteriler bundan şikayetçi olmuş. Ford'un o zamanlar ki Ceo'sunun açıklamaları bu şekildeydi. O sebeple müşteri talepleri doğrultusunda aracı değiştirdiler. Muhtemelen mk4 focus'da şuana kadar üretilmiş en konforlu focus olacaktır diye tahmin ediyorum. Bununla beraber tabii şasenin de eğlenceye yönelik meziyeti sabit tutuldu hep. Bu da aslında Escort'un genlerinden gelen bir şey.

Dediğin gibi Focus'un ilk nesli ile şuan ki nesli arasında sürüş karakteri açısından fark var. Bu farkla beraber Focus ismini tekrar Escort yaparlar mı ? Focus'un satışları düşerse, tercih edilme noktasında ciddi azalış olursa belki. Ama benim için isminin Focus yahut Escort olması çok önemli değil. Yeter ki sürüşten çalmasınlar :)
Yani diyorsun ki müşteri Focus'u değil Escort'u istemiş :) O bu değil de, şöyle atmosferik seçeneğiyle ciğerli bir versiyonunu koysunlar yine ürün gamına be. Bir gün param olursa düşünürüm öyle bir versiyonunu. Hepsi Ecoboost olursa kahrolurum.

Edit: Ford Puma modelini de geri istiyorum. Olduğu gibi aynı tasarımla üretseler yine satar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Alzheimer hastası dedem de birkaç gün önce 2 gün sonra bayram diyordu , 2 gün (dün) sonra hakka yürüdü . Allah gerçek bayramı görmeyi hepimize nasip etsin .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mekanı cennet olsun inşallah, Allah rahmet eylesin, sizlere sabır versin
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
Trabzon başlı başına sıkıntılı bi pist bunu herkes biliyor ama heyet raporu çıkmadan bi sey demek cok zor. Benim tek aklima takilan sey uçak indikten sonra hic bir taksi yoluna girmeyip pistin sonuna kadar gitmesi üstüne de sağa gitmek yerine sola yönelmesi. Tabi bu yönelme pilotlar mi yoksa teknik bi sorundan ötürü mü o bilinmiyor işte

Ben Thrust reversal şüphe ettim . Ama şüpheli motor halen kanatta ve thurts saptırıcısı kapalı. Şayet diğer motor yani sağdaki motor yerinden çıkmış denize uçmuş. Belki bu motor gaz vermeye devam etti , ucağı denize çevirdi. Bu sebeblede çarpışma etkisiyle denize uçtu.

4779947.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: At ve Bedirhan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...