Malesef ya biri volvo s40 biri elentraBiri 2.0 Focus'tur değil mi kaptan?Hayırlısı olsun.Yabancıya gitmesin forum içi elden ele elden ele.
Malesef ya biri volvo s40 biri elentraBiri 2.0 Focus'tur değil mi kaptan?Hayırlısı olsun.Yabancıya gitmesin forum içi elden ele elden ele.
Kesinlikle ilk araba için çok uygun bir seçenek.Ehliyetim olsaydı ilk araba olarak alırdım vallaha neden satılmıyor ki
Piyasada alım satımlar %70 çakalların elinden dönüyor demek ki. Verme anasını satayım. İleri geri konuşana söv kapat telefonu kafanı bozduğuna değmez.Ya bir kişi aradı oda 20 vereyim diyor birde ileri geri konusuyor
param olsa da ben alsam brohttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-temiz-corsa-c-157.000-km-de-453721279/detay/
abiler kardeşler bir daha paylaşayım mis gibi tertemiz bakımlı araba satılık gelenide üzmiyicem satılsın iki tane araba var aklımda biran önce alayım onları
abi gün yüzü görmemiş küfürleri saydım tirreğeKesinlikle ilk araba için çok uygun bir seçenek.
Piyasada alım satımlar %70 çakalların elinden dönüyor demek ki. Verme anasını satayım. İleri geri konuşana söv kapat telefonu kafanı bozduğuna değmez.
loto moto oynasanmıparam olsa da ben alsam bro
bunu değerlendireyim kankaloto moto oynasanmı
hop mesajı buraya taşıyayaımEn son 16 kuruş indi yahu sıra Mazotta.Sırasıyla gidiyor, borsa gibi çok zevkli sıra sıra inip biniyorlar, hak geçmiyor.
Aga güzel diyorsun da, Türkiye'de hangi otoyolda maksimum kaç km/h hızla ne kadar süre gidebiliyorsun bana bir söylesene Ben en uzun süre İzmir-Aydın otoyolunda yarım saat kadar Focus 1.6 ile son gaz gittim ve İstanbul-Ankara TEM otoyolunda bizim Fiesta ile 1 saat kadar 180-200 gittim. Benim araba da babam direksiyondayken 3. boğaz köprüsü üzerinden otoyoldan falan filan İstanbul-Edirne arası 1,5 saat boyunca 170km/h ve üstü hızda yol yaptı. Bunlar dışında dip gaz çok yaptım ama 15 dk.'yı geçmiyor. 15 yıldan uzun süredir ehliyetim var, şoförlük 20 yılı bulur. Bak tane tane sayabiliyorum son gaz gittiğim uzun yolculukları. Ben 200 ile gidiyorken yanımdan 230 ile geçen de buyursun geçsin derim zaten. O hızda ülkemiz yollarında kimseyle yarışılmaz.... fakat yine eminim ki otobanda, yokuşta, orada burada yanlarından uzayıp giden bir turbo benzinli görünce içten içe onun üzüntüsünü yaşayıp keşke diyorlardır. Hepsi olmasa bile bir çoğu bunu diyordur eminim.
@Cussler aha dayiya soralim yokuslarda hic sikinti yasadik mi bitmis lastikleAga güzel diyorsun da, Türkiye'de hangi otoyolda maksimum kaç km/h hızla ne kadar süre gidebiliyorsun bana bir söylesene Ben en uzun süre İzmir-Aydın otoyolunda yarım saat kadar Focus 1.6 ile son gaz gittim ve İstanbul-Ankara TEM otoyolunda bizim Fiesta ile 1 saat kadar 180-200 gittim. Benim araba da babam direksiyondayken 3. boğaz köprüsü üzerinden otoyoldan falan filan İstanbul-Edirne arası 1,5 saat boyunca 170km/h ve üstü hızda yol yaptı. Bunlar dışında dip gaz çok yaptım ama 15 dk.'yı geçmiyor. 15 yıldan uzun süredir ehliyetim var, şoförlük 20 yılı bulur. Bak tane tane sayabiliyorum son gaz gittiğim uzun yolculukları. Ben 200 ile gidiyorken yanımdan 230 ile geçen de buyursun geçsin derim zaten. O hızda ülkemiz yollarında kimseyle yarışılmaz.
Benim bakacağım şey 160-180 ile giderken yola ne kadar oturduğu, beni ne kadar rahat götürdüğüdür.
Geri kalan performans farkları ihtiyaç halinde doğru devirler seçilerek kapatılabilir. Yüklüykenki çekiş için de her hal ve şartta dizel araba şart. Emin ol TSI motorlar da yalan oluyor yüklü yokuş çıkarken.
