Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben bu Enes Batur tipinin ilk defa GMG'nin videosunda izledim. Tamam yaş itibariyle anlamakta zorluk çekebilirim ama iki lafı bir araya getiremeyen, bir değişik bakan, ne idüğü belirsiz bu eleman nasıl böyle ünlü oluyor yahu. Danla Biliç'in ilk makyaj videoları bence gayet komikti ama :D
 
Son düzenleme:
Ben bu Enes Batur tipinin ilk defa GMG'nin videosunda izledim. Tamam yaş itibariyle anlamakta zorluk çekebilirim ama iki lafı bir araya getiremeyen, bir değişik bakan, ne idüğü belirsiz bu eleman nasıl böyle ünlü oluyor yahu. Danla Biliç'in ilk makyaj videoları bence gayet komikti ama :D
dur sen şunu izle :D
 
Ben bu Enes Batur tipinin ilk defa GMG'nin videosunda izledim. Tamam yaş itibariyle anlamakta zorluk çekebilirim ama iki lafı bir araya getiremeyen, bir değişik bakan, ne idüğü belirsiz bu eleman nasıl böyle ünlü oluyor yahu. Danla Biliç'in ilk makyaj videoları bence gayet komikti ama :D
Umarım çok gülmezsiniz ama ben daha bu gmg garaj videosunda da izlemedim kendisini. Henüz hiçbir videoda görmedim, ne zaman görsem gereksiz deyip geçtim, hala denk gelmedi :)
 
Beyaz rengi mat şeffaf kaplatan var mı? Memnun mu? Kaç gaymeye halladeriz?

Beyaz rengi pek sevmiyorum ve zorunluluktan beyaz araba aldım, hiç değilse farklı dursun istiyorum :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Hiç izlemeyecektim de, şu yorumunuz üzerine izleme kararı aldım. Arkanın oynamasını çok önemli bir konu ve eğlence unsuru olarak anlatmış. Göreceli olarak doğru olabilir fakat şöyle bir detay var: Polo'yu henüz kullanmamış olmama rağmen Ibiza üzerinden konuşarak söyleyebilirim, arkayı eğlenceli şekilde oynatmıyor, arkayı kopartıp savuruyor. Arkayı bu kadar oynatmayı seviyorsa gitsin Şahin'e Doğan'a binsin derim. Araya koyduğu videolarda da el freni çekilmişçesine arkayı attığı ve kontra vererek topladığı belli oluyor. Testte gördüğüm kadarıyla ilk başta önden kaymaya başlayan Polo, sonrasında birden arkayı savuruyor. Rayında giden eski kasa Polo'lar çok daha başarılı bana göre.

Şanzıman konusunda genel olarak benim de tercihim tork konvertörlü olur. Ama Fiesta'daki de fazla yavaş yahu :) Ona rağmen tork konvertörlü tercih ederim :p Eğlenceli sürüş konusunda zaten tam bir fiyasko olmuş yorumları :D

Toplam 450.000km'yi geçkin, 2 ayrı nesil 3 faklı Fiesta deneyimimizin üstüne yeni Fiesta'yı test ettim ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yenisi de gayet eğlenceli. O konuda bir kayıp yok, hatta direksiyon sistemindeki his olarak eski jenerasyonlara yaklaşarak daha keyifli daha eğlenceli bir araba yapmışlar. Daha sessiz ve konforlu olması arabayı virajlarda biraz daha ağırbaşlı hissettiriyor, ağırbaşlılık hissinin kaynağı bence odur.

Gideceğim Polo'yu da test edeceğim. Üşenmeyeceğim :D Yazacağım buraya test yazısını.
iyi akşamlar. test yazınızı bekleyeceğim öncelikle :) ben polonun hareketlerini eski kasa fiestanın hareketlerine benzer buldum kendi adıma. tabi ikisi için de görüntüler üzerinden konuşuyorum. genel anlamda bu iki aracın çok yakın olduğunu fakat motor ve şanzıman konusunda fiestanın ciddi ölçüde geride kaldığını düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve alptamer
Beyaz rengi mat şeffaf kaplatan var mı? Memnun mu? Kaç gaymeye halladeriz?

Beyaz rengi pek sevmiyorum ve zorunluluktan beyaz araba aldım, hiç değilse farklı dursun istiyorum :(
Ankarada DBY detailingten fikir ve fiyat alabilirsiniz . Vintage Detailing te çok elit - kaliteli bir mekandir .
Hatta vintage detailingi arabalar kesmiyor uçaklari detayliyorlar .
Dby de geçenlerde İstanbul'da Driven34 GTS 'e polisaj - kaplama vb. uygulamalar yapmıştı .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve emre16
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...