Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
km yaşına göre çok az hasar kaydı yok denmiş ama siz yine de sorgulayın onun dışın da temiz duruyor
Şu yüzden sordum. Küçük bir yerse satıcı önceden sanayii deki ustayi ayarlayabiliyor . Bilmiyorum hocam kimsenin günahını almamak lazım ama 2.el konusunda çok canım yandığı için artık her şeye şüphe ile bakar oldum

Plakalık Fethiye Renault yetkili servisinin, ulaşsak bize bilgi verirler mi acaba ? Servis kaydı varsa aracın servis dışarıdan biriyle paylaşır mı ?

Aslında yıllık 8 bin kilometre küçük bir bölge için az da sayılmaz ama niye bu kadar ucuz işte o soru işareti.
 
Plakalık Fethiye Renault yetkili servisinin, ulaşsak bize bilgi verirler mi acaba ? Servis kaydı varsa aracın servis dışarıdan biriyle paylaşır mı ?

Aslında yıllık 8 bin kilometre küçük bir bölge için az da sayılmaz ama niye bu kadar ucuz işte o soru işareti.
Siz baktirin her bı tarafını. Bişey çıkmazsa ne âlâ. Gönül rahatlığı ile binin .Ama aman acele etmeyin. İçinize sinmezse almayın derim ben
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya ve Akın
Biz. 6 yılda 235k km yaptık atmosferik benzinliyle. Onu sattık, şimdikiyle 8 yılda 193k km. Bu Fiesta şanslı yine, araba sayısı arttı da yükü hafifledi :D
İstisnalar muhakkak var hocam. Tam tersi noktasında o kadar fark verip dizel alıp yılda 10 bin km'yi bile görmeyenler, turbo benzinli alıp yılda 20-30 bin km'yi görenlerden emin olun çok daha fazla. Ama işte her ürünün istisnai kullanıcısı muhakkak çıkıyor. Soğutma suyu hortumu kronik arızalı olan ve bilmeyen bazı kullanıcıların yatak sardırdığı ( hatta yurt dışında bazı 1.6 eb motorlar yanmıştı haberi yapılmıştı ) 1.6 hacimli ecoboost motorları bile 100k km üstüne çıkarak sıkıntısız kullananları gördüm. Hiç bir zaman bir atmosferik kadar sağlam olamayacaklar bu belli ama bakımları ve kullanımı muntazam yapılan bir düşük hacimli turbo benzinli aracın da 120-150k'da motorunun biteceğine pek ihtimal veremiyorum. Açıkçası vermek istemiyorum :D
 
İstisnalar muhakkak var hocam. Tam tersi noktasında o kadar fark verip dizel alıp yılda 10 bin km'yi bile görmeyenler, turbo benzinli alıp yılda 20-30 bin km'yi görenlerden emin olun çok daha fazla. Ama işte her ürünün istisnai kullanıcısı muhakkak çıkıyor. Soğutma suyu hortumu kronik arızalı olan ve bilmeyen bazı kullanıcıların yatak sardırdığı ( hatta yurt dışında bazı 1.6 eb motorlar yanmıştı haberi yapılmıştı ) 1.6 hacimli ecoboost motorları bile 100k km üstüne çıkarak sıkıntısız kullananları gördüm. Hiç bir zaman bir atmosferik kadar sağlam olamayacaklar bu belli ama bakımları ve kullanımı muntazam yapılan bir düşük hacimli turbo benzinli aracın da 120-150k'da motorunun biteceğine pek ihtimal veremiyorum. Açıkçası vermek istemiyorum :D
120 k da bitecek motorun üretimine izin vermezler .Üreticiler öyle bir riske girmez
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Koraykaya
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...