Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mesela bu kazada araç sahibi genç aracı 1saat bile kullanamadan 140la patlamış ...
1ea8b407d5db6787525739aaf4c83a77.jpg


Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Egea denilince bu resim geliyor gözümün önüne hocam ne yazık ki
maxresdefault.jpg
Kaynağı kesin Taner Saraç denen şarlatandır. Benim aklımda da şarampolden yuvarlanarak 10'dan fazla takla atan Egea geliyor. İçindeki 4-5 kişi yaralı kurtulmuştu.
Duran araca arkadan tırla vurulursa istisnasız hepsi bu hale gelir. Hurdalıkta preste kalmasından farkı yok. Şuraya şöyle bir Polo örneği bırakayım:
upload_2018-1-28_10-17-43.png


Tabi ki kaza nasıl oldu o etmen de var ama yani şu görüntü bu devirde aklıma kaza aninda ortadan 2 ye ayrılan şahini doğanı getiriyor içim kõtu oluyor
Özellikle Tofaş&Fiat araçların bu tarz perperişan fotoğraflarına denk gelirseniz kaynağını kovalayın. Taner Saraç'sa itibar etmeden devam edin. :)
 
Son düzenleme:
BABA AKÜ YOK !

En son 2gün önce çalıştırmıştım , zayıfladığını hissetmiştim . Bu sabah yine calistirayim dedim . Çalışmadı , birkaç kere denedim , yok ...

Önce şarj etmeyi deneyecegiz , olmazsa Varta ya da Mutlu Akü alacağız .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
BABA AKÜ YOK !

En son 2gün önce çalıştırmıştım , zayıfladığını hissetmiştim . Bu sabah yine calistirayim dedim . Çalışmadı , birkaç kere denedim , yok ...

Önce şarj etmeyi deneyecegiz , olmazsa Varta ya da Mutlu Akü alacağız .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bi takviye yapın ona 1 2 sene yeter. Motor kapalı müzik falan akü den yiyecek bişey yapmayın no problem. Bizim pert pandadan biliyorum.:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
bi takviye yapın ona 1 2 sene yeter. Motor kapalı müzik falan akü den yiyecek bişey yapmayın no problem. Bizim pert pandadan biliyorum.:D
İnşallah olur panpa , araç garajda yeride biraz sıkıntı bakalim nasil takviye olacak belki sarj yaparız .



Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sorma, bende aynı durumdayım. Üstüne üstlük fiyatlar da arttı. Bakıyorum da içine sine sine alacağın tv'ler hep 5-7 bin lira arasında. Yahu bu fiyata tv mi olur ? Ama oluyor :D
anlamadığım kısmı ekranın bu kadar pahalı olması. Televizyon dediğimiz şey ekran, birkaç led, biraz da devre. Uydu muydu falan yani. Ya da benşm bilmediğim daha çok şey mi var
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
anlamadığım kısmı ekranın bu kadar pahalı olması. Televizyon dediğimiz şey ekran, birkaç led, biraz da devre. Uydu muydu falan yani. Ya da benşm bilmediğim daha çok şey mi var
Normalde bu kadar pahali olmamasi lazim ama elektronik aletlerde vergiler yuksek maalesef. Ozellikle gecen sene gelen vergi artisindan sonra iyice cildirdi rakamlar. Tabii doviz artislarini saymiyorum bile. Bir de bu 4K led tvler smart ozellikli olup internete baglanabilen aletler oldugundan fiyati arttiriyor. Full HD tv'ler yine biraz daha uygun ama full hd devri gecti artik.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
BABA AKÜ YOK !

En son 2gün önce çalıştırmıştım , zayıfladığını hissetmiştim . Bu sabah yine calistirayim dedim . Çalışmadı , birkaç kere denedim , yok ...

Önce şarj etmeyi deneyecegiz , olmazsa Varta ya da Mutlu Akü alacağız .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Akünün suyunada bakın eksilmiş mi diye belki ondan da olabilir.
 
