Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bugün taksi kia sportage (sanırım) ve 2 serisi bmw (yumurta gibi olan b serisinin rakibi) gördüm. Yanlızca kia yı fotoğraflayabildim araç başındayken bmw yanımdan geçti gitti.

kOBgZ7.jpg
2 serisi deyince ulan tek kapi taksi mi olur dedim :D

izmitte cok sasirtici taksiler var . W205 ve passatlarin sayisi oldukça fazla hemde baya dolu araclar Rline falan. Tek tük e180 falan goruyoruz . Tiguan var , insignia var Bunlar otv indiriminin sebep olduklari fakat ondan once de Mazda 6 , Avensis , w204 kullanan duraklar vardi .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41 ve Kim?
Bugün taksi kia sportage (sanırım) ve 2 serisi bmw (yumurta gibi olan b serisinin rakibi) gördüm. Yanlızca kia yı fotoğraflayabildim araç başındayken bmw yanımdan geçti gitti.

kOBgZ7.jpg
Hocam neye şaşırdınız bu kadar ? :D
M paket 5' likten, Amg E' ye kadar var taksicilerde. R-line Golfler, Highline Passatlar veya çeşitli suvları saymıyorum bile. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Kim?
2 serisi deyince ulan tek kapi taksi mi olur dedim :D

izmitte cok sasirtici taksiler var . W205 ve passatlarin sayisi oldukça fazla hemde baya dolu araclar Rline falan. Tek tük e180 falan goruyoruz . Tiguan var , insignia var Bunlar otv indiriminin sebep olduklari fakat ondan once de Mazda 6 , Avensis , w204 kullanan duraklar vardi .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam neye şaşırdınız bu kadar ? :D
M paket 5' likten, Amg E' ye kadar var taksicilerde. R-line Golfler, Highline Passatlar veya çeşitli suvları saymıyorum bile. :D
İşte bunların hiçbiri beni bulmuyor. Benim bu zamana kadar bindiğim en kral taksi hyundai accentten öte gitmiyor. Bir gündede iki tane görünce şaşardım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41
OOOoooooOOO Cs go oynamıyoruz diye ban yedik abiden.Tamam abi sabah 9-11 arası girelim senle?
Ekibim o saatlerde uygun değil. Genelde 4 kişiyi topluyoruz ama sana inv atamıyorum artık. Bizimle değil diyorum gözlerim dolu dolu. Halbuki klanımızda görmeyi umardım eskiden :')
Sinameki bunlar hep :D
aha boş beleş radyocu zibidilerin programını izlemiş :D
Sen kullanırken arabada ne lastik vardı abi?
Valla hiç eğilip bakmadım abim. Ama en kötüsünde bile kabul edilebilir bir tepki değildi.140 ile girilen virajda limiti düşüktü gibi bir şey değildi zaten. Belli hızın altında o kadar bariz lastik farkı olamaz, her lastiğin tutunması gereken bir senaryoda tutunamadı araba. Daha önce karşılaştırdığım ve daha iyi tutunuyor dediğim kendi aracımda da 4 mevsim lastiği var :) Kaldı ki bugüne kadar kullandığım en kötü oem yaz lastikleri bile o kadar düşük km'deyken iyi tutunuyor.
Ibiza ile standart sürüşten sapılmazsa fiyatına göre çok iyi araba :)
 
geç fenere geeeççç :D :D :D
sjdaklşjdflşashahahaahaha ya eskiden uyumadan önce "daha sonra izle" listesine alırdım arkaplanda çalsın diye. Artık Erman'lı T.Demir'li G.Bilgiç'li tayfayla bu ekibe uyurken bile tahammülüm kalmadı. :D Rıdvana da hiç tahammülüm kalmadı ama ses kısıkken onun ne dediği anlaşılmadığı için sorun olmuyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67
sjdaklşjdflşashahahaahaha ya eskiden uyumadan önce "daha sonra izle" listesine alırdım arkaplanda çalsın diye. Artık Erman'lı T.Demir'li G.Bilgiç'li tayfayla bu ekibe uyurken bile tahammülüm kalmadı. :D Rıdvana da hiç tahammülüm kalmadı ama ses kısıkken onun ne dediği anlaşılmadığı için sorun olmuyor :D
:D :D :D Spor servisini izleyebiliyorum bir tek. Diğerlerine cidden tahammülüm kalmadı :D :D Uyumak içinse "uçak kazası raporu" belgesi var, anlatan çok sakin anlatıyor :D :D :D
 
