Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
IMG_1627.JPG
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Marmariste Hersey Dahil otele 1890 tl fiyat aldim. Amma velakin ucak + transfer icin 1100 tl fiyat cikardilar. Ayten ile gitsem 280 tl tutuyor.

Marmarise burdan gitmek 7 saat. Ucakla gitmekte nerden baksan kapidan kapiya 5 saat. 2 saat icin ucakla ucakla gitmek buyuk mebla. Hanimida kandiramiyorum.

Bulamadim bi care. Ucakla gitmezsek tatile gitmeyek diyo.. en iyisi paralar carcur olmasin gitmiyek tatile.. :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Marmariste Hersey Dahil otele 1890 tl fiyat aldim. Amma velakin ucak + transfer icin 1100 tl fiyat cikardilar. Ayten ile gitsem 280 tl tutuyor.

Marmarise burdan gitmek 7 saat. Ucakla gitmekte nerden baksan kapidan kapiya 5 saat. 2 saat icin ucakla ucakla gitmek buyuk mebla. Hanimida kandiramiyorum.

Bulamadim bi care. Ucakla gitmezsek tatile gitmeyek diyo.. en iyisi paralar carcur olmasin gitmiyek tatile.. :(
Hocam arabayla geze geze gitseniz daha çok keyif alırsınız bence. Hem yolculuğunuz da zorunluluktan çıkar eğlence nin bir parçası olur
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
İstisnalar muhakkak var hocam. Tam tersi noktasında o kadar fark verip dizel alıp yılda 10 bin km'yi bile görmeyenler, turbo benzinli alıp yılda 20-30 bin km'yi görenlerden emin olun çok daha fazla. Ama işte her ürünün istisnai kullanıcısı muhakkak çıkıyor. Soğutma suyu hortumu kronik arızalı olan ve bilmeyen bazı kullanıcıların yatak sardırdığı ( hatta yurt dışında bazı 1.6 eb motorlar yanmıştı haberi yapılmıştı ) 1.6 hacimli ecoboost motorları bile 100k km üstüne çıkarak sıkıntısız kullananları gördüm. Hiç bir zaman bir atmosferik kadar sağlam olamayacaklar bu belli ama bakımları ve kullanımı muntazam yapılan bir düşük hacimli turbo benzinli aracın da 120-150k'da motorunun biteceğine pek ihtimal veremiyorum. Açıkçası vermek istemiyorum :D
Ya sanayide söylenen şu dizel benzin farketmez hava soğutmalı intercooler ı küçük turboluları muntazam kullanmak lazımmış
 
Ya sanayide söylenen şu dizel benzin farketmez hava soğutmalı intercooler ı küçük turboluları muntazam kullanmak lazımmış
Muhakkak öyledir. Zaten ben de bu sebepten daha eski yorumlarımda demiştim; hacim düştükçe motor gücü yükseliyorsa o araçları sürekli sıkıştırarak değil, daha sakin kullanarak yol almak gerekiyor. Üreticiler maliyetten kaçmak için intercooler'dan, turbo'dan kalite kısıp durabiliyor. Muntazam kullanıp, bakımlarını da muntazam yaptırıp sürdüğümüz sürece fabrikasyon bir sıkıntısı yoksa yeteri kadar km yapacağını düşünüyorum bu motorların. Ben motor ısınsın diye ilk marştan sonra cayır cuyur gaz veren tipleri görüyorum hem benzin hem dizel aracında. Hararet sıcaklığı henüz ideal seviyede değilken devir çevirip gazı kökleyen tipler görüyorum. Sıcaklığa, havada nem miktarına bakmadan top speed denemeye çalışanlar, sol şeridi kapatıp gidenler.. Bir sürü kullanıcı mevcut. Haliyle bu motorlar da atmosferikler kadar sağlam olmadığı için bir yerden arıza veriyor. Halbuki düzgün kullanılsa bu risk minimuma inecek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...