iyi günler. ben bu testteki yorumlara katılıyorum. görüntülerde polo daha renkli bir sürüş sergilemiş bana göre
Hiç izlemeyecektim de, şu yorumunuz üzerine izleme kararı aldım. Arkanın oynamasını çok önemli bir konu ve eğlence unsuru olarak anlatmış. Göreceli olarak doğru olabilir fakat şöyle bir detay var: Polo'yu henüz kullanmamış olmama rağmen Ibiza üzerinden konuşarak söyleyebilirim, arkayı eğlenceli şekilde oynatmıyor, arkayı kopartıp savuruyor. Arkayı bu kadar oynatmayı seviyorsa gitsin Şahin'e Doğan'a binsin derim. Araya koyduğu videolarda da el freni çekilmişçesine arkayı attığı ve kontra vererek topladığı belli oluyor. Testte gördüğüm kadarıyla ilk başta önden kaymaya başlayan Polo, sonrasında birden arkayı savuruyor. Rayında giden eski kasa Polo'lar çok daha başarılı bana göre.
Acaba neden poloyu surerken çok egleniyormus gibi yapıyor? Çok bariz bir şekilde vw övüyor her testte. B sınıfında ne geçiş hızı Allah aşkına? Ben kendi adıma ne kadar sorunsuz o kadar iyi derim. Ayda yilda bir kullandığım araba olur tamam o cift kavrama olsun çok performansli olsun da. Günlük arabada ne gerek var..
Poloyla viraja giriyor direksiyonu yarım tur sağa ceviriyor araba düz gidiyor hahaha çok iyi diyor. Hic sevmiyorum şu adamı yav
Şanzıman konusunda genel olarak benim de tercihim tork konvertörlü olur. Ama Fiesta'daki de fazla yavaş yahu :) Ona rağmen tork konvertörlü tercih ederim :p Eğlenceli sürüş konusunda zaten tam bir fiyasko olmuş yorumları :D

Toplam 450.000km'yi geçkin, 2 ayrı nesil 3 faklı Fiesta deneyimimizin üstüne yeni Fiesta'yı test ettim ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yenisi de gayet eğlenceli. O konuda bir kayıp yok, hatta direksiyon sistemindeki his olarak eski jenerasyonlara yaklaşarak daha keyifli daha eğlenceli bir araba yapmışlar. Daha sessiz ve konforlu olması arabayı virajlarda biraz daha ağırbaşlı hissettiriyor, ağırbaşlılık hissinin kaynağı bence odur.

Gideceğim Polo'yu da test edeceğim. Üşenmeyeceğim :D Yazacağım buraya test yazısını.
 
Akünün suyunada bakın eksilmiş mi diye belki ondan da olabilir.
Bu hiç aklima gelmemişti :) Tam olarak akü bitmemiş aslında , zayıfta olsa marş veriyor ama normalden daha yavaş . Işıklar falan çalışıyor onda problem yok .

Bu arada akü suyuna nasıl bakacagiz ? :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20
Hiç izlemeyecektim de, şu yorumunuz üzerine izleme kararı aldım. Arkanın oynamasını çok önemli bir konu ve eğlence unsuru olarak anlatmış. Göreceli olarak doğru olabilir fakat şöyle bir detay var: Polo'yu henüz kullanmamış olmama rağmen Ibiza üzerinden konuşarak söyleyebilirim, arkayı eğlenceli şekilde oynatmıyor, arkayı kopartıp savuruyor. Arkayı bu kadar oynatmayı seviyorsa gitsin Şahin'e Doğan'a binsin derim. Araya koyduğu videolarda da el freni çekilmişçesine arkayı attığı ve kontra vererek topladığı belli oluyor. Testte gördüğüm kadarıyla ilk başta önden kaymaya başlayan Polo, sonrasında birden arkayı savuruyor. Rayında giden eski kasa Polo'lar çok daha başarılı bana göre.

Şanzıman konusunda genel olarak benim de tercihim tork konvertörlü olur. Ama Fiesta'daki de fazla yavaş yahu :) Ona rağmen tork konvertörlü tercih ederim :p Eğlenceli sürüş konusunda zaten tam bir fiyasko olmuş yorumları :D

Toplam 450.000km'yi geçkin, 2 ayrı nesil 3 faklı Fiesta deneyimimizin üstüne yeni Fiesta'yı test ettim ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yenisi de gayet eğlenceli. O konuda bir kayıp yok, hatta direksiyon sistemindeki his olarak eski jenerasyonlara yaklaşarak daha keyifli daha eğlenceli bir araba yapmışlar. Daha sessiz ve konforlu olması arabayı virajlarda biraz daha ağırbaşlı hissettiriyor, ağırbaşlılık hissinin kaynağı bence odur.

