Moderatör tarafında düzenlendi:
Uygun fiyatlı Honda'lar artık yalan oldu..Ekli dosyayı görüntüle 17421 Honda gidiyor mu
Kabus gibi haber. Yahu ne güzel Japon malı Honda modellerine bineceğiz diyecek andaval çıkmaz umarım.Ekli dosyayı görüntüle 17421 Honda gidiyor mu
Göçen kasalardan sonra hiç şaşırmadım. Japonlar simit sat onurlu yaşa demişler.Ekli dosyayı görüntüle 17421 Honda gidiyor mu
Uygun fiyatlı?? Dolu C sınıfı fiyatına Jazz satıyorlardı.Uygun fiyatlı Honda'lar artık yalan oldu..
Göçen kasalardan sonra hiç şaşırmadım. Japonlar simit sat onurlu yaşa demişler.
Abi mal ayıplı olunca kaç ülkede bizdeki kadar toleranslı müşteri olur?göçükle alakasız reis, ingilteredeki fabrika da dahil. Avrupa satışlarının düşüklüğünden ötürü
Honda civic dizel manuel 110 bin tl 55 sıfır faiz vardı.Abi mal ayıplı olunca kaç ülkede bizdeki kadar toleranslı müşteri olur?
Doğru olmaması yönünde epey sağlam dua ediyorum..Ekli dosyayı görüntüle 17421 Honda gidiyor mu
Civic'lerin ilk çıktığı zamanı da hatırlıyorum. O zaman gayet yüksek perdeden söylüyorlardı fiyatları. Malum sıkıntılardan sonra fiyatını makul seviyelerde çekip alınası hale getirdiler.Honda civic dizel manuel 110 bin tl 55 sıfır faiz vardı.
Yada lpgli elegance donanım cam tavan geri görüş navigasyon koltuk ısıtma gibi donanımlar ile 115 bin liraydı.c segmentine göre uygun fiyatlar.
Edit:Cam tavan değil sunroof.
Yok civic'ler için diyorum. Malum civic lpg ve bir de rs modelleri ( özellikle lansman zamanı ) gerçekten uygun fiyatlardan alıcı buldu. Özellikle ilk çıktığı zamanlar tıpkı şuan ki corolla gibi liste fiyatı üzerinden güzel indirimlerle rakiplerinden biraz daha iyi fiyat sunabiliyordu. Forumdan bile kaç kişi aracı test etmeye gitmiş, ciddi alıcı konumundaydı. Eğer fabrika kapatılırsa bundan sonra çıkacak civic modelleri için önceki kasalar gibi uygun fiyat biçme durumu ortadan kalkacaktır.Uygun fiyatlı?? Dolu C sınıfı fiyatına Jazz satıyorlardı.
Fabrikayı başka bir marka alabilir mi sizce?
anadolu gurubu icin kotu olmus honda tazminat vermesi gerek anadolu gurubuna bu arada bence kia da anadolu gurubunun idi sanirsam .Türkiye'nin otomotiv sektörü açısından önemi fiziki mallarla ilgili olan bir çok sektörde olduğu gibi jeopolitik konumu. Bundan dolayı da yedek parça sanayisi gelişmiş durumda. Şirketler buraya bir kaç yüz bin araç satma hayâliyle gelmiyor. Honda'nın da bir çok Japon markasında olduğu gibi Avrupa'da satışları dünya geneline bakınca oldukça geride. Bir de Honda eski Honda değil marka imajı olarak. Zamanında bir çok modelini beğenen (2005 yılı mesela, civic-accord-crv-jazz hepsi kendi sınıfının güzel arabalarıydı), 2010'lara kadar çoğu arabasını beğenen biriydim zamanla adım adım azaldı, şu an bakacak olsam Jazz diyebilirdim ancak onda da fiyat rakiplerinden fazla.
Şu an Türkiye fabrikası için bir doğrulama yok sanırım ama haber doğru olursa ve kapanırsa şaşırmam. Yıllık 150 bin adetlik satış için 2 fabrika çalıştırmak mantıklı gözükmüyor ama sanırım Türkiye'den sadece Avrupa'ya gitmiyor.
baska marka alsa dahi uretim bantlari uygun oluyormu ki ?
Bu zamanda böyle bir yatırımı Türkiye'ye yapacak şirket bulmak zor.
Fabrikayı başka bir marka alabilir mi sizce?
Fabrikayı başka bir marka alabilir mi sizce?
Fabrika kapanacak. Çünkü sac paneller vs. parçaların büyük çoğunluğu Swindon fabrikasından geliyor, Şekerpınar fabrikasında da çok büyük bir üretim hattı yok. İki fabrika birbirine bağlantılı olduğu için biri gidince otomatik olarak diğerinin de fişi çekildi. Umarım daha farklı bir şekilde kullanılmaya devam eder.Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer aradı, Civic Sedan modelinin üretiminin 2021'de biteceğini ama fabrikanın kapanacağına ilişkin resmi karar verilmediğini söyledi. Bekleyip göreceklerini ama bu durumun kendileri için sürpriz olmadığını söyledi.
https://twitter.com/eozpeynirci/status/1097778146982719488