GOLFTEN C-HR'A

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Deniz_Acikgul

Profesör
108
arkadaşlar merhaba bilenler bilir 2016 model golf 1.4 tsi dsg high araç var bizde. Yeni chr beni ve babamı bayağı etkiledi 1.8 hibrit olanı takas düşünebiliriz. Siz bu duruma ne diyorsunuz. Hacim ihtiyacımız yok çok fazla. Bu durum üzerinden chr ı da değerlendirirseniz sevinirim
 
Şimdi fiyatlandırmaya baktığımızda Toyota'nın asla ucuz bir marka olmadığından başlayalım. E marka sınıfında sıfırdan yeni bir araç geliştiriyor. Bayağı da çalışılmış hybrid mibrid, içeride kaliteli döşemeler vs. Şimdi bu araba sınıfındaki rakiplerinden net farkla pahalı olacaktır. Yüksek standart donanımını da hesaba katarak rakiplerinden en az 10k TL fazla olur. Bu da direk olarak 500x'i filan işaret ediyor :) Kaldı ki, C suv desek @hikmetkara nın dediği gibi RAV4'ü yemiş olur.
 
Şimdi fiyatlandırmaya baktığımızda Toyota'nın asla ucuz bir marka olmadığından başlayalım. E marka sınıfında sıfırdan yeni bir araç geliştiriyor. Bayağı da çalışılmış hybrid mibrid, içeride kaliteli döşemeler vs. Şimdi bu araba sınıfındaki rakiplerinden net farkla pahalı olacaktır. Yüksek standart donanımını da hesaba katarak rakiplerinden en az 10k TL fazla olur. Bu da direk olarak 500x'i filan işaret ediyor :) Kaldı ki, C suv desek @hikmetkara nın dediği gibi RAV4'ü yemiş olur.
Dogru diyorsun hocam ama belki arada kalmis bir model olabilir. Biz buna b suv olarak bakiyoruz ama aracin altyapisi c segment prius temelli. Ne bileyim nereye ceksen oraya gidiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ben olsam hayatta vermezdim 1.4 highline dsg golf almışsınız tadını çıkarın performans olarka geri kalıcaktır ve beklentilerinizi karşılamassa elinizde kalabilir ve o sırada ötv zammı gelirse golf alamayabilirsiniz.Size kalmış tabi,golf kadar rafine olamaz çok istiyorsanız focus alın
 
Bence bu adamlar fiyat politikasında eksiye düşmemek için algıda c-suv algısı yaratmaya çalışıyorlar. Fiyatlandırılması bencede çokda ucuz değil. Araca C-suv deden eksiği var B-suv desen fazlası var. Ama genel kanı bende de hakim, bencede B-suv.
 
Arkadaki diz mesafesi ve bagaj hacmiyle b-suv. Fiyatlandırma da öyle zaten. Genelde o sınıfın suv u parasına bir üst sınıf normal araç alınır. Bu da kuralı bozmamış.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bu araç bence B-SUV. Ama şöyle bir nüans var. C-HR'nin açılımı "Coupe High Rider" imiş. Coupe High Rider denilince benim aklıma gelen araçlar şöyle; BMW X6, BMW X4, Mercedes GLE Coupe. Nasıl BMW X6, X5'e oranla bir tık daha pahallıysa, bu araç da klasik B-SUV araçlardan daha pahallı aslında. Bagaj hacmini, arka camının küçüklüğünü, hatta tasarımını bu "coupe" sıfatı üzerinden düşünmek bence daha mantıklı bir olay.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve bt
test ettiğim ve fikirlerimi yazdığım araç toyota chr 1.2 turbo multidrive. isteyen kaileye alsın istemeyen almasın, isteyen de araç incelemelerine baksın. benim fikrim daha önce yazdıklarımdır. katılırsın katılmazsın hiç umrumda değil. kendine ait fikri olan herkese saygı duyarım. gerisi boş konuşmak olur. bana göre kötü olan bir aracı başkası beğenebilir, bu benim fikrimi değiştirmez. bu işler biraz his meseli. öznel şeyleri tartışmak da gereksiz. tek tavsiyem vereceğeniz meblaya nelere sahip olabileceğinizi de araştırın, neyi beğenirseniz yine onu alın.

saygılar
%100 katılıyorum sonuçta 80-90 bin tl ortalama fiyatlardan hybirdde ise 100 bin küsür üstü fiyatlardan bahsediliyor bu paralara alınabilicek bir çok araç var iyi araştırıp karar verilmesi lazım ötv oranları değişti herkesin malumu bir kere alıp bir daha değiştirmek zor olabilir bu yüzden geleceğide düşünerek seçim yapılması planların uzun vadeye göre yapılması mantıklı
ha eğer paranız çok maddi durumunuz iyiyse böyle bir maceraya atılın deneyin farklılıklar güzeldir derim ama maddi durmunuz buna imkan vermiyorsa daha önce denenmiş belli bir külte oturmuş araçları tercih etmek mantıklı olabilir çünkü model yükseltmek araç almak daha da zorlaşıcak şimdi bu arabanın garantisi 3 sene aracın pillerinin garantisi senelik 25 euroluk bir fiyata 10 seneye kadar uzatılabiliyor bunun bakım maliyetleri sanayide ustaların hybird bilgiside önemli sürekli servise gitmek sizi ücret konusunda sıkıntıya sokabilir geçiş yapmak istediğinizde arkadaşların dediği gibi pişmanlık yaşıyabilirisiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: burningashes
Hybrid alan ona göre sürüş stiline de o motora uydurmalı. Turbo motoruna alışan ve gazlamayı seven birisi için hybrid işkence. Sakin sürücüler için ise müthiş tasarruflu bir araç.
Kesinlikle öyle. Bir o kadar da değişik bir deneyim. Atmosferik benzinliyle düz vites düşkünü adamımdır, Yaris Hybrid kullanırken ilk başta gerçekten çok yadırgadım. Ama 250m gittikten sonra kendimi adapte etmeye çalıştım ve araba kullanmaktan farklı bir şey yapıyormuşum gibi hissettim ama yine de çok eğlenceliydi. Lunaparkta çarpışan otolar gibi sessiz gidiyor :) Bence hybrid alışılabilir bir sistem ve sürücüsü alışırsa çok eğlenir.
 