Gideceğim Polo'yu da test edeceğim. Üşenmeyeceğim :D Yazacağım buraya test yazısını.
Ya viraja giriyor direksiyonu ceviriyor araba düz gidiyor. Ahahahahahah çok eğlenceli diyor. Pes artik
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve bt
Hiç izlemeyecektim de, şu yorumunuz üzerine izleme kararı aldım. Arkanın oynamasını çok önemli bir konu ve eğlence unsuru olarak anlatmış. Göreceli olarak doğru olabilir fakat şöyle bir detay var: Polo'yu henüz kullanmamış olmama rağmen Ibiza üzerinden konuşarak söyleyebilirim, arkayı eğlenceli şekilde oynatmıyor, arkayı kopartıp savuruyor. Arkayı bu kadar oynatmayı seviyorsa gitsin Şahin'e Doğan'a binsin derim. Araya koyduğu videolarda da el freni çekilmişçesine arkayı attığı ve kontra vererek topladığı belli oluyor. Testte gördüğüm kadarıyla ilk başta önden kaymaya başlayan Polo, sonrasında birden arkayı savuruyor. Rayında giden eski kasa Polo'lar çok daha başarılı bana göre.

Şanzıman konusunda genel olarak benim de tercihim tork konvertörlü olur. Ama Fiesta'daki de fazla yavaş yahu :) Ona rağmen tork konvertörlü tercih ederim :p Eğlenceli sürüş konusunda zaten tam bir fiyasko olmuş yorumları :D

Toplam 450.000km'yi geçkin, 2 ayrı nesil 3 faklı Fiesta deneyimimizin üstüne yeni Fiesta'yı test ettim ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yenisi de gayet eğlenceli. O konuda bir kayıp yok, hatta direksiyon sistemindeki his olarak eski jenerasyonlara yaklaşarak daha keyifli daha eğlenceli bir araba yapmışlar. Daha sessiz ve konforlu olması arabayı virajlarda biraz daha ağırbaşlı hissettiriyor, ağırbaşlılık hissinin kaynağı bence odur.

Gideceğim Polo'yu da test edeceğim. Üşenmeyeceğim :D Yazacağım buraya test yazısını.
vur abi kırbacı vur kırbacı asdfsd
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34 ve bt
Ya viraja giriyor direksiyonu ceviriyor araba düz gidiyor. Ahahahahahah çok eğlenceli diyor. Pes artik
Yavuz at yemini kendi arttırır. Arabadan çok olması şart değil, azıcık anlayan insanlar bile neden Sinan'a daha çok itimat ediyor da Eren'i sağda solda böyle alay konusu yapıyor? Kendisi bunun bir gün farkına varıp da dert ederse belki oturup düşünür. :)
 
Test gelse de izlesem, çok canım sıkılıyor şu an. Aşırı yoruldum, yatsam uyuyacağım. Uyusam gece hortlayıp kalkacağım için uyuyamıyorum da
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve kekum34
Hiç izlemeyecektim de, şu yorumunuz üzerine izleme kararı aldım. Arkanın oynamasını çok önemli bir konu ve eğlence unsuru olarak anlatmış. Göreceli olarak doğru olabilir fakat şöyle bir detay var: Polo'yu henüz kullanmamış olmama rağmen Ibiza üzerinden konuşarak söyleyebilirim, arkayı eğlenceli şekilde oynatmıyor, arkayı kopartıp savuruyor. Arkayı bu kadar oynatmayı seviyorsa gitsin Şahin'e Doğan'a binsin derim. Araya koyduğu videolarda da el freni çekilmişçesine arkayı attığı ve kontra vererek topladığı belli oluyor. Testte gördüğüm kadarıyla ilk başta önden kaymaya başlayan Polo, sonrasında birden arkayı savuruyor. Rayında giden eski kasa Polo'lar çok daha başarılı bana göre.

Şanzıman konusunda genel olarak benim de tercihim tork konvertörlü olur. Ama Fiesta'daki de fazla yavaş yahu :) Ona rağmen tork konvertörlü tercih ederim :p Eğlenceli sürüş konusunda zaten tam bir fiyasko olmuş yorumları :D

Toplam 450.000km'yi geçkin, 2 ayrı nesil 3 faklı Fiesta deneyimimizin üstüne yeni Fiesta'yı test ettim ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yenisi de gayet eğlenceli. O konuda bir kayıp yok, hatta direksiyon sistemindeki his olarak eski jenerasyonlara yaklaşarak daha keyifli daha eğlenceli bir araba yapmışlar. Daha sessiz ve konforlu olması arabayı virajlarda biraz daha ağırbaşlı hissettiriyor, ağırbaşlılık hissinin kaynağı bence odur.

Gideceğim Polo'yu da test edeceğim. Üşenmeyeceğim :D Yazacağım buraya test yazısını.

Dkdkdjdldjd showroomdan çıktıktan sonraki yüz ifaden çok iyiydi abi ibizadan sonra süleymana bakışın falan :D


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34 ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...