Honda Türkiye Fabrikası Kapanıyor mu?

D968FE78-C485-4812-BF66-9A52E65A1215.jpeg
Hatalarini anlayip duzeltmeleri de guzel bir sey tabii :D
Ama ne düzeltme.özellikle sedan kasalarında omuz hizalarını o kadar yükselttilerki arabanın içi çok klostrofobik kaldı o yüzden arka camı uzatmışlar.ama o kadar uzunki arkada oturanın kafasına güneş geçiyor.
 
O kadar guvenli otomobildi ki Chevrolet Aveo Ncap tarihine gecti aldigi kotu puanla diye biliyorum :D

Aydınlatılcak bir tarafın varsa yardımcı olacağım şimdi, aşağı bak ama bak derken Gör diyeyim, anlarsan, çok zor bir şey istemiyorum. :D



Bu da 396 bin tl yi vermek helal görülen malum marka..


Araç kıyaslamıyorum ama aynı zihniyet..
 
Bu kadar ne yaptı size bu Chevrolet ya? Beyler,? :D yoksa 3 katı pahaya satılan golfünüzde bile olmayan ESP var diye mi tüm bu apaçi bakış açısı? Anlıyorum ama sizi, hak da veriyorum. Çünkü 2007 lerde klimasız golfler için sıraya girenler vardır sizde..

Bu kadar ne yaptı size bu Chevrolet ya? Beyler,? :D yoksa 3 katı pahaya satılan golfünüzde bile olmayan ESP var diye mi tüm bu apaçi bakış açısı? Anlıyorum ama sizi, hak da veriyorum. Çünkü 2007 lerde klimasız golfler için sıraya girenler vardır sizde..
Edit edeyim kendimi : ""eee, sınıfının lideri olmak kolay değil. " Bırqkın Chevrolet i falan da bunları konuşalım..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Aydınlatılcak bir tarafın varsa yardımcı olacağım şimdi, aşağı bak ama bak derken Gör diyeyim, anlarsan, çok zor bir şey istemiyorum. :D



Bu da 396 bin tl yi vermek helal görülen malum marka..


Araç kıyaslamıyorum ama aynı zihniyet..
Hocam aveo tartışmasıyla alakasız olarak ufak ama önemli bir hatırlatma geçmem gerekirse çarpışma testlerinin sonuçları araçların bulunduğu segmente ve özellikle ağırlıklarıyla doğru orantılı olarak veriliyor. Yani misal sürücü koruması 90 almış bir aveo ile sürücü koruması 85 almış bir Q7 denkleminde fiziksel güvenlik olarak 85 almasına rağmen Q7 daha sağlam demektir. Çünkü Q7'nin ağırlığını aveo'ya ekleyip duvara vurdurursak puan almayı geçtim bagaja kadar kağıt olur otomobil. Neticede zor olan ağır aracı güvenli yapmaktır. Hafif araçların güvenliğini sağlamak daha kolay :D

Ncap dahil diğer güvenlik testi uygulayan kurumlar da özellikle belirtiyorlar puanlamalar ve derecelendirmeler hep kendi segmentleri içindedir diye. Evet Aveo güzel sonuç almış ona zaten laf yok. Ama şuna şu kadar verilir mi diye kıyas yaparken Aveo'yu kendi denk segmentleriyle kıyaslamak lazım. Aynı şekilde Q7'yi de kendi rakipleriyle kıyaslayıp sonuca göre buna bu para verilir veya verilmez diyebiliriz :)
 
Son düzenleme:
Aydınlatılcak bir tarafın varsa yardımcı olacağım şimdi, aşağı bak ama bak derken Gör diyeyim, anlarsan, çok zor bir şey istemiyorum. :D



Bu da 396 bin tl yi vermek helal görülen malum marka..


Araç kıyaslamıyorum ama aynı zihniyet..