Ekibim o saatlerde uygun değil. Genelde 4 kişiyi topluyoruz ama sana inv atamıyorum artık. Bizimle değil diyorum gözlerim dolu dolu. Halbuki klanımızda görmeyi umardım eskiden :')

aha boş beleş radyocu zibidilerin programını izlemiş :D

Valla hiç eğilip bakmadım abim. Ama en kötüsünde bile kabul edilebilir bir tepki değildi.140 ile girilen virajda limiti düşüktü gibi bir şey değildi zaten. Belli hızın altında o kadar bariz lastik farkı olamaz, her lastiğin tutunması gereken bir senaryoda tutunamadı araba. Daha önce karşılaştırdığım ve daha iyi tutunuyor dediğim kendi aracımda da 4 mevsim lastiği var :) Kaldı ki bugüne kadar kullandığım en kötü oem yaz lastikleri bile o kadar düşük km'deyken iyi tutunuyor.
Ibiza ile standart sürüşten sapılmazsa fiyatına göre çok iyi araba :)
Zaten artık üreticiler daha iyi altyapı kullanmak yerine daha iyi multimedia kullanmayı tercih ediyor ki haklılar da showroomda ekranla araba satmaları gerekiyor :D
Bu arada uçakta bagaja valiz içinde tereyağı versek sıkıntı olur mu yasak mı bilen var mı? Kabine almak yasakmış sanırım. Bi de valizi teslim edince uçağa gitmeden tekrar kontrol ediliyor mu? @maximaorhan
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Koraykaya
Zaten artık üreticiler daha iyi altyapı kullanmak yerine daha iyi multimedia kullanmayı tercih ediyor ki haklılar da showroomda ekranla araba satmaları gerekiyor :D
Bu arada uçakta bagaja valiz içinde tereyağı versek sıkıntı olur mu yasak mı bilen var mı? Kabine almak yasakmış sanırım. Bi de valizi teslim edince uçağa gitmeden tekrar kontrol ediliyor mu? @maximaorhan
Güzelce sar bişey olmaz knk. Kabine sokma aşşaya ver
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
Hocam arabanın yol tutuşu gerçekten çok kötü olmasa geri kalan her şeyi için ben de alınası araç derdim. Testte Sinan da 100 ile giderken ani şerit değişimi yapalım dedi, arabanın arkası attı ve kontra vermek zorunda kaldı. Ona rağmen nasıl yol tutuş iyi diyebildi anlamadım.o_O Ben aynı hareketi biraz daha fazla direksiyon kırıp 60 civarları hızda yaptım, bende de arka savurdu. Virajlara yavaş yavaş girip deneyince limiti yüksektir belki bir şey diyemem. Ama kesinlikle ani ağırlık dağılımlarında arkası kötü sapıtıyor. Daha kötüsü, ben o noktaya kadar zorlayamadım ama esp bir noktadan sonra yetersiz kalacak gibi hissettiriyor. Acemi sürücüler için sıkıntı. Ek olarak, yollarda sıkça makaslarda patlayan Ibiza görmeye başlarız :)
Sinan beyin, yol tutuşu iyi demesindeki sebeplerin başında şasinin geri bildirim vermesi ve donuk bir yol tutuşunun olmaması diye düşünüyorum.Yani eğlenceli bir yol tutuşunun olduğunu ve çok fazla rahatsız edici kusurlarının olmadığını belirtti gibi geldi videoda.Bana sorarsanız ani şerit değişimlerinde aracın ön tarafının dayanamayıp açılmasındansa arkasının kıvrak kalmasını isterim bu sebepten yol tutuş konusu da göreceli bir mesele.Mesela Fiesta'daki ip gibi yol tutuşuyla kesinlikle kıyaslacak değilim yalnız kıvrak arka hareketlerinin olması da bana çok kötü bir yol tutuş tepkisi gibi gelmiyor.Ayrıca testte arkasının kontrollü bir şekilde geldiğini ve aşırı hamlelerde ESP'nin müdahale ettiğini söylüyor.Bana sorarsanız zırt bırt her şeyde devreye giren ESP beni rahatsız ederdi bu haliyle güzel iş çıkardıklarını düşünüyorum umarım linç edilmem.Bunu dememdeki sebep benim Clio'nun da yol tutuşu İbiza ile benzer karekterde(Limitleri tabii ki daha düşük) ama hiç bir zaman için tedirgin hissetmedim belki biraz da ondan dolayı olabilir.
 
