benzinli dacialarda standart değil mi zatenselam millet arabayı tüplendirdim artık tüplü ve öfkeli xd
Bagajda o tankı görmeden olmuyor reyiz .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
benzinli dacialarda standart değil mi zatenselam millet arabayı tüplendirdim artık tüplü ve öfkeli xd
2 serisi deyince ulan tek kapi taksi mi olur dedimBugün taksi kia sportage (sanırım) ve 2 serisi bmw (yumurta gibi olan b serisinin rakibi) gördüm. Yanlızca kia yı fotoğraflayabildim araç başındayken bmw yanımdan geçti gitti.
Hocam neye şaşırdınız bu kadar ?Bugün taksi kia sportage (sanırım) ve 2 serisi bmw (yumurta gibi olan b serisinin rakibi) gördüm. Yanlızca kia yı fotoğraflayabildim araç başındayken bmw yanımdan geçti gitti.
2 serisi deyince ulan tek kapi taksi mi olur dedim
izmitte cok sasirtici taksiler var . W205 ve passatlarin sayisi oldukça fazla hemde baya dolu araclar Rline falan. Tek tük e180 falan goruyoruz . Tiguan var , insignia var Bunlar otv indiriminin sebep olduklari fakat ondan once de Mazda 6 , Avensis , w204 kullanan duraklar vardi .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İşte bunların hiçbiri beni bulmuyor. Benim bu zamana kadar bindiğim en kral taksi hyundai accentten öte gitmiyor. Bir gündede iki tane görünce şaşardımHocam neye şaşırdınız bu kadar ?
M paket 5' likten, Amg E' ye kadar var taksicilerde. R-line Golfler, Highline Passatlar veya çeşitli suvları saymıyorum bile.
Sen kullanırken arabada ne lastik vardı abi?Bu seferki testin yol tutuş disiplininde hemfikir olamadım. Onun dışındaki her şeye kabulüm, hemfikirim.
Ekibim o saatlerde uygun değil. Genelde 4 kişiyi topluyoruz ama sana inv atamıyorum artık. Bizimle değil diyorum gözlerim dolu dolu. Halbuki klanımızda görmeyi umardım eskiden :')OOOoooooOOO Cs go oynamıyoruz diye ban yedik abiden.Tamam abi sabah 9-11 arası girelim senle?
aha boş beleş radyocu zibidilerin programını izlemişSinameki bunlar hep
Valla hiç eğilip bakmadım abim. Ama en kötüsünde bile kabul edilebilir bir tepki değildi.140 ile girilen virajda limiti düşüktü gibi bir şey değildi zaten. Belli hızın altında o kadar bariz lastik farkı olamaz, her lastiğin tutunması gereken bir senaryoda tutunamadı araba. Daha önce karşılaştırdığım ve daha iyi tutunuyor dediğim kendi aracımda da 4 mevsim lastiği var Kaldı ki bugüne kadar kullandığım en kötü oem yaz lastikleri bile o kadar düşük km'deyken iyi tutunuyor.Sen kullanırken arabada ne lastik vardı abi?
geç fenere geeeçççaha boş beleş radyocu zibidilerin programını izlemiş
sjdaklşjdflşashahahaahaha ya eskiden uyumadan önce "daha sonra izle" listesine alırdım arkaplanda çalsın diye. Artık Erman'lı T.Demir'li G.Bilgiç'li tayfayla bu ekibe uyurken bile tahammülüm kalmadı. Rıdvana da hiç tahammülüm kalmadı ama ses kısıkken onun ne dediği anlaşılmadığı için sorun olmuyorgeç fenere geeeççç
Spor servisini izleyebiliyorum bir tek. Diğerlerine cidden tahammülüm kalmadı Uyumak içinse "uçak kazası raporu" belgesi var, anlatan çok sakin anlatıyorsjdaklşjdflşashahahaahaha ya eskiden uyumadan önce "daha sonra izle" listesine alırdım arkaplanda çalsın diye. Artık Erman'lı T.Demir'li G.Bilgiç'li tayfayla bu ekibe uyurken bile tahammülüm kalmadı. Rıdvana da hiç tahammülüm kalmadı ama ses kısıkken onun ne dediği anlaşılmadığı için sorun olmuyor
Zaten artık üreticiler daha iyi altyapı kullanmak yerine daha iyi multimedia kullanmayı tercih ediyor ki haklılar da showroomda ekranla araba satmaları gerekiyorEkibim o saatlerde uygun değil. Genelde 4 kişiyi topluyoruz ama sana inv atamıyorum artık. Bizimle değil diyorum gözlerim dolu dolu. Halbuki klanımızda görmeyi umardım eskiden :')
aha boş beleş radyocu zibidilerin programını izlemiş
Valla hiç eğilip bakmadım abim. Ama en kötüsünde bile kabul edilebilir bir tepki değildi.140 ile girilen virajda limiti düşüktü gibi bir şey değildi zaten. Belli hızın altında o kadar bariz lastik farkı olamaz, her lastiğin tutunması gereken bir senaryoda tutunamadı araba. Daha önce karşılaştırdığım ve daha iyi tutunuyor dediğim kendi aracımda da 4 mevsim lastiği var Kaldı ki bugüne kadar kullandığım en kötü oem yaz lastikleri bile o kadar düşük km'deyken iyi tutunuyor.
