Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Lastikler de kötü filan demişler ama bu onunla açıklanacak gibi değil. Burun o kadar hafifleyince ön amortisörlere bir revizyon şart olmuş. 1.6mjet koydukları yere aynı yürüyenle 1.0 fındık motor koyunca ayarı fena şaşmış. Bu motor hakkında kafamdaki bir soru işareti de buydu, cevabını bu testte almış oldum.
Edit: Bari esp'yi ona göre biraz daha sıkı ayarlasaydınız be
 
Son düzenleme:
Lastikler de kötü filan demişler ama bu onunla açıklanacak gibi değil. Burun o kadar hafifleyince ön amortisörlere bir revizyon şart olmuş. 1.6mjet koydukları yere aynı yürüyenle 1.0 fındık motor koyunca ayarı fena şaşmış. Bu motor hakkında kafamdaki bir soru işareti de buydu, cevabını bu testte almış oldum.
Edit: Bari esp'yi ona göre biraz daha sıkı ayarlasaydınız be
Sanırım araç ikinci havuzdan sonra sağa gitmeye çalışırken bile ESP nin sol ön tekeri frenleyerek aracın burundan kaymasına neden olduğundan da bahsediyorlardı.
 
  • Wow
Tepkiler: bt
Sanırım araç ikinci havuzdan sonra sağa gitmeye çalışırken bile ESP nin sol ön tekeri frenleyerek aracın burundan kaymasına neden olduğundan da bahsediyorlardı.
Haydi amortisörleri yürüyeni filan aynı bıraktın diyelim, tutunsun isteniyorsa bu araçta burnu yönlendirebilmek için esp'nin arka tekerleklere de dramatik müdahaleler yapması gerek. Ama arka nasılsa yerinde duruyor tutuyor diye Fiat her şeyi önde çözmeye çalışmış. (ÇÖZEMEDİ)
 
Çalışınca oluyor.
EV için oluşturulmuş platformda üretilince, içten yanmalı platformuna batarya yüklenmiş olanlardan çok daha başarılı işler çıkıyor. Ama farklı senaryolarda çok fazla değişim var, bir de 2. jenerasyon i30'lara benzer şekilde slalomda pek bir hantal kalmış. Hyundai zamanla bunları da düzeltir artık =)
 
Bugün de autoscout bakıp hayallere daldık şükür. Geyik başlığı yerine buraya yazdım. Silinebilir 😁