Son düzenleme:
Sinan beyin, yol tutuşu iyi demesindeki sebeplerin başında şasinin geri bildirim vermesi ve donuk bir yol tutuşunun olmaması diye düşünüyorum.Yani eğlenceli bir yol tutuşunun olduğunu ve çok fazla rahatsız edici kusurlarının olmadığını belirtti gibi geldi videoda.Bana sorarsanız ani şerit değişimlerinde aracın ön tarafının dayanamayıp açılmasındansa arkasının kıvrak kalmasını isterim bu sebepten yol tutuş konusu da göreceli bir mesele.Mesela Fiesta'daki ip gibi yol tutuşuyla kesinlikle kıyaslacak değilim yalnız kıvrak arka hareketlerinin olması da bana çok kötü bir yol tutuş tepkisi gibi gelmiyor.Ayrıca testte arkasının kontrollü bir şekilde geldiğini ve aşırı hamlelerde ESP'nin müdahale ettiğini söylüyor.Bana sorarsanız zırt bırt her şeyde devreye giren ESP beni rahatsız ederdi bu haliyle güzel iş çıkardıklarını düşünüyorum umarım linç edilmem.Bunu dememdeki sebep benim Clio'nun da yol tutuşu İbiza ile benzer karekterde(Limitleri tabii ki daha düşük) ama hiç bir zaman için tedirgin hissetmedim belki biraz da ondan dolayı olabilir.
Hocam eğlenceli yol tutuşa varım. Limitlerin düşük olmasına da kabulüm. Ama umulmadık şekilde kopma yaşatması sıkıntılı bir durum. O konuda virajlarda yana deli gibi yatıp limitine gelmeden önce sürücüsünü çok iyi uyaran Palio'ları bile tercih ederim.
Pistlerde viraj dönüş hızları karşılaştırsak mutlaka benim abs'si bile olmayan 2001 model arabamdan iyi çıkar. Çünkü şimdiki elektronik destekler çok başarılı. Ama öyle senaryolar oluyor ki (geyik testleri de bu tarz olayların simülasyonu) esp de yetersiz kalıyor çünkü bir noktadan sonrası fizik kurallarına aykırı olur. Bu noktada arabanın limiti aştığındaki dengesi çok önemli. Ford'larda genelde arkası açılır ve araba basit bir kontrayı sürücüsüne içgüdüsel olarak yaptırır. Benim Corsa'da 4 tekerlekten birden açılıyor, gaz kesilirse arkası açılır, gaz verilrise önü açılır; sürücünün bir şekilde toparlaması mümkün olur. Mevzubahis testte ise Ibiza'nın durumu çok farklı. Arkanın kontrollü gelmesini şöyle düzelteyim: Sinan'ın elinde kontrollü geliyor :) Limitlere gelindiğinde ani kopan arabayı toparlamak, kesinlikle limitlerde kullanma konusunda tecrübeli ellere ihtiyaç duyuyor.
mqb araçların önden açılmalarına ve bu şekilde keyifsiz viraj tepkilerine alışılmış ama esp'nin efektif şekilde kurtarıcı olduğu senaryolar understeer sorunları olduğu için vag grubu araçlarda hiç böyle güvensiz hissetmemiştim. Oversteer'de mutlaka esp'ye ek olarak bilek gerekiyor :)
 