Ibiza ile standart sürüşten sapılmazsa fiyatına göre çok iyi araba
benzinli dacialarda standart değil mi zaten
Bagajda o tankı görmeden olmuyor reyiz .
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Söylemesi ayıp bayağıdır şöyle 16-0 yapmamıştık
Ekli dosyayı görüntüle 11211
Güzelce sar bişey olmaz knk. Kabine sokma aşşaya verZaten artık üreticiler daha iyi altyapı kullanmak yerine daha iyi multimedia kullanmayı tercih ediyor ki haklılar da showroomda ekranla araba satmaları gerekiyor
Bu arada uçakta bagaja valiz içinde tereyağı versek sıkıntı olur mu yasak mı bilen var mı? Kabine almak yasakmış sanırım. Bi de valizi teslim edince uçağa gitmeden tekrar kontrol ediliyor mu? @maximaorhan
Eyvallah babuş öyle yapayımGüzelce sar bişey olmaz knk. Kabine sokma aşşaya ver
Sinan beyin, yol tutuşu iyi demesindeki sebeplerin başında şasinin geri bildirim vermesi ve donuk bir yol tutuşunun olmaması diye düşünüyorum.Yani eğlenceli bir yol tutuşunun olduğunu ve çok fazla rahatsız edici kusurlarının olmadığını belirtti gibi geldi videoda.Bana sorarsanız ani şerit değişimlerinde aracın ön tarafının dayanamayıp açılmasındansa arkasının kıvrak kalmasını isterim bu sebepten yol tutuş konusu da göreceli bir mesele.Mesela Fiesta'daki ip gibi yol tutuşuyla kesinlikle kıyaslacak değilim yalnız kıvrak arka hareketlerinin olması da bana çok kötü bir yol tutuş tepkisi gibi gelmiyor.Ayrıca testte arkasının kontrollü bir şekilde geldiğini ve aşırı hamlelerde ESP'nin müdahale ettiğini söylüyor.Bana sorarsanız zırt bırt her şeyde devreye giren ESP beni rahatsız ederdi bu haliyle güzel iş çıkardıklarını düşünüyorum umarım linç edilmem.Bunu dememdeki sebep benim Clio'nun da yol tutuşu İbiza ile benzer karekterde(Limitleri tabii ki daha düşük) ama hiç bir zaman için tedirgin hissetmedim belki biraz da ondan dolayı olabilir.Hocam arabanın yol tutuşu gerçekten çok kötü olmasa geri kalan her şeyi için ben de alınası araç derdim. Testte Sinan da 100 ile giderken ani şerit değişimi yapalım dedi, arabanın arkası attı ve kontra vermek zorunda kaldı. Ona rağmen nasıl yol tutuş iyi diyebildi anlamadım. Ben aynı hareketi biraz daha fazla direksiyon kırıp 60 civarları hızda yaptım, bende de arka savurdu. Virajlara yavaş yavaş girip deneyince limiti yüksektir belki bir şey diyemem. Ama kesinlikle ani ağırlık dağılımlarında arkası kötü sapıtıyor. Daha kötüsü, ben o noktaya kadar zorlayamadım ama esp bir noktadan sonra yetersiz kalacak gibi hissettiriyor. Acemi sürücüler için sıkıntı. Ek olarak, yollarda sıkça makaslarda patlayan Ibiza görmeye başlarız
Hocam eğlenceli yol tutuşa varım. Limitlerin düşük olmasına da kabulüm. Ama umulmadık şekilde kopma yaşatması sıkıntılı bir durum. O konuda virajlarda yana deli gibi yatıp limitine gelmeden önce sürücüsünü çok iyi uyaran Palio'ları bile tercih ederim.Sinan beyin, yol tutuşu iyi demesindeki sebeplerin başında şasinin geri bildirim vermesi ve donuk bir yol tutuşunun olmaması diye düşünüyorum.Yani eğlenceli bir yol tutuşunun olduğunu ve çok fazla rahatsız edici kusurlarının olmadığını belirtti gibi geldi videoda.Bana sorarsanız ani şerit değişimlerinde aracın ön tarafının dayanamayıp açılmasındansa arkasının kıvrak kalmasını isterim bu sebepten yol tutuş konusu da göreceli bir mesele.Mesela Fiesta'daki ip gibi yol tutuşuyla kesinlikle kıyaslacak değilim yalnız kıvrak arka hareketlerinin olması da bana çok kötü bir yol tutuş tepkisi gibi gelmiyor.Ayrıca testte arkasının kontrollü bir şekilde geldiğini ve aşırı hamlelerde ESP'nin müdahale ettiğini söylüyor.Bana sorarsanız zırt bırt her şeyde devreye giren ESP beni rahatsız ederdi bu haliyle güzel iş çıkardıklarını düşünüyorum umarım linç edilmem.Bunu dememdeki sebep benim Clio'nun da yol tutuşu İbiza ile benzer karekterde(Limitleri tabii ki daha düşük) ama hiç bir zaman için tedirgin hissetmedim belki biraz da ondan dolayı olabilir.
