Konu artik civic disina cikali yillar oldu haci artik insanlar ne bulursa vuracak civic icin.Biraz Civicle fazla uğraşılıyor ama sanki![]()
Konu artik civic disina cikali yillar oldu haci artik insanlar ne bulursa vuracak civic icin.Biraz Civicle fazla uğraşılıyor ama sanki![]()
Biraz Civicle fazla uğraşılıyor ama sanki![]()
Civic CVT yerine ZF8 veya çift kavrama DCT kullansaydı bu 4 sayfa konusulmazdi. Araba yürüyor ama o süpürge sesi bütün hissi alıp götürüyor ayrıca vites yukseltemelerde kulakciklar hiç dinlemiyor fakat düşüşleri yavaş da olsa fena değil.Biraz Civicle fazla uğraşılıyor ama sanki![]()
Aslında çok uğraşılmıyor, cvt bu araba için kötü deniliyor. Sportif olarak lanse edilen bir arabada cvt kullanılması kötü olmuş deniliyor hatta geri kalanı iyi olduğu için cvt baltalamış çıkarımı yapılıyor buradan, yani millet tam tersine sevmiş arabayı aslında.Biraz Civicle fazla uğraşılıyor ama sanki![]()
Belki ilk parti manueller RS tipiyle gelmemiş olabilir@mrtkap rs değil ki bu, normal 1.6 civic
Hayır bu araç 1.5 manuel turbo rs eklentisi yok ayrıca şerit takip gibi donanımlarıda var RS lerde olmayan donanımlar.Manuel arayanlar için bir nimet.@mrtkap rs değil ki bu, normal 1.6 civic
Hocam dur karıştırma ortalığı yaa...Bu gün yine denk geldik otobanda bir RS ile... HB di bu sefer...
hatta belki bu forumdandır o arkadaş...
benim normalde hızlı seyrettiğim bir güzergahta önümde bir kaç kez yavaşladı ve hızlandı... tabiki benim tdi dan gayet belirgin ölçüde hızlı... ama zaten arada 70hp fark var... böyle Golf ü tarumar ettim demesin
Bunu niye yazdım, şundan ötürü..
Daha öncede sedan ile karşılaşmıştım otobanda... o da hızlanırken arayı önde olmasına rağmen açıyor ama hakkaten 200 de duruyordu .. neyse.. o hızlar zaten biraz gereksiz ama bence o araç 180hp gibi gitmiyor.. bende 150 ilk bir Leon, Golf veya hatta Octavia olsa pek öyle önde kalamaz gibi geliyor bana.. eski aracım 140 ilk Leon manuel Leon du ... mızrak gibi gidiyordu benim tdi a göre... yine de arkadaşlar roll falan yapıyorlar, RS iyi diyorlar ...ilginç...
Birde fiyat listesine baktım ...hb olanı 120k... bayide indirim falan yapıyorlarsa o kadar da kötü olmaz, çok km yapmasam cvt ye rağmen alabilirim. hoş VAG grubunun listesine ve alınabilecek fiyatlarına bakmadım.. muhtemelen çok fark olmaz...
Hocam dur karıştırma ortalığı yaa...
Hocam dur karıştırma ortalığı yaa...
Huraaaaaa.....
@atoprak Diyeceğim şu, 140 lık leon yazılımlı olmasına rağmen Civic HB e yaklaşamıyor:
https://instagram.com/p/BZtVTG5H4Fd/
Sıfırdan 150 lik Golf ile kaldırdık, 100 e kadar kafa kafaya gidiyorlar, zaten fabrika verileri aynı, cvt 0-50 de çok bocalıyor, ama iş 100 ü geçtikten sonraya gelince Civic boy boy açmaya başlıyor. E malum, sonrası limitör, onu da çözdük biz gerçiBenim de forum ahalisine anlatmak istediğim noktaya değinmişsin, fiyatına göre gerçekten iyi bir araba, içinde vakit geçirdikçe insan Civic i sevmeye başlıyor.
Şu Civic bir de toluensiz yürüsün öyle görelim yeter yav![]()
CVT koruması yüzünden limitör var 207 de kesiyor zaten bizim arabalarda 220 nm tork CVT yüzünden manuelde 240 nm ayrıca limitörde yok gelsin çok vag kullanıcısını çekecektir
Astra dışında söylediklerine katılıyorum yol tutuş karakteri civic kadar iyi değil.Ayrıca araba Zonguldak’ta kullanılıyor bilenler bilir rampadan oluşan bir şehir orta derece gazlamalı 10 ltlerde dolaşıyor CVT’ninde payı var sadece konfor odaklı bir şanzımanBence güncelik hayatta ara sıra gazlayan.. ama ayağının altında iyi bir güç isteyen çoğu kullanıcıyı CVT ile de çekebilir, mesela bu fiyat politikası ile az km yapsam beni çekerdi... ama Astra OPC de beni çeker.. 2017 leri 125k listeden satılıyor ki o araç hem daha güçlü, hemde muhtemelen daha dolu.....
Manuel olursa daha "hard core" dediğimiz kullanıcı kitlesini çeker.. ama tahminim CVT satışının üzerine çıkmaz .. hak ettiği iyi bir tam otomatik ve çift kavrama... hatta bu tarz bir araç için bence çift kavrama daha iyi gelirdi...