Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Madem bu sene yapılan Cenevre Fuarı güzel geçmedi bizde geçmiş yılların fotoğraflarına bakıp zaman makinesine binmiş gibi olalım değil mi? o_O

Yıl: 1966 Araç: Lamborghini Miura


Yıl: 1977 Araç: Porsche 928


Yıl: 1980 Araç: Audi Quattro


Yıl: 1990 Araç: Bertone Nivola


Yıl: 1995 Araç: Bugatti EB110


Yıl: 1999 Araç: Pagani Zonda

Daha detaylı bilgiler için @motoringtitude instagram hesabını takip etmiyorsaniz takip etmenizi tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Madem bu sene yapılan Cenevre Fuarı güzel geçmedi bizde geçmiş yılların fotoğraflarına bakıp zaman makinesine binmiş gibi olalım değil mi? o_O

Yıl: 1966 Araç: Lamborghini Miura


Yıl: 1977 Araç: Porsche 928


Yıl: 1980 Araç: Audi Quattro


Yıl: 1990 Araç: Bertone Nivola


Yıl: 1995 Araç: Bugatti EB110


Yıl: 1999 Araç: Pagani Zonda

Daha detaylı bilgiler için @motoringtitude instagram hesabını takip etmiyorsaniz takip etmenizi tavsiye ederim.
Audi Quattro hariç hepsi zamanın ötesinde tasarımlar kişisel heves anlamında 928, Quattro ,Miura süper ötesi duruyor.:);)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Audi Quattro hariç hepsi zamanın ötesinde tasarımlar kişisel heves anlamında 928, Quattro ,Miura süper ötesi duruyor.:);)
Aynen katılıyorum Quattro hariç diğer modeller cidden timeless diyebileceğimiz bir tasarım diline sahip. Quattro'nun diğer araçlar kadar futurstik veya geleceğe dönük olmamasının sebebi bence diğer modeller gibi supersport tarzında olmamasıdır. Gerçi hoş Group B'deki başarıları sayesinde benim için en büyük hayallerden ve ikonlardan biridir :).
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Aynen katılıyorum Quattro hariç diğer modeller cidden timeless diyebileceğimiz bir tasarım diline sahip. Quattro'nun diğer araçlar kadar futurstik veya geleceğe dönük olmamasının sebebi bence diğer modeller gibi supersport tarzında olmamasıdır. Gerçi hoş Group B'deki başarıları sayesinde benim için en büyük hayallerden ve ikonlardan biridir :).
Audi grubunun tasarım konusunda yıllardan beri gelenekçi ve tutucu olduğunu varsayarsak bence tek neden süperspor olmaması değil.:confused:Ayrıca hayal ve ikon konusuna gelirsek kısacası kırmızısı senin, beyazı benim olsun dağ yollarında gezelim diyerek karşılık verebilirim bu güzelliğe sadece.:D:cool:
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Audi grubunun tasarım konusunda yıllardan beri gelenekçi ve tutucu olduğunu varsayarsak bence tek neden süperspor olmaması değil.:confused:Ayrıca hayal ve ikon konusuna gelirsek kısacası kırmızısı senin, beyazı benim olsun dağ yollarında gezelim diyerek karşılık verebilirim bu güzelliğe sadece.:D:cool:
Tabii tutucular ama R8 gibi bir makina bana göre isterse Audi'nin değişik ve eskimeyen tasarımlar çıkarabileceğini gösteriyor. Ülkemizde toplamda 3 adet orjinal Quattro bulunuyor. Ilerleyen zamanlarda kendi sitem için bir tanesi ile güzel bir test yazısı yazabilirim kısmet :rolleyes:o_O.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Madem bu sene yapılan Cenevre Fuarı güzel geçmedi bizde geçmiş yılların fotoğraflarına bakıp zaman makinesine binmiş gibi olalım değil mi? o_O

Yıl: 1966 Araç: Lamborghini Miura


Yıl: 1977 Araç: Porsche 928


Yıl: 1980 Araç: Audi Quattro


Yıl: 1990 Araç: Bertone Nivola


Yıl: 1995 Araç: Bugatti EB110


Yıl: 1999 Araç: Pagani Zonda

Daha detaylı bilgiler için @motoringtitude instagram hesabını takip etmiyorsaniz takip etmenizi tavsiye ederim.
Quattro hariç tüm araçlar harbiden zamansız. Dışına LED far içine bir kaç oyuncak at şimdi de satar
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Eski dergileri karıştırmak güzel oluyor
Bakın 2010 yılında lambo yöneticilerinden stephan winklemann sesto elementoyla ilgili evo dergisine verdiği röportajda ne demiş:
20180307_232258-1.jpg
Ve yakında turbo motorlu urus uretilecek
 
Eski dergileri karıştırmak güzel oluyor
Bakın 2010 yılında lambo yöneticilerinden stephan winklemann sesto elementoyla ilgili evo dergisine verdiği röportajda ne demiş:Ekli dosyayı görüntüle 11852 Ve yakında turbo motorlu urus uretilecek
Lamborghini ayakta kalmak için mecburen Urus üretiyor. Hiç SUV üretmeyeceğini iddia eden Ferrari bile bu pervane turbo bor motorla birlikte katılacak...
 
Bu adamlar bana hiç inandırıcı gelmiyor... CEO'larından tut baş mühendislerine kadar işten ayrıldı. İnternette haklarında limitli bilgi var. Çinli Le markasina satildilar. Geçtiğimiz günlerde Türkiye isterse onlar için yerli araba projesine dahil olabiliriz demişlerdi. 2018 sonu teslimleri var acaba yetiştirebilecekler mi??? Kim bilir belkide JET Fadıl v2 ile karşılaşırız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Günaydın...
Bu videodan öğrendiğim kadarı ile fabrika standart bakımları yanılabiliyormuş. Burda 2004 model bir planet dişlinin parçalanması sonucu oluşan kaza yüzünden düşen Norweç Super Pumasının kaza sebebi araştırıyor. Fabrikanın ön gördüğü süreden daha erken bir zamanda metal yorgunluğu sonucu dişli parçalanıp rotoru kopartmış. Bu dişli için önerilen bakım aralığı kazadan sonra 3kat erkene alınmış. 3000 saat ise 1000 saat ucuştan sonra bakılcakmış.
Not: benim arabamın el kitabında Buji ve Enjektörler bakımı için 160 bin km yazıyor. Bekliyorum 70 bin oldu, hayla patlayan bir yerimiz yok. :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...