Eski kasa Aveo'dan bahsettiğimi önceki mesajlara bakarak da anlayabilirdin. Tabi konu laf sokmak olunca algı yapmak insanın işine geliyor. Sen de haklısın, yapabildiğin tek şey bu olduğu için kızamıyorum :D
Dünyayı çözmüşsün, buradan markalara icazet veriyorsun, yazık kaçırmışlar senin gibi dahi bir insanı..Başında sen olsan Honda TR'den çekilmez, Chevrolet satışa devam eder Vag da batardı. Honda başlığının altında başka markaya nefret kusan boş adamın tekisin. Az ötede oyna da çamurla kirletme buraları...
Hadi bas şikayet butonuna :D
 
Son düzenleme:
Konunun uzatılmayacağını ümit ediyorum.

Honda Türkiye fabrikasının kapanması konusuna dönelim.

Teşekkürler
 
Ben 2007 de sıraya girmiştim golf için, devlet klimasızları alıp ucuza satıyodu. O zamanlar golfün kilosu 20 lirayı bulmuştu ama devlet 4.5 liradan satmaya başladı, klimasız olma sebebi devletin herkesin alabilmesi için kilo sınırı koymasıdır. Kliöayı çıkarınca uygun kilo elde edilmiştir, klimasız olma sebebi budur.
Bu kadar ne yaptı size bu Chevrolet ya? Beyler,? :D yoksa 3 katı pahaya satılan golfünüzde bile olmayan ESP var diye mi tüm bu apaçi bakış açısı? Anlıyorum ama sizi, hak da veriyorum. Çünkü 2007 lerde klimasız golfler için sıraya girenler vardır sizde..


Edit edeyim kendimi : ""eee, sınıfının lideri olmak kolay değil. " Bırqkın Chevrolet i falan da bunları konuşalım..
 
Fabrikayı devlet alsın, yerli aracı burda üretiriz.
Çok mantıklı, Saab 9-3 gibi güncelliğini kaybetmiş araçlara dolarlarca para verip ölü yatırım yapmaktansa Civic Sedan'ın isim hakkını alıp üretsek güzel olurdu.:)
Devlet bile almış olsa kesinlikle Honda markasını kullanırdım:cool::p
 
Benim için önemli olan göcük mevzusu veya fabrikada üretilen araç değil. O fabrikanın ülkeye sağladığı istihdam ve kalkınma. Yazık oldu o kadar işciye.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
Hocam aveo tartışmasıyla alakasız olarak ufak ama önemli bir hatırlatma geçmem gerekirse çarpışma testlerinin sonuçları araçların bulunduğu segmente ve özellikle ağırlıklarıyla doğru orantılı olarak veriliyor. Yani misal sürücü koruması 90 almış bir aveo ile sürücü koruması 85 almış bir Q7 denkleminde fiziksel güvenlik olarak 85 almasına rağmen Q7 daha sağlam demektir. Çünkü Q7'nin ağırlığını aveo'ya ekleyip duvara vurdurursak puan almayı geçtim bagaja kadar kağıt olur otomobil. Neticede zor olan ağır aracı güvenli yapmaktır. Hafif araçların güvenliğini sağlamak daha kolay :D

Ncap dahil diğer güvenlik testi uygulayan kurumlar da özellikle belirtiyorlar puanlamalar ve derecelendirmeler hep kendi segmentleri içindedir diye. Evet Aveo güzel sonuç almış ona zaten laf yok. Ama şuna şu kadar verilir mi diye kıyas yaparken Aveo'yu kendi denk segmentleriyle kıyaslamak lazım. Aynı şekilde Q7'yi de kendi rakipleriyle kıyaslayıp sonuca göre buna bu para verilir veya verilmez diyebiliriz :)

Yani sonuç benim de dediğim şeye gelmiş, 400 bin tl yi o araca vermek doğru oluyor :D ama işte bence bu sakat mantık. Doğru bir tercih değil. Yani daha nesnel bir örnek vermem gerekirse q7 nin volvodaki rakibini baz alalım. Her türlü daha sağlam, daha donanımlı ve daha verimli bir motora sahip. Dediğim şey de tam da bu aslında.. Volvo neden bu kadar fazlaya rağmen audi den az satıyor? Tamamen sürülük bir durum..Benim örneğim başka bir doğru sizinki başka bir konunun doğrusu ama katkınız için sağolun...