4 kişi sıkıntısız çıktık her rampayı@Cussler aha dayiya soralim yokuslarda hic sikinti yasadik mi bitmis lastikle
Ya allasen çekiş sıkıntısını filan bırak, gümbür gümbür 1.4 tsi bile alsa, hill holder'lı arabada yokuş kalkışta kaydıran var. Çok daha öncelikli pilotaj sorunları var ülkede. Ben bile klima kapalı haldeyken yüke bakmaksızın hiçbir yokuşta çekiş sorunu yaşamıyorsam, kolay kolay kimse çekiş sorunu yaşamaz. Yaşayanlar arabanın doğru devrini bulamama sorunu yaşıyordur.@Cussler aha dayiya soralim yokuslarda hic sikinti yasadik mi bitmis lastikle
Çok normal.4 kişi sıkıntısız çıktık her rampayı
@Cenk gorelim lutfen beyefendi oyle bir gomuyorsun ki zannedersin bajaj bizi gecir4 kişi sıkıntısız çıktık her rampayı
Zaten bahsettiğim durum son hız ya da çok yüksek hızlar değil. Konu oraya bağlanırsa dizel üniteler kafadan elendiği gibi 1.2 - 1.4 turbolar bile hacim eksiğinden dolayı neredeyse elenir. Burada önemli değişken yol şartlarındaki ara hızlanmalardır. Bugün son kasa atmosferik lpg'li civic, benimki gibi torku çoğu rakibinden daha az kalacak dizel bir motorda bile 180'e kadar düzde farkı yiyor. Hele bir de es kaza karışık yol kombinasyonu varsa, yokuş falan denk gelirse seyret durumu.. Yokuşun sonunda ayağımı gazdan çektiğimi bile hatırlarım. Netice itibariyle dediğim gibi bugün giriş seviyesi turbolu motorlarla atmosferikleri kıyaslayıp performans anlamında hala akılda soru işareti bıraktırıyorsa orada bir eksik var demektir. Motor yeterli değil demiyorum o kişisel bir beklentidir ama piyasadaki yeni nesil motorların hangisinden her yol şartında yahut genel yol şartları itibariyle çok daha iyi performans gösteriyor desem belki 1-2 istisna hariç cevabı dahi yok..Aga güzel diyorsun da, Türkiye'de hangi otoyolda maksimum kaç km/h hızla ne kadar süre gidebiliyorsun bana bir söylesene Ben en uzun süre İzmir-Aydın otoyolunda yarım saat kadar Focus 1.6 ile son gaz gittim ve İstanbul-Ankara TEM otoyolunda bizim Fiesta ile 1 saat kadar 180-200 gittim. Benim araba da babam direksiyondayken 3. boğaz köprüsü üzerinden otoyoldan falan filan İstanbul-Edirne arası 1,5 saat boyunca 170km/h ve üstü hızda yol yaptı. Bunlar dışında dip gaz çok yaptım ama 15 dk.'yı geçmiyor. 15 yıldan uzun süredir ehliyetim var, şoförlük 20 yılı bulur. Bak tane tane sayabiliyorum son gaz gittiğim uzun yolculukları. Ben 200 ile gidiyorken yanımdan 230 ile geçen de buyursun geçsin derim zaten. O hızda ülkemiz yollarında kimseyle yarışılmaz.
Benim bakacağım şey 160-180 ile giderken yola ne kadar oturduğu, beni ne kadar rahat götürdüğüdür.
Geri kalan performans farkları ihtiyaç halinde doğru devirler seçilerek kapatılabilir. Yüklüykenki çekiş için de her hal ve şartta dizel araba şart. Emin ol TSI motorlar da yalan oluyor yüklü yokuş çıkarken.
İtalya'da şehir içinde o motorlar hala serbest mi ya? Medeni ülkelerde dışlıyorlar da artık, dizeller kamyon muamelesi görüyor bilion mu1.6 atmo çöp. Yaşasın 2.0d
Gömmekle alakası yok ki diyorum ya tamamen beklenti meselesi.. Sıkıntısız tabii ki çıkar çekmeyip hızı düşürüp yokuşta 70'e sabitleyip öylece kalacak değil. Ama çağımızın bulunduğu teknoloji ve motor performansları içerisinde çekmedi, sıkıntısız çıktı, hızı düşmedi gibi konular artık çoğu kullanıcı için beklenti olmaktan çıktı.İnsanlar artık daha fazlasını arıyor. Onu anlatmaya çalışıyorum.@Cenk gorelim lutfen beyefendi oyle bir gomuyorsun ki zannedersin bajaj bizi gecir
Peki madem herseye tamam babamla sabah konustuk sana soralim abi.Ya allasen çekiş sıkıntısını filan bırak, gümbür gümbür 1.4 tsi bile alsa, hill holder'lı arabada yokuş kalkışta kaydıran var. Çok daha öncelikli pilotaj sorunları var ülkede. Ben bile klima kapalı haldeyken yüke bakmaksızın hiçbir yokuşta çekiş sorunu yaşamıyorsam, kolay kolay kimse çekiş sorunu yaşamaz. Yaşayanlar arabanın doğru devrini bulamama sorunu yaşıyordur.
Çok normal.
Daha pazartesi günü arabada 2 kişiyken (biri ben), Başıbüyük yokuşunda çift şerit millet kapışa kapışa tırmanırken yoğun saatte Marmara Üni. kapısından çıktım ve yara yara 2. viteste 80'i hızlıca buldum. Kimsenin de yolunu tıkamamış oldum, geçecek olanın sol şeride çıkmaya fazlasıyla fırsatı oldu. 75hp bile bunu yapıyorsa, C sınıfı arabaların hiçbirinde çekemiyor bahanesini kabul etmem