:D :D :D Spor servisini izleyebiliyorum bir tek. Diğerlerine cidden tahammülüm kalmadı :D :D Uyumak içinse "uçak kazası raporu" belgesi var, anlatan çok sakin anlatıyor :D :D :D
Öyle belgesellerde filan hep dolu dolu bilgiler oluyor. İster istemez dikkatimi verip dinleyorum, uykuya faydası olmuyor. :)
Adamlar sonuna kadar direnmiş bir de asyuhgaufhgsduf
Bize gelenler 4-5 fark atınca teslim oluyor
Her el çatışmalı kapışmalı el aldık. Hiç kimse rapor edilmedi bizden öyle diyeyim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67
Hocam eğlenceli yol tutuşa varım. Limitlerin düşük olmasına da kabulüm. Ama umulmadık şekilde kopma yaşatması sıkıntılı bir durum. O konuda virajlarda yana deli gibi yatıp limitine gelmeden önce sürücüsünü çok iyi uyaran Palio'ları bile tercih ederim.
Pistlerde viraj dönüş hızları karşılaştırsak mutlaka benim abs'si bile olmayan 2001 model arabamdan iyi çıkar. Çünkü şimdiki elektronik destekler çok başarılı. Ama öyle senaryolar oluyor ki (geyik testleri de bu tarz olayların simülasyonu) esp de yetersiz kalıyor çünkü bir noktadan sonrası fizik kurallarına aykırı olur. Bu noktada arabanın limiti aştığındaki dengesi çok önemli. Ford'larda genelde arkası açılır ve araba basit bir kontrayı sürücüsüne içgüdüsel olarak yaptırır. Benim Corsa'da 4 tekerlekten birden açılıyor, gaz kesilirse arkası açılır, gaz verilrise önü açılır; sürücünün bir şekilde toparlaması mümkün olur. Mevzubahis testte ise Ibiza'nın durumu çok farklı. Arkanın kontrollü gelmesini şöyle düzelteyim: Sinan'ın elinde kontrollü geliyor :) Limitlere gelindiğinde ani kopan arabayı toparlamak, kesinlikle limitlerde kullanma konusunda tecrübeli ellere ihtiyaç duyuyor.
mqb araçların önden açılmalarına ve bu şekilde keyifsiz viraj tepkilerine alışılmış ama esp'nin efektif şekilde kurtarıcı olduğu senaryolar understeer sorunları olduğu için vag grubu araçlarda hiç böyle güvensiz hissetmemiştim. Oversteer'de mutlaka esp'ye ek olarak bilek gerekiyor :)
Bilek gücünün gerekliğine kesinlikle hem fikirim,ayrıca şu sözünüze de katılıyorum MQB platformundaki Understeer ile baş etmek için ESP sistemleri yeterli olabilir ama bu platformda alışık olmadığımız Oversteer için ESP yetersiz ya da güvensiz hissettirebilir buna da katılıyorum.Yalnız tekrar söylüyorum çok ani telafi edilemez bir hamle göremedim, kontra vermeyi bilen her kişinin elinde ESP açık konumdayken saçma durumlar yaşatmaz diye tahmin ediyorum.Tek elle makas atanlar hariç.:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Bilek gücünün gerekliğine kesinlikle hem fikirim,ayrıca şu sözünüze de katılıyorum MQB platformundaki Understeer ile baş etmek için ESP sistemleri yeterli olabilir ama bu platformda alışık olmadığımız Oversteer için ESP yetersiz ya da güvensiz hissettirebilir buna da katılıyorum.Yalnız tekrar söylüyorum çok ani telafi edilemez bir hamle göremedim, kontra vermeyi bilen her kişinin elinde ESP açık konumdayken saçma durumlar yaşatmaz diye tahmin ediyorum.Tek elle makas atanlar hariç.:D
Hah, işte hocam ben o tehlikeli hamleyi gördüm, saçma durum yarattı :D Neyse ki tek elle değil 9.15 tutuyordum :) Bir de yanımda oturan görevli biraz hassastı, çok yüksek hızlara çıkmayı tercih etmedim. =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...