GOLFTEN C-HR'A

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Deniz_Acikgul

Profesör
108
arkadaşlar merhaba bilenler bilir 2016 model golf 1.4 tsi dsg high araç var bizde. Yeni chr beni ve babamı bayağı etkiledi 1.8 hibrit olanı takas düşünebiliriz. Siz bu duruma ne diyorsunuz. Hacim ihtiyacımız yok çok fazla. Bu durum üzerinden chr ı da değerlendirirseniz sevinirim
 
arabanın hibrit olması kısa mesafelerde sadece elektrikle gitmesi trafikte 3 litre yakması tasarım gibi şeyler ciddi anlamda cezbedici. bu karşılaştırma sıradan bir karşılaştırma değil. çok zıt karakterli iki araç. kafamda kuşkular olmasa farklı olmak adına tercih ederdim gibi geliyor. kaç kere geleceğiz dünyaya hayatın tadını çıkaralım :)
 
İşte Aksesuarlariyla bu hale dönüşen araç
Screenshot_20161123-192518.png
 
  • Beğeni
Tepkiler: Denizyagmur012
Yalan söylemeyim gidip test etmedim CHR'yi ama ben değiştirmezdim açıkçası. Tabi kişisel görüşler çok farkediyor millet bayılmış arabanın içine dışına ben hiç sevmedim tasarımı baştan benim için kaybetti zaten. Zevksiz şanzımanı falan ne bileyim..
 
CHR'ı daha incelemedim yarın test sürüşüne de çıkacagım ondan sonra yorum yapmam daha mantıklı olur ama Golfü satıp daha yerine oturmamış bir model olan CHR'ı almak bana mantıksız geliyor. Ayrıca daha şimdiden CHR'ın golf kadar rafine olmayacağını düşünüyorum. Yakıt olarak evet kesinlikle cezbedici bir araba. Dıştan gerçekten de CHR sexy duruyor ona bişey diyemem. Son olarak CHR C SUV mi? yoksa B SUV mi? bence B SUV siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ahali?
CHR b suv olarak geçiyor, zaten bu sebeple kafadan c segment olan golf ile aynı sürüş konforuna ve özelliklerine sahip olmasını beklemek zor. Ben de aracı beğendim gerçekten ama segment farkı var golf'ün lehine.
Biraz önce izlediğim otomobil test videosunda aracı b suv olarak belirttiler. Fakat ben google'dan bakayım dedim araç c-suv segmentindeymiş. Düzeltme olarak ekleyeyim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Bugün yolda gördüm. Farklı tasarımlı araçları seven biri olarak ben değiştirirdim. Objektif konularda Golf daha mutlu eder büyük ihtimalle, ama subjektif olarak C-HR'nin eli bana göre çok güçlü.
 
Otomatik highline golf'ü şimdi satarsanız, alacağınız araç da sizi tatmin etmezse halinize ciddi üzülebilirsiniz. Hybrid araçlar için henüz yüksek ötv'ler konuşulmuyor hatta düşük tutulup teşvik edilmeye bile çalışılıyor. İlerleyen zamanlarda aracınızı satıp hybrid'e geçme şansınız oldukça yüksek ama ilerleyen zamanlarda highline dsg golf sahibi olma ihtimaliniz ise oldukça düşük. Malum ötv artışı kapıda. Eğer ciddi derecede yakıt tüketimi sorununuz yoksa hiç macera aramayın bence.
Comfortçular satsın mı yani:)Şaka gibi çıldıracam 1.6 TDI Dsg Comfort 101400 olmuş.Biz 9000 km de 81000 tl ye almıştık.En karlı tarladan bile karlı mübarek:D
 
Ben gecenlerde test ettim c-hr yi.hatta baslik ta acmistim.ama halen 1.2 turbo motorun cekmedigini ,1.8 hybrid motorunda gucsuz oldugunu soylenince acikcasi toyotaya karsi önyargili olan genç nesli daha iyi tanimis oluyorum.diger otomotiv firmalari 1.0,1.2 t yapar kimse cekmiyor gitmiyo muhabbeti yapmaz ama toyota ya gelince gitmiyor.ben bizzat test ettim cokda yeterli ve zevkli bir motor.1.2 cvt 4x4 cok cok iyi.ayrica hybrid dediginiz arac performans icin yapilmamis bir makine.toyota istese 1.8 atmosferik motoru(1.6 atmosferik 132 bg ise) 150 bg yapar ustunede elektrik motoru.sonrada butun millet eeee bu araba hybrid ama fazla yakiyor diye sizlanip dururlar.yaris hybrid te ayni sekilde 1.5 motor ama 75 bg .izleyin bakalim hangi testte bu arabaya cekmiyor yetmiyor diyen olmuş.yaris hybrid testide yapmistim zamaninda cokta guzel gidiyordu.hybrid çevreci ve medeni bir motor.huzurlu ve sessiz yaşamin guzel tercihlerinden biri.özellikle buyuk sehirlerde yogun trafige girenler icin cok iyi tercih.chr tasarim olarakta bence guzel.toyota bircok ureticinin cesaret edemedigini yapti.toyotayi istediginiz kadar elestirebilirsiniz ama hybrid olayi saygi duyulmasi gereken bir konu.özetle degisiklik iyidir.ben c-hr ye gecmenizden yanayim.konu dagildi biraz kusura bakmayin :)
 
Dışı güzel içi tırt 1.8 motoru da 2017 dem önce gelmiyor sürüş dinamikleri fena değil ama ben 1.2 kullandım performans zayıftı sinyalleri audi çakması :) güzel tabiki ama bence araç aceleye gelmiş donanım ve teknik özellik broşürü bile bulamıyoruz o yüzden biraz temkinli davranın sizde araç gibi aceleye gelmeyin derim golf bir klasiktir (vw ci olmamama rağmen )

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Comfortçular satsın mı yani:)Şaka gibi çıldıracam 1.6 TDI Dsg Comfort 101400 olmuş.Biz 9000 km de 81000 tl ye almıştık.En karlı tarladan bile karlı mübarek:D
Vergisiz fiyatı 55 bin lirayı geçen bir araca sahip olan hiç kimsenin aracını satmasından yana değilim hele ki memnunsa. Çünkü hybrid araçlar için acele edilecek bir mevzu yok. Devlet bu konuda yeterince teşvik yapacağını söylüyor. Vergileri de benzin ve dizel motorlar kadar yüksek değil. Böyle olunca ilerleyen zamanlarda istediğim anda hybrid bir araca geçiş yapabilirim ama istediğim zaman benzinli ya da dizel otomatik dolu bir araç alamam. O sebeple ben biraz daha beklenmesinden yanayım tabii hybrid araca karşı aşırı bir sempati ve istek yoksa kişide. Kar olayına gelince bekle hocam bekle, yıl başından sonra göreceğim ben asıl artışları :)
 
1.8 litrelik motor neden bu kadar çağ dışı anlam veremiyorum. Benim 99 model aracım da atmosferik, 1.8 ve 125hp silindir 20 valf. Eminim ki Toyota çok daha iyi motor koyabilirdi de neden bunu koydu?
 
Konu dışı ama benim hibritlerle alakalı bir sorum var. simdi sehir icinde gidiyoruz önümüz açildi ya da ana yola ciktik tapa gaz yaptik benzin motoru tam güç çalışmaya başladı. e bu motor soğuk deilmi ömründen ömür gitmiyormu o şekil
 
1.8 litrelik motor neden bu kadar çağ dışı anlam veremiyorum. Benim 99 model aracım da atmosferik, 1.8 ve 125hp silindir 20 valf. Eminim ki Toyota çok daha iyi motor koyabilirdi de neden bunu koydu?
Cag dışı değil adamlar ekonomi hedefliyor. Elektrik motorunun alt devirlerde ki gücü ile 1.8 in üst devir gücünü birleştiriyor.Böylece her devirde güç üretmiş oluyor .1.2 turbo motoru koyabilirdi ancak ekonomi hedefini tutturamazdi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5
Ben gecenlerde test ettim c-hr yi.hatta baslik ta acmistim.ama halen 1.2 turbo motorun cekmedigini ,1.8 hybrid motorunda gucsuz oldugunu soylenince acikcasi toyotaya karsi önyargili olan genç nesli daha iyi tanimis oluyorum.diger otomotiv firmalari 1.0,1.2 t yapar kimse cekmiyor gitmiyo muhabbeti yapmaz ama toyota ya gelince gitmiyor.ben bizzat test ettim cokda yeterli ve zevkli bir motor.1.2 cvt 4x4 cok cok iyi.ayrica hybrid dediginiz arac performans icin yapilmamis bir makine.toyota istese 1.8 atmosferik motoru(1.6 atmosferik 132 bg ise) 150 bg yapar ustunede elektrik motoru.sonrada butun millet eeee bu araba hybrid ama fazla yakiyor diye sizlanip dururlar.yaris hybrid te ayni sekilde 1.5 motor ama 75 bg .izleyin bakalim hangi testte bu arabaya cekmiyor yetmiyor diyen olmuş.yaris hybrid testide yapmistim zamaninda cokta guzel gidiyordu.hybrid çevreci ve medeni bir motor.huzurlu ve sessiz yaşamin guzel tercihlerinden biri.özellikle buyuk sehirlerde yogun trafige girenler icin cok iyi tercih.chr tasarim olarakta bence guzel.toyota bircok ureticinin cesaret edemedigini yapti.toyotayi istediginiz kadar elestirebilirsiniz ama hybrid olayi saygi duyulmasi gereken bir konu.özetle degisiklik iyidir.ben c-hr ye gecmenizden yanayim.konu dagildi biraz kusura bakmayin :)

Hocam burada yanlış bir mantık var. Kimse eleştirmiyor yada beğenmemezlik yapmıyor. Kimse demeyelimde bi çoğumuz en azından. bir çoğumuzun demek istediği şuydu; karakter ve his bakımından çok farklı araçlar. Ne istediğinizi bilmek ve iyi analiz etmek önemli. Tercih kıriteri bu olmalıdır.
Çekmiyor demedikte sabretmek gerekiyor dedik ayrıaca :) ve en önemliside yazdığın bir çok noktayada katılıyorum. İnkar edilemeyecek artılar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...