Öyle belgesellerde filan hep dolu dolu bilgiler oluyor. İster istemez dikkatimi verip dinleyorum, uykuya faydası olmuyor.Spor servisini izleyebiliyorum bir tek. Diğerlerine cidden tahammülüm kalmadı Uyumak içinse "uçak kazası raporu" belgesi var, anlatan çok sakin anlatıyor
Her el çatışmalı kapışmalı el aldık. Hiç kimse rapor edilmedi bizden öyle diyeyimAdamlar sonuna kadar direnmiş bir de asyuhgaufhgsduf
Bize gelenler 4-5 fark atınca teslim oluyor
Bilek gücünün gerekliğine kesinlikle hem fikirim,ayrıca şu sözünüze de katılıyorum MQB platformundaki Understeer ile baş etmek için ESP sistemleri yeterli olabilir ama bu platformda alışık olmadığımız Oversteer için ESP yetersiz ya da güvensiz hissettirebilir buna da katılıyorum.Yalnız tekrar söylüyorum çok ani telafi edilemez bir hamle göremedim, kontra vermeyi bilen her kişinin elinde ESP açık konumdayken saçma durumlar yaşatmaz diye tahmin ediyorum.Tek elle makas atanlar hariç.Hocam eğlenceli yol tutuşa varım. Limitlerin düşük olmasına da kabulüm. Ama umulmadık şekilde kopma yaşatması sıkıntılı bir durum. O konuda virajlarda yana deli gibi yatıp limitine gelmeden önce sürücüsünü çok iyi uyaran Palio'ları bile tercih ederim.
Pistlerde viraj dönüş hızları karşılaştırsak mutlaka benim abs'si bile olmayan 2001 model arabamdan iyi çıkar. Çünkü şimdiki elektronik destekler çok başarılı. Ama öyle senaryolar oluyor ki (geyik testleri de bu tarz olayların simülasyonu) esp de yetersiz kalıyor çünkü bir noktadan sonrası fizik kurallarına aykırı olur. Bu noktada arabanın limiti aştığındaki dengesi çok önemli. Ford'larda genelde arkası açılır ve araba basit bir kontrayı sürücüsüne içgüdüsel olarak yaptırır. Benim Corsa'da 4 tekerlekten birden açılıyor, gaz kesilirse arkası açılır, gaz verilrise önü açılır; sürücünün bir şekilde toparlaması mümkün olur. Mevzubahis testte ise Ibiza'nın durumu çok farklı. Arkanın kontrollü gelmesini şöyle düzelteyim: Sinan'ın elinde kontrollü geliyor Limitlere gelindiğinde ani kopan arabayı toparlamak, kesinlikle limitlerde kullanma konusunda tecrübeli ellere ihtiyaç duyuyor.
mqb araçların önden açılmalarına ve bu şekilde keyifsiz viraj tepkilerine alışılmış ama esp'nin efektif şekilde kurtarıcı olduğu senaryolar understeer sorunları olduğu için vag grubu araçlarda hiç böyle güvensiz hissetmemiştim. Oversteer'de mutlaka esp'ye ek olarak bilek gerekiyor
Hah, işte hocam ben o tehlikeli hamleyi gördüm, saçma durum yarattı Neyse ki tek elle değil 9.15 tutuyordum Bir de yanımda oturan görevli biraz hassastı, çok yüksek hızlara çıkmayı tercih etmedim. =)Bilek gücünün gerekliğine kesinlikle hem fikirim,ayrıca şu sözünüze de katılıyorum MQB platformundaki Understeer ile baş etmek için ESP sistemleri yeterli olabilir ama bu platformda alışık olmadığımız Oversteer için ESP yetersiz ya da güvensiz hissettirebilir buna da katılıyorum.Yalnız tekrar söylüyorum çok ani telafi edilemez bir hamle göremedim, kontra vermeyi bilen her kişinin elinde ESP açık konumdayken saçma durumlar yaşatmaz diye tahmin ediyorum.Tek elle makas atanlar hariç.