Kesinlikle öyle. Bir o kadar da değişik bir deneyim. Atmosferik benzinliyle düz vites düşkünü adamımdır, Yaris Hybrid kullanırken ilk başta gerçekten çok yadırgadım. Ama 250m gittikten sonra kendimi adapte etmeye çalıştım ve araba kullanmaktan farklı bir şey yapıyormuşum gibi hissettim ama yine de çok eğlenceliydi. Lunaparkta çarpışan otolar gibi sessiz gidiyor :) Bence hybrid alışılabilir bir sistem ve sürücüsü alışırsa çok eğlenir.
Eğlenir eğlenmesine abi de bir yerden den sonra da sessiz sessiz bence insanin ruhu daralır veya bana öyle geliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Vallahi cüzdanını ve çevreyi düşünenler için bu sessizlik mutluluk sebebi.
Cüzdan kişiden kişiye değişir ama ben benzinden şaşmam uzun bir süre en azindan tesla vari araçlar yaygınlasana kadar. Ayrıca ülkede kim doğayı koruyor ki? Doğayı korumak gerek evet ama hybrid ile mi korumak gerek yoksa başka şekillerde de koruyabilirmiyiz?
 
Cüzdan kişiden kişiye değişir ama ben benzinden şaşmam uzun bir süre en azindan tesla vari araçlar yaygınlasana kadar. Ayrıca ülkede kim doğayı koruyor ki? Doğayı korumak gerek evet ama hybrid ile mi korumak gerek yoksa başka şekillerde de koruyabilirmiyiz?
Vallahi herkes elinden geleni gönlünden geçeni yapsın. İnsanın çocuğu olunca düşünüyor o küçük ciğerler için hava daha temiz olsa daha sağlıklı olsa diye. Avrupa ülkeleri artık akaryakıtla çalışan araçları azaltma yolları arıyor. Türkiyede de bu bilinç oluşur elbet.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Vallahi herkes elinden geleni gönlünden geçeni yapsın. İnsanın çocuğu olunca düşünüyor o küçük ciğerler için hava daha temiz olsa daha sağlıklı olsa diye. Avrupa ülkeleri artık akaryakıtla çalışan araçları azaltma yolları arıyor. Türkiyede de bu bilinç oluşur elbet.
Oluşması iyi olur zaten bende bunu isterim hatta kim istemezki. Ama tesla gibi full elektrikli arabalara daha sıcak bakıyorum. Hybride pek ısınamadım. Yarın gidip bakacağım Chr a belki o beni ısındıran araç olur.
 
Eğlenir eğlenmesine abi de bir yerden den sonra da sessiz sessiz bence insanin ruhu daralır veya bana öyle geliyor.
İlk başta öyle geliyor ama içi kaliteli, sıfır motor sesi filan olunca ver müziği eğlenmene bak derim. Bak onun için JBL tesisat opsiyonu koymuşlar :) Yol tutuş filan yine var, yine viraj kasarsın istersen. Ben Yaris Hybrid kullanırken ilk km'de önce önünü, sonra arkasını bıraktırmayı başarmıştım. İnsan inanırsa sürüş zevki de oluyor :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Arkadaşlar bugün toyotaya gittik aracı test ettik inceledik. Ben aracın tasarımı fotoğraflardan daha çok beğendim. Tasarım öznel o kısmı geçiyorum. İçine ilk oturduğunuz anda bu aracın PAHAlı olduğu fark ediyorsunuz. Gerçekten bir uğraşmışlık var aracın içinde. Yarı deri koltukları beğendim rahatlar. Kalite açısından bir sıkıntı görmedim. Önceki toyotalardan bariz derecede ayrıştığını söyleyebilirim. Arka tarafa geçtiğimizde ucu ucuna sığıyorum 1.82 boyumla. Kesinlikle klostrofobik bir arkası var ama alışkın olduğumuz TASARIMLA VERİLEN ÖDÜNLER. Aynı ödünler bagajda da kendini belli ediyor. Küçük bir bagajı var. Çoluklu çocuklu ailelere pek yeteceğini zannetmiyorum. Bagaj hariç kalite açısından beklentimin üzerinde çıktı. Test aracı 1.2 cvt vardı. Motorla ilgi pek bir şey söylemeyeyim çünkü ilgilenmedim motorla. Şanzıman bildiğiniz cvt. Seven var sevmeyen var. Şöyle söyleyebilirim. Dsg den sonra bu ne böyle falan demedim. Aracın süspansiyonlarının gergin olduğunu söyleyebilirim. Ama bu dinamizm ben hoşuma gitti. Böyle bir araca yumuş yumuşluk yakışmazmış. Fazla zorlayamadık yol tutuş konusunda ama güven verdi. Konfora gelirsek kaymak gibi yollarda kullandık. Yorumum sağlıklı olmaz ama iyi gibi hissettirdi. Son olarak hibritler şubatta geliyormuş. Biz de isim yazdırdık. Gelince bakalım. Ama niyetliyiz almaya bir aksilik çıkmazsa.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...