Geyik Başlığı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yav bugün vectra sahibi bi adam ile biraz muhabbetim oldu da adam ısrarla bizim araçlara 10 40 yağ koyduğunu iddia ediyor. Ben sürekli 5 30 koydurtuyorum hata mı yapıyom ya? Ne koymak lazım benim araca
benzinli araçlara turbo olsun atmosferik olsun koyulması gereken yap 5-30 dur dizellere 0-30
ama kullandığımız araçların motor kmsi fazla olduğu için 5-30 yağı yakabilir ki bir motor 10 binde bir yani bakımdan bakıma 500-600 gr yağ yakması çok normaldir, bizim insanlarda bakımda çubuk ne kadar doluysa 10 bin sonra çubuğa baktığında aynı yağı görmek istiyor..
günümüzde ki araçların hemen hemen hepsi üstten eksantrikli motorlara sahip ve eksantrik kısmı şakır şakır yağ içerisindeyken ve subap lastiklerinin yağlanmaya ihtiyacı varken motorunda biraz yağ yakmasını isteriz haliyle.
km yüksek değilse 5-30 iyidir ama km yüksekse 5-30 u yakabilir, 10-40 yağ zararlı değil tabi ki bende 10-40 kullanıyorum
 
benzinli araçlara turbo olsun atmosferik olsun koyulması gereken yap 5-30 dur dizellere 0-30
ama kullandığımız araçların motor kmsi fazla olduğu için 5-30 yağı yakabilir ki bir motor 10 binde bir yani bakımdan bakıma 500-600 gr yağ yakması çok normaldir, bizim insanlarda bakımda çubuk ne kadar doluysa 10 bin sonra çubuğa baktığında aynı yağı görmek istiyor..
günümüzde ki araçların hemen hemen hepsi üstten eksantrikli motorlara sahip ve eksantrik kısmı şakır şakır yağ içerisindeyken ve subap lastiklerinin yağlanmaya ihtiyacı varken motorunda biraz yağ yakmasını isteriz haliyle.
km yüksek değilse 5-30 iyidir ama km yüksekse 5-30 u yakabilir, 10-40 yağ zararlı değil tabi ki bende 10-40 kullanıyorum
Km 200 küsür ya çok bi sey olmaz herhalde sürekli gittiğim usta da 5 30 koyalım diyor bi de sana sorayım dedim saolasın
 
benzinli araçlara turbo olsun atmosferik olsun koyulması gereken yap 5-30 dur dizellere 0-30
ama kullandığımız araçların motor kmsi fazla olduğu için 5-30 yağı yakabilir ki bir motor 10 binde bir yani bakımdan bakıma 500-600 gr yağ yakması çok normaldir, bizim insanlarda bakımda çubuk ne kadar doluysa 10 bin sonra çubuğa baktığında aynı yağı görmek istiyor..
günümüzde ki araçların hemen hemen hepsi üstten eksantrikli motorlara sahip ve eksantrik kısmı şakır şakır yağ içerisindeyken ve subap lastiklerinin yağlanmaya ihtiyacı varken motorunda biraz yağ yakmasını isteriz haliyle.
km yüksek değilse 5-30 iyidir ama km yüksekse 5-30 u yakabilir, 10-40 yağ zararlı değil tabi ki bende 10-40 kullanıyorum
Sinan 2004 meriva var komşumda 115 bin km civarlarında 10-40 Yağ koyduğumuz halde bakımdan 7-8 bin km sonra 1 litre eksiltmiş oluyor.Kullanma kılavuzu 5-30 Öneriyor ama 10-40'ta 1 litre eksiltiyorsa 5-30 koysak cayır cayır eksiltir diye 10-40 koyuyoruz.Ne diyorsun bu işe?10-40'dan devam mı edelim yoksa kullanma kılavuzunun tavsiye ettiği 5-30'a mı dönelim?
 
Son düzenleme:
Sinan 2004 meriva var komşumda 115 bin km civarlarında 10-40 Yağ koyduğumuz halde bakımdan 7-8 bin km sonra 1 litre eksiltmiş oluyor.Kullanma kılavuzu 5-30 Öneriyor ama 10-40'ta 1 litre eksiltiyorsa 5-30 koysak cayır cayır eksiltir diye 10-40 koyuyoruz.Ne diyorsun bu işe?10-40'dan devam mı edelim yoksa kullanma kılavuzunun tavsiye ettiği 5-30'a mı dönelim?
sakin kullanımda 10-40 yağı 7-8 binde 1 litre yakıyorsa 5-30 yağ dayanmaz ona,
mavi duman filan çok atıyor mu ? motor yapılması da